Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Gisteren in de mijne -na 6 maand in mijn bezit te zijn en al honderden keren gepoetst te hebben- een enveloppe gevonden. Hij was dubbelgevouwen en er zat iets in. Ik dacht: "allé, wa is da nu "
    2 briefjes van 200, eentje van 100.
    De cab heeft dus geen 2800 gekost, maar 2300
    200 frank of 200 euro? Wel zalig! Ik wou dat ik dat ook vond, kan ik wel goed gebruiken nu..

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Zo'n vet kot !
    Ook al naar zitten kijken.
    Uw 320i is die keurbaar?
    Zoja, intresse
    Nog niet keurbaar nee.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Als ge het geld hebt/kunt missen: die cab. Toch gewoon zalig om bij goei weer een ritje te kunnen maken en dan nog uw kap eraf doen ook
    Wel spijtig dat die cab een pfl is. Ik vind een pfl echt niet zo mooi. Al dat chroom, de achterlichten die er bij de facelift moderner uitzien, ...

Eigenlijk zou ik dus altijd opteren voor een PFL, ofwel cabrio, ofwel Touring.
    PFL is cool!

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Oja, een vfl is prachtig. Laten we dat afspreken?
    +1

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Spam es wa foto's van ulder e30 kheb zin om te photoshoppen
      vint vind vindt (één van die 3 is goed genoeg voor mij )

Toevallig niemand van forum ?
      http://www.2dehands.be/autos/autos/b...2Fbmw&start=21
      we gaan keer bellen voor dien staat niet ver
      Last edited by ; 03/06/2011, 16:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Spam es wa foto's van ulder e30 kheb zin om te photoshoppen
        Laat u volledig gaan:
        http://pj.snoobonline.com/2010%20Sno...0Ursel/HR/E30/

edit: op die link van u, in zo'n goeie staat is die precies toch niet lol
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          heb ik al bewezen. En goedkoop bewijzen met een m20b20 e34 automaat..

Goedkoop in de zin van 'er gaat weinig aan kapot'

Verbruik is inderdaad iets anders, maar dat wist ik ervoor ook al, en ben dat toch al gewoon van de E30

Comment

• Iemand een idee hoe dit T-stukje heet en waar ik dat zou kunnen bestellen? 't Is vandaar dat er benzine lekt bij de 320i (zitten gaatjes in).

Welke zekering is van de lampen?

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• @ Ian: Hebt ge die Bentley manual niet staan van de E30? Staat daar sowieso allemaal in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                  Hoe vet is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Iemand een idee hoe dit T-stukje heet en waar ik dat zou kunnen bestellen? 't Is vandaar dat er benzine lekt bij de 320i (zitten gaatjes in).

Welke zekering is van de lampen?
                    in de handleiding staan al die zekeringen

Ik ga straks kijken voor 15" kruisspaak

Ik moest ook nog kijke voor de vfl bumpers he Ian?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Ik moest ook nog kijke voor de vfl bumpers he Ian?
                      Als je wil, ja.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

De maks
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• zalig! Thanks PJ!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Zit wel een leuke camber op je wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                              De maks
                              mmm ik ken dat baantje. Morgen eens de rubber van de grond gaan schrapen en aan men banden plakken. Heb ik weer wat profiel bij hollandish-style

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Als je wil, ja.
                                De auto is een nfl dus geen bumpers voor u

De velgen waren geen kruisspaken maar mim velgen. 7x15" 195/50R15 met nog voldoende profiel. In feite is er maar een 'slechte' velg de rest was wel ok maar ze waren vuil natuurlijk.

*voorbeeld foto*

Ik twijfel toch, het is geld dat ik niet moet uitgeven natuurlijk.. Volgend jaar zou ik wel graag andere velgen hebben. Niet dat ik de Schnitzers beu ben maar een beetje afwisseling mag wel. Velgen zijn gelijk schoenen, ge moet daar meerdere paren van hebben

Ik krijg van die kerel volgende week zijn tellerunit nog. Komt van een '88 316, identiek aan de mijne dus die zou wel moeten werken. Het zit zo dat de temperatuurmeter wel werkt in een ander dashboard (test exemplaar van een 6 cil) maar niet in mijn huidig. De toerenteller werkt bij beide units niet. Normaal zou zijn dashboard dus beide problemen oplossen. Schitterende kerel is dat, zeer behulpzaam. 20€ betaald voor dat blok, daarna die bobine nog gratis gekregen en nu die teller ook. Als ik ooit nog iets moeten of met een vraag zit, kan ik bij hem terecht. Hij is nu die 316 aan het ombouwen naar een iS om er mee te gaan racen. Hij weet dus wel hoe een e30 in elkaar zit
                                Last edited by ; 04/06/2011, 02:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Linkje

Op dit moment hebt ik de cheapass mod 'gaten in de luchtfilterdoos', wat zorgt voor het leuke aanzuiggeluid onder belasting. Door het plaatsen van een vervangblok is de sound lichtjes anders geworden, het aanzuiggeluid van m'n vorige m20b20 was niet te versmaden. Daarom zou ik dat graag terug wat luider laten doorklinken in het interieur. De gaten in de luchtfilterdoos hebben hier echter als nadeel dat de motor stationair minder mooi bolt ('t is maar miniem, maar ik heb m'n blokje graag weer 200% stabiel bollen) : er is geen rijwind, de motor kan rustig zijn warmte afgeven en die hete lucht wordt rechtstreeks naar binnen getrokken door die gaten.

Een K&N + hitteschild heb ik bekeken als optie. Maarrr;
                                  - ding kost het dubbel
                                  - ik heb altijd goede (luister)-ervaringen gehad met carbon-achtige inlaten

Ze spreken hier niet echt van vermogenswinst (bij de K&N met schild zeker wel, ik weet niet wat er waar van is), maar wel van 'betere gasrespons' of 'iets meer pit in 3de en 4de' enz. Uiteindelijk maakt het me niet uit, zo lang ik maar zonder vermogensverlies een leuk inlaatgeluid krijg.

Goeie filmpjes zijn er niet van te vinden; dit is van een vergelijkbare kit (ook slecht filmpje)
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar da's wel vet ! Met de tijd moet ik daar ook maar eens achter zien denk ik
                                  Ik heb die gaten ook in die luchtfilterdoos, thanks to Gio en dat geluid is inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Als je sportief rijd zonder zot te doen kan dat perfect in een cabrio. Tijdens ht ritje in daxters cabrio heb ik helemaal niets gemerkt..
                                  Niets gemerkt in de zin van: motorblok maakt eigenlijk niet uit in een cabrio?

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  200 frank of 200 euro? Wel zalig! Ik wou dat ik dat ook vond, kan ik wel goed gebruiken nu..
                                  2 keer een briefje van 200EUR en 1 keer een briefje van 100EUR = 500 euro en dus niet 200BEF ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  PFL is cool!
                                  Oké dan Maar een NFL vind ik toch iets netter

Comment

• 'k heb gisteren avond in mijn hometown een silber 325i cabrio gezien met garageplaten

316 touring voor stukken
                                    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=192809997

Comment

• Ik vind dat een vet kleur.

Comment

• Daxster, ik bedoel dat ik niets merkte van de mindere stijfheid van de cabrio

Comment

Kar heeft speling hier en daar, den boel hapert wa!

Comment

Working...
                                          X