Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Idd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDa's toch wat ik zei? Als ik nu via internet veren koop met attesten, 't is toch de plaatser dat ze moet invullen. Maar dat is't nu juist. Wie gaat er stuff plaatsen als'k het elders koop?
Ik ben trouwens niet zeker of ik ook dempers heb vooraan, achteraan is het in elk geval KW. Is't niet beter om dan veren van KW te steken?
'k Ben echt nogal ne leek daarin
Ik heb bij mijn set papieren van federauto gekregen die door een garage ingevuld moeten worden. Daarnaast ook nog een TUV papier van de kit zelf. Ik denk niet dat een ebay verkoper u papieren van federauto gaat bezorgen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIdd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat lijkt verdacht veel op 60/40 of zelfs nog dieper als ik vergelijk met mijne. (60/60?)
Weitec veren kosten 144€...
Uw 60/60 lijkt wsl nog te hoog omdat 't een PVFL is, die wielbogen zijn anders van vorm waardoor die hoger lijkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEr komt ooit nog wel een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenKan je dan die plak verhangen naar de andere wagen? (de nrplaat)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Ik heb 60/40 en een nfl
Hoeveel km heb je al gereden met die ophanging? Porker zijn 318is was 60/40 en was véél lager dan de jouwe. Lijkt eerder op 40/30-35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZo'n 500 tal Ik moet wel zeggen dat de velgen -2,3% afwijken van de 205/55R15 BBS'en en dat dat dus ook een grotere spatie in de wielkast geeft.
Met wat geluk ben ik deze week eindelijk weer op de baan en dan kunnen er wat kilometers bij komen.
Welke bandenmaat zit erop nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten320 4 cilinder in een E30?
Never, I tell you!
't Leek me wel degelijk iets te zijn voor katloze 320, (OF voor viercilinder, ad's allebei enkele buis, niet?).
Ebaydeals man man, in de week weer een hartge fächrerkrümmer zien weggaan voor belachelijk weinig geld, den deze moet zich royaal inhouden tegenwoordig.
Comment
-
http://maps.google.be/maps?q=50.9198...,0.004128&z=19
Op deze coordinaten een uberzalige 318is gespot met zwarte velgen en m3 spoiler, is zeker een member op e30.be en stond overlaatst te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZal zeker nog wat zakken dan.
Welke bandenmaat zit erop nu?
225/45R16 of 205/50R16 zijn voorgeschreven meen ik maar de huidige maat staat mooier imo. Licht getrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenJa, maar je moet snel zijn, anders ziet de politie dat, en kunnen ze je in de gevangenis draaien.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment