Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Om eerlijk te zijn vind ik dat een cabrio een 6cil moet hebben en zowiezo benzine (voor de nieuwere gevallen dan). Het open rijden gaat toch om genieten? En genieten gaat toch enkel met een zachte of eventueel zelfs licht overheersende ronk op de achtergrond?

Al die diesel cabriotjes die je de dag van vandaag ziet begrijp ik echt niet. Nuja, vind ook nog altijd dat een cabrio is om altijd open te rijden. Terwijl dat nu gewoon gekocht wordt om dan toch maar een cabrio te hebben. Je ziet ze dan bij 28° nog met het dak dicht rijden

Ook nog geweest mss? Viel toch nog goed mee dat carter? Gewoon een hele grote scheur
    Nee ge hebt mij gebeld, remember?

Ik vind een 6cyl in een cabrio een groot pluspunt, maar moest ik een mooie 318i cabrio tegenkomen zou ik hem niet voor de motor laten staan. Je zal de motor dan wel moeten laten werken om wat vooruit te komen, dus das dan weer niet zo chill. Maar bij een 320cab is dat niet veel beter weet ik uit ondervinding, lui blok in een 'zware' kas. 325 is natuurlijk het best, maarja, vind je niet op elke hoek van de straat.

@CAS: ik weet nog goed die ene keer dat jij Jokke Beton zijn 325cab had geleend voor een trouw ofzo, en we er in de haven een ritje mee gaan doen zijn..
    Optrekken in de tunnel met het dak open
    Bochtje pakken daar aan dat tankstation
    Iedereen u bekijken als een bende tsjoefen in een bmw cabrio.. nuja, da was minder
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• onzinnig antwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Geen alpina's dit worden toch maar namaak dingen,
        BBS
        Ma kvrees er wa voor zo'n goedkope cabrio? kan da wel of istie afgeragd =/
        Mijn pa is niet echt happig om 1500km af te leggen tijdens de examenperiode.
        Ik had het op de tellers ipv de velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        en waarom ? Ik zou ( en al zeker niet in cabrio ) nooit een 318i kopen..
        Ik heb een 318iA cabrio gehad, dan een 318i coupé en nu een 320i cabrio.

Die eerste cabrio was dan zelfs nog een automaat, en dat was écht geen straf hoor. Ok, dat ding ging niet vooruit, maar daarvoor kocht ik hem niet. En eerlijk toegegeven: ik was ditkeer opzoek naar een 320iA. Open rijden/cruisen icm een automaat is echt fijn. Alleen wou ik na 2 4cilinders toch eens een sixpack, puur voor de sound !

Comment

onzinnig antwoord

Alé hup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
            Toen ik op't punt stond de mijne te kopen, had die adverteerder een 325i Automaat staan. De kleur stond mij alleen niet aan toen en er stonden 2 antenne's op't koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Toen ik op't punt stond de mijne te kopen, had die adverteerder een 325i Automaat staan. De kleur stond mij alleen niet aan toen en er stonden 2 antenne's op't koffer.
              Ben daar ooit ene keer geweest en dat was voor de carwash. Zijn heel vriendelijke mensen, maar spraken bijna geen Nederlands. Of dat dezelfde zijn van die autohandel, dat weet ik niet. Ligt in ieder geval naast mekaar en je kon gewoon de auto's gaan bekijken terwijl ze bezig waren met het wassen van de uwe. E30 ziet mij er wel in goede staat uit, kzou toch eerst deze gaan bekijken voor ik naar DE zou rijden :p

Comment

• godverdomme altijd dat gevraag of een auto goed is. Je kan alleen maar weten of een auto goed is als je gaat kijken en ermee rijden. Afgaan op de prijs om te concluderen dat een auto afgeragd kan zijn is hetzelfde als buiten gaan staan, uw vinger in de lucht te steken en te zeggen, mogelijks gaat het morgen regenen. De kans dat je juist bent is even groot.
                Als je dan toch per se enkel 1000 advertenties wilt bezien, om er dan eentje uit te kiezen die je aan staat en dan sowieso te kopen als je gaat kijken, ook al ziet het kleinste kind dat ie gaar is, vraag dan tenminste gedetailleerde foto's. Want er is geen enkele adverteerder die detailfoto's zet van de slechte punten. Zeker niet in belgië.

Miljaar, ik denk dat het van in de kleuterklas geleden is dat men mij vroeg, wat zie jij op de foto.
                Mijn 2 centielen.

