Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Nu nog eens ooit gele mistlampen se.

"Visibles à Tournai en Belgique sur RDV" = Te zien te Doornik in België na afspraak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      http://www.leboncoin.fr/equipement_a...24.htm?ca=12_s

"Visibles à Tournai en Belgique sur RDV" = Te zien te Doornik in België na afspraak.
      Bon, is er iemand die van de kanten van doornik