Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    enkel veerklemmen is genoeg
    veel succes dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Origineel: 2 veerpoten + 2 veren
      Verlaging die er onder zat: 4 dempers + 4 veren
      Nieuwe verlaging: 4 dempers + 4 veren

Mijn keuring set bestaat dus uit die 2 originele veerpoten + achterste veren icm de dempers die er onder zaten. (die zijn blauw en de huidige gele gaan ze niet doorlaten denk ik) Tenzij iemand hier kan zeggen dat de dempers niet uitmaken want die blauwe dempers zijn wel gaar..
      Dempers maken niet uit.

Comment

veel succes dan!
        Waarom heb je die fuseetrekker nodig?
        1991 BMW E30 318is

Comment

• ja, zeg es

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
            pff mijn eerste wagen is een e30 325i kost me idd veel, maar kheb het er voor over! Btw mijn zus is net 17 en is mede eigenaar + blutsrijder in de wagen!!
            Ik wacht nog altijd op foto's
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Waarom heb je die fuseetrekker nodig?
              Omdat het zonder niet ging bij mijn auto.

Comment

• Daxter heeft zojuist een MtechII-stuurtje gekocht voor 73,20 euro op de laatste seconde. eBay-deals

Comment

• Met zo'n sniperprogramma ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Met zo'n sniperprogramma ?
                    Sniperprogramma sniperprogramma, zelf snipen, dat is de shit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Met zo'n sniperprogramma ?

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                      Sniperprogramma sniperprogramma, zelf snipen, dat is de shit.
                      Zo is dat !
                      Tha Real Deal

Comment

• Zo koop ik al m'n rommel, laatst zo m'n ori amg pack kunnen snipen voor ocharme 295 pond, 'k dacht dat voor die prijs wel leuke namaak zou zijn maar fuck nee, alles origineel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Daxter heeft zojuist een MtechII-stuurtje gekocht voor 73,20 euro op de laatste seconde. eBay-deals
                          Netjes, nu maar hopen dat hij 1, toe komt en 2, nog deftig is

Comment

• De Mim's even langs de auto gezet.

Kga ze toch maar niet doorverkopen denk ik. Staan zalig vind ik. Het spijtige is dat ze bij nadere inspectie toch niet zo bijster goed zijn (lak + gelijmde center caps ) en de banden zijn eigenlijk ook op. Ik beschouw ze maar als oefenobject. Ik Heb nog nooit een velg herspoten maar zou deze toch graag goedkoop in nieuwstaat brengen. Op de foto's ligt 195/50 wat niet slecht is, de andere 2 velgen hebben 195/55 en dat is echt te hoog. Dat ligt ook op de megane en daar kan ik niet mee leven. Als ik ze ga restaureren dan komt er 195/45 op. Gaat lekkah stak zijn
                            Last edited by ; 07/06/2011, 21:54.

Comment

De Mim's even langs de auto gezet.

Kga ze toch maar niet doorverkopen denk ik. Staan zalig vind ik. Het spijtige is dat ze bij nadere inspectie toch niet zo bijster goed zijn (lak + gelijmde center caps ) en de banden zijn eigenlijk ook op. Ik beschouw ze maar als oefenobject. Heb nog nooit een velg herspoten maar zou deze toch goedkoop in nieuwstaat brengen. Op de foto's ligt 195/50 wat niet slecht is, de andere 2 velgen hebben 195/55 en dat is echt te hoog. Dat ligt ook op de megane en daar kan ik niet mee leven. Als ik ze ga restaureren dan komt er 195/45 op. Gaat lekkah stak zijn
                              Volgens mij zouden ze nog vet zijn moest je ze fluo geel spuiten.

Comment

Netjes, nu maar hopen dat hij 1, toe komt en 2, nog deftig is
                                Nog geen slechte ervaringen mee gehad. En als de verkoper +1000 beoordelingen heeft waarvan 99% positief, zal dat wel snor zitten denk ik.

Op foto ziet het er in elk geval nog deftig uit.

Afwachten dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  mayo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    hij is daar weer ze.

Challenge: fluo rode randen + zwart hart op een set velgen voor onder de M3
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      hij is daar weer ze.

Challenge: fluo rode randen + zwart hart op een set velgen voor onder de M3
                                      PJH... Nog e30 gezocht?
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Ja345 :o gimme!
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik voel het goedkomen voor die ene 316i die ik al gepost heb.
                                          Tzou zalig zijn !

Comment

Working...
                                          X