Oja, een vfl is prachtig. Laten we dat afspreken?
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  godverdomme altijd dat gevraag of een auto goed is. Je kan alleen maar weten of een auto goed is als je gaat kijken en ermee rijden. Afgaan op de prijs om te concluderen dat een auto afgeragd kan zijn is hetzelfde als buiten gaan staan, uw vinger in de lucht te steken en te zeggen, mogelijks gaat het morgen regenen. De kans dat je juist bent is even groot.
                  Als je dan toch per se enkel 1000 advertenties wilt bezien, om er dan eentje uit te kiezen die je aan staat en dan sowieso te kopen als je gaat kijken, ook al ziet het kleinste kind dat ie gaar is, vraag dan tenminste gedetailleerde foto's. Want er is geen enkele adverteerder die detailfoto's zet van de slechte punten. Zeker niet in belgië.

Miljaar, ik denk dat het van in de kleuterklas geleden is dat men mij vroeg, wat zie jij op de foto.
                  Mijn 2 centielen.

Schoon gezegd.

Comment

godverdomme altijd dat gevraag of een auto goed is. Je kan alleen maar weten of een auto goed is als je gaat kijken en ermee rijden. Afgaan op de prijs om te concluderen dat een auto afgeragd kan zijn is hetzelfde als buiten gaan staan, uw vinger in de lucht te steken en te zeggen, mogelijks gaat het morgen regenen. De kans dat je juist bent is even groot.

Mijn 2 centielen.

De eerste die een e30 koopt voor minder dan 2500 euro waar hij de eerste twee jaar geen frank kosten aan hoeft te doen, moet ik nog tegenkomen.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      De eerste die een e30 koopt voor minder dan 2500 euro waar hij de eerste twee jaar geen frank kosten aan hoeft te doen, moet ik nog tegenkomen.
                      kosten =/= kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        10/10 voor mijn streekgenoot
                        9/10. Een cabrio zonder 6cil mist iets. En een m20 maakt toch een niet te versmaden muziekje bij het cruisen

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        onzinnig antwoord
                        wat is jouw mening over onzinnige vragen?
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          kosten =/= kosten
                          Feit. Maar iedereen zoekt de perfecte kist boven de 96 kilowatt voor minder dan 2500 euro.

In their dreams.

Regards,
                          ThenDevil
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• een goedkope oude auto kopen is hetzelfde als een duurdere kopen met een lening. Sowieso betaal je iedere maand. Hetzij aan de bank, hetzij aan je onderdelenleverancier. Je moet alleen geen intrest betalen.

Comment

9/10. Een cabrio zonder 6cil mist iets. En een m20 maakt toch een niet te versmaden muziekje bij het cruisen

wat is jouw mening over onzinnige vragen?
                              Khad perongeluk iets gepost, iets onzinnigs, erger dan mijn meeste posts

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193788169
                              Als je zo'n advertentie vindt in België ga ik er meteen naar toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
                                Bah ; kroonkurken (liever bbs)
                                (zwart =/)

En ja mijn budget ligt maar rond de 2500€ als student! (ik hou dan ook rekening met kosten taksen verzekering ramtamedam)

Comment

• Tscheelt €350 euro met die andere die je net vermelde. En gaan kijken =/= direct kopen e. Kherken mijzelf gewoon in u. Als ik nen e30 ging kopen moest alles mij direct aanstaan, kleur, velgen, ... En dan liefst nog zo goedkoop mogelijk. Zoiets ga je gewoonweg niet vinden. Kdenk dat iedereen die hier een e30 heeft wel al immens veel dingen eraan veranderd heeft.

En ik heb zelf nog steeds geen e30 :$

Comment

Bah ; kroonkurken (liever bbs)
                                    (zwart =/)
                                    ahja, want die kroonkurken krijg je er nooit meer af! Die zijn daaraan gelijmd, da's niet meer normaal!

Ben je zeker dat je geen 190 wilt?

Comment

ahja, want die kroonkurken krijg je er nooit meer af! Die zijn daaraan gelijmd, da's niet meer normaal!

Ben je zeker dat je geen 190 wilt?
                                      No merc's for me

Gelijmd

asserti heeft superlame (superlijm) humor
                                      Last edited by ; 03/06/2011, 12:12.

Comment

• wat asserti ook heeft, dat is een e30.

Comment

• Comment

Working...
                                          X