Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan heb je wel geen attesten erbij.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Dan heb je wel geen attesten erbij.
      Wel als je ze laat plaatsen door een erkend garage he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
        Wel als je ze laat plaatsen door een erkend garage he
        De leverancier levert die attesten, de garage heeft daar maar weinig mee te zien, dacht ik.
        1991 BMW E30 318is

Comment

Ik zou voor 40/40 of 40/30 gaan. Achteraan is het eigenlijk al goed qua hoogte vind ik.
          Inderdaad, achteraan is al goed, 40 zou goed zijn denk ik.

Maar dan moet ik het zelf plaatsen. Tenzij gij iemand kent die dat wilt steken als ge elders uwe stuff koopt.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Dan heb je wel geen attesten erbij.
          Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          De leverancier levert die attesten, de garage heeft daar maar weinig mee te zien, dacht ik.
          Ik denk toch dat de garage daar iets mee doet hoor. Anders bestel ik ze inderdaad gewoon zelf en steek ze zelf en de kous is af. Dat kan ik me moeilijk inbeelden, 't gaat er toch om dat het door een pro wordt gemonteerd?

Comment

• Tweedehands of nieuwe Carrosserie of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Da koopte op eBay Deutschland voor 15EUR excl verzending ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Tweedehands of nieuwe Carrosserie of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Da koopte op eBay Deutschland voor 15EUR excl verzending ofzo
              Daar zou ik maar niet te hard mee lachen.

Maar bij de dealer zijn ze goedkoper...
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik dacht zelfs dat een heel deel duurder was, want die worden toch vaak gestolen.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Daxter FOTO ?
                  'K zal hem gewoon verlagen, een bumper der op shoppen ligt net buiten m'n bereik

Shop is totaal mislukt.
                  Heb je geen foto's van betere kwaliteit.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Daxter FOTO ?
                    'K zal hem gewoon verlagen, een bumper der op shoppen ligt net buiten m'n bereik

Shop is totaal mislukt.
                    Heb je geen foto's van betere kwaliteit.
                    Scuzi mille... 'k Moet vertrekken voor een familiefeestje en ben al te laat.

't Is wel e30-time

Comment

Scuzi mille... 'k Moet vertrekken voor een familiefeestje en ben al te laat.

't Is wel e30-time
                      't is E-dirty-time

Last edited by ; 05/06/2011, 12:04.

Comment

Inderdaad, achteraan is al goed, 40 zou goed zijn denk ik.

Maar dan moet ik het zelf plaatsen. Tenzij gij iemand kent die dat wilt steken als ge elders uwe stuff koopt.

Ik denk toch dat de garage daar iets mee doet hoor. Anders bestel ik ze inderdaad gewoon zelf en steek ze zelf en de kous is af. Dat kan ik me moeilijk inbeelden, 't gaat er toch om dat het door een pro wordt gemonteerd?
                        als er geen attesten bij zitten kan de garage ze moeilijk invullen eh.
                        Weitec maakt trouwens geen veren. En dempers hebt ge al. Ga maar voor eibach. Met wat chance zien ze het zelfs niet op de keuring
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Weitec maakt heel zeker veren

Comment

• Wat is een setje Mtech veren waard?

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            't is E-dirty-time

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Wat is een setje Mtech veren waard?
                              In mijn ogen niks. Dat verlaagd weinig en die veren zijn stokoud. Als gij u er beter bij voelt een OEM onderdeel te hebben dan moogt ge ze steken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                In mijn ogen niks. Dat verlaagd weinig en die veren zijn stokoud. Als gij u er beter bij voelt een OEM onderdeel te hebben dan moogt ge ze steken he
                                Mja, 't is omdat iemand mij die aanbood, en ik moet zeggen wat ze mij waard zijn (en daar heb ik dus totaal geen idee van).

Was naar aanleiding dat ik gepost had in een topic op E30.be waarin iemand Mtech veren gemonteerd had en dat er verbazend goed uitzag!

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Hmm, dat lijkt me iets te laag achteraan & net iets te hoog vooraan.

Comment

• Dat lijkt verdacht veel op 60/40 of zelfs nog dieper als ik vergelijk met mijne. (60/60?)
                                    Weitec veren kosten 144€...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Hmm, dat lijkt me iets te laag achteraan & net iets te hoog vooraan.
                                      Klopt, maar dat is bijna altijd zo bij een E30.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        als er geen attesten bij zitten kan de garage ze moeilijk invullen eh.
                                        Weitec maakt trouwens geen veren. En dempers hebt ge al. Ga maar voor eibach. Met wat chance zien ze het zelfs niet op de keuring
                                        Da's toch wat ik zei? Als ik nu via internet veren koop met attesten, 't is toch de plaatser dat ze moet invullen. Maar dat is't nu juist. Wie gaat er stuff plaatsen als'k het elders koop?

Ik ben trouwens niet zeker of ik ook dempers heb vooraan, achteraan is het in elk geval KW. Is't niet beter om dan veren van KW te steken?

'k Ben echt nogal ne leek daarin

Comment

Working...
                                        X