Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dan heb je wel geen attesten erbij.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDan heb je wel geen attesten erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenWel als je ze laat plaatsen door een erkend garage he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk zou voor 40/40 of 40/30 gaan. Achteraan is het eigenlijk al goed qua hoogte vind ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDan heb je wel geen attesten erbij.Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDe leverancier levert die attesten, de garage heeft daar maar weinig mee te zien, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Maar bij de dealer zijn ze goedkoper...
Comment
-
Daxter FOTO ?
'K zal hem gewoon verlagen, een bumper der op shoppen ligt net buiten m'n bereik
Shop is totaal mislukt.
Heb je geen foto's van betere kwaliteit.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaxter FOTO ?
'K zal hem gewoon verlagen, een bumper der op shoppen ligt net buiten m'n bereik
Shop is totaal mislukt.
Heb je geen foto's van betere kwaliteit.
't Is wel e30-time
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenScuzi mille... 'k Moet vertrekken voor een familiefeestje en ben al te laat.
't Is wel e30-time
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenInderdaad, achteraan is al goed, 40 zou goed zijn denk ik.
Maar dan moet ik het zelf plaatsen. Tenzij gij iemand kent die dat wilt steken als ge elders uwe stuff koopt.
Ik denk toch dat de garage daar iets mee doet hoor. Anders bestel ik ze inderdaad gewoon zelf en steek ze zelf en de kous is af. Dat kan ik me moeilijk inbeelden, 't gaat er toch om dat het door een pro wordt gemonteerd?
Weitec maakt trouwens geen veren. En dempers hebt ge al. Ga maar voor eibach. Met wat chance zien ze het zelfs niet op de keuringOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Wat is een setje Mtech veren waard?
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't is E-dirty-time
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat is een setje Mtech veren waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIn mijn ogen niks. Dat verlaagd weinig en die veren zijn stokoud. Als gij u er beter bij voelt een OEM onderdeel te hebben dan moogt ge ze steken he
Was naar aanleiding dat ik gepost had in een topic op E30.be waarin iemand Mtech veren gemonteerd had en dat er verbazend goed uitzag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenHmm, dat lijkt me iets te laag achteraan & net iets te hoog vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenals er geen attesten bij zitten kan de garage ze moeilijk invullen eh.
Weitec maakt trouwens geen veren. En dempers hebt ge al. Ga maar voor eibach. Met wat chance zien ze het zelfs niet op de keuring
Ik ben trouwens niet zeker of ik ook dempers heb vooraan, achteraan is het in elk geval KW. Is't niet beter om dan veren van KW te steken?
'k Ben echt nogal ne leek daarin
Comment
Comment