Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEn waar laat ik dat het beste plaatsen in Antwerpen en omstreken?
@NineEleven: Versta je bericht niet zo goed? Je hebt dus nog een goeie set voor de keuring? Indien niet, gewoon je ogen eens open houden. Ofwel als je iemand nog kent met een E30 met ook een 4cil gewoon maken dat je samen één set hebt voor de keuring. De poten verwisselen gaat veel sneller dan als je de dempers en veren iedere keer moet veranderen.
Ik ben trouwens nog gewoon zo geweest en was er door... Maat van mij had het dan weer vlaggen met zelfde verlaging in het zelfde keuringstation
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenBij Lachssilber in Erpe Mere (garage De Clercq). Is niet echt Antwerpen en omstreken, maar wel super goeie garage!
@NineEleven: Versta je bericht niet zo goed? Je hebt dus nog een goeie set voor de keuring? Indien niet, gewoon je ogen eens open houden. Ofwel als je iemand nog kent met een E30 met ook een 4cil gewoon maken dat je samen één set hebt voor de keuring. De poten verwisselen gaat veel sneller dan als je de dempers en veren iedere keer moet veranderen.
Ik ben trouwens nog gewoon zo geweest en was er door... Maat van mij had het dan weer vlaggen met zelfde verlaging in het zelfde keuringstation
Comment
-
wtffff? QSR wilt ge doen, dat is in Ninove, maar Geel, dat superdicht is, dat is te ver? Snap ik echt nietOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwtffff? QSR wilt ge doen, dat is in Ninove, maar Geel, dat superdicht is, dat is te ver? Snap ik echt nietmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwtffff? QSR wilt ge doen, dat is in Ninove, maar Geel, dat superdicht is, dat is te ver? Snap ik echt nietOorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtendie manne van't stad hé
Ik ben ook niet van plan om naar 100 verschillende garages te lopen. Ik ben nu bij QSR geweest en zou dit graag zo houden.
En zo superdicht is Geel niet hoor. Reken maar op 45 minuten van mijn deur, naar mijn moeder rijd ik op 35 minuten, naar QSR dus op 36 minuten
Destijds ging ik met mijne moto ook speciaal naar de dealer in Aalst op onderhoud, gewoon omdat ik die mensen zo vertrouwde en dat is het belangrijkste. De afstand dat ik ervoor moet doen is minder van tel. Maar als ik dan toch een grote verplaatsing moet maken, liever naar iemand waar ik bekend ben dan en niet telkens opnieuw een vreemde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenBij Lachssilber in Erpe Mere (garage De Clercq). Is niet echt Antwerpen en omstreken, maar wel super goeie garage!
Verlaging die er onder zat: 4 dempers + 4 veren
Nieuwe verlaging: 4 dempers + 4 veren
Mijn keuring set bestaat dus uit die 2 originele veerpoten + achterste veren icm de dempers die er onder zaten. (die zijn blauw en de huidige gele gaan ze niet doorlaten denk ik) Tenzij iemand hier kan zeggen dat de dempers niet uitmaken want die blauwe dempers zijn wel gaar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
Ik heb dat al af en toe gezien (op nurburg) Waarvoor dient dit eigenlijk?? Lelijker bestaat niet!]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten2 e30's op het oog.
' Helaas ' wel 316i ' s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenBij QSR ben ik al geweest. Enja, dat is in Ninove. Wat jullie natuurlijk niet weten, is dat mijn moeder daar op 1km vandaan woont in een zijstraat. Op die manier is het wel handig om thuis te geraken
Ik ben ook niet van plan om naar 100 verschillende garages te lopen. Ik ben nu bij QSR geweest en zou dit graag zo houden.
En zo superdicht is Geel niet hoor. Reken maar op 45 minuten van mijn deur, naar mijn moeder rijd ik op 35 minuten, naar QSR dus op 36 minuten
Destijds ging ik met mijne moto ook speciaal naar de dealer in Aalst op onderhoud, gewoon omdat ik die mensen zo vertrouwde en dat is het belangrijkste. De afstand dat ik ervoor moet doen is minder van tel. Maar als ik dan toch een grote verplaatsing moet maken, liever naar iemand waar ik bekend ben dan en niet telkens opnieuw een vreemde.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenSteenslag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenAh dit hangen ze eraan voor bv op circuit te gaan rijden, en geen schade te hebben..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGa eens testrijden Het zijn best vlotte auto's gezien de tijdsgeest. De 'niet premium' concurentie moest het met een stuk minder pk's stellen.
Kzou vooral graag naar deze gaan :
bj 1991
182k km
1700€ zonder de kw- verlaging waarbij hij op foto staat.
Kan ik er extra bij krijgen voor 250€
Maar voor een liefhebber mag hij iets minder weg.
Dus ik zal proberen 1500€ gekeurd + verlaging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIk zie geen foto's en ik zie juist zo graag foto's!
Van andere mensen ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBij mij zijn ze nogtans zichtbaar.
Van andere mensen ook?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBij mij zijn ze nogtans zichtbaar.
Van andere mensen ook?
Comment
Comment