Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Klopt, maar dat is bijna altijd zo bij een E30.
    Liever met de neus naar beneden dan.

Comment

• Idd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Da's toch wat ik zei? Als ik nu via internet veren koop met attesten, 't is toch de plaatser dat ze moet invullen. Maar dat is't nu juist. Wie gaat er stuff plaatsen als'k het elders koop?

Ik ben trouwens niet zeker of ik ook dempers heb vooraan, achteraan is het in elk geval KW. Is't niet beter om dan veren van KW te steken?

'k Ben echt nogal ne leek daarin
        Ik ben er van overtuigd dat de PSS9 eigenaars ed, mensen die echt hard gaan dat zullen merken maar voor ons 'recreatief' gebruik maakt dat niks uit. Trouwens het is toch grotendeels voor de show he

Ik heb bij mijn set papieren van federauto gekregen die door een garage ingevuld moeten worden. Daarnaast ook nog een TUV papier van de kit zelf. Ik denk niet dat een ebay verkoper u papieren van federauto gaat bezorgen..

Comment

• Ik ga van de winter mijn veren laten persen of -80 mm veren kopen zodat hij echt met de neus in de grond staat. Nu is de spatie in de wielkast nog te groot voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Idd maarja, kijk eens naar de wielboog vooraan en die achteraan, is hoger + wordt nog versterkt omdat de wielkas dichter bij die lijn komt vooraan dan achteraan.
            Dat weet ik, maar ik bedoel gewoon dat het mooier zou zijn als de spatie in de voorste wielkas dus minstens even klein is als die in de achterste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Dat lijkt verdacht veel op 60/40 of zelfs nog dieper als ik vergelijk met mijne. (60/60?)
              Weitec veren kosten 144€...
              Das bijlange geen 60/40.

Uw 60/60 lijkt wsl nog te hoog omdat 't een PVFL is, die wielbogen zijn anders van vorm waardoor die hoger lijkt...

Comment

• Ik heb 60/40 en een nfl

Comment

• Verkeerd plak

Comment

• Er komt ooit nog wel een 190

Comment

Er komt ooit nog wel een 190
                      Kan je dan die plak verhangen naar de andere wagen? (de nrplaat)
                      Last edited by ; 05/06/2011, 18:56.

Comment

• Voor de heel snellen met een VFL 320:

klikkie

jammer dat ik er niks meer ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          Kan je dan die plak verhangen naar de andere wagen? (de nrplaat)
                          Ja, maar je moet snel zijn, anders ziet de politie dat, en kunnen ze je in de gevangenis draaien.
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Voor de heel snellen met een VFL 320:

klikkie

jammer dat ik er niks meer ben

320 4 cilinder in een E30?

Never, I tell you!
                            1991 BMW E30 318is

Comment

Ik heb 60/40 en een nfl
                              Oops, 'k dacht dat het een prefacelift was.

Hoeveel km heb je al gereden met die ophanging? Porker zijn 318is was 60/40 en was véél lager dan de jouwe. Lijkt eerder op 40/30-35.

Comment

• Zo'n 500 tal Ik moet wel zeggen dat de velgen -2,3% afwijken van de 205/55R15 BBS'en en dat dat dus ook een grotere spatie in de wielkast geeft.

Met wat geluk ben ik deze week eindelijk weer op de baan en dan kunnen er wat kilometers bij komen.

Comment

Zo'n 500 tal Ik moet wel zeggen dat de velgen -2,3% afwijken van de 205/55R15 BBS'en en dat dat dus ook een grotere spatie in de wielkast geeft.

Met wat geluk ben ik deze week eindelijk weer op de baan en dan kunnen er wat kilometers bij komen.
                                  Zal zeker nog wat zakken dan.

Welke bandenmaat zit erop nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    320 4 cilinder in een E30?

Never, I tell you!
                                    Jeah I know.

't Leek me wel degelijk iets te zijn voor katloze 320, (OF voor viercilinder, ad's allebei enkele buis, niet?).
                                    Ebaydeals man man, in de week weer een hartge fächrerkrümmer zien weggaan voor belachelijk weinig geld, den deze moet zich royaal inhouden tegenwoordig.

Comment

• http://maps.google.be/maps?q=50.9198...,0.004128&z=19

Op deze coordinaten een uberzalige 318is gespot met zwarte velgen en m3 spoiler, is zeker een member op e30.be en stond overlaatst te koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Zal zeker nog wat zakken dan.

Welke bandenmaat zit erop nu?
                                        205/45R16

225/45R16 of 205/50R16 zijn voorgeschreven meen ik maar de huidige maat staat mooier imo. Licht getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Ja, maar je moet snel zijn, anders ziet de politie dat, en kunnen ze je in de gevangenis draaien.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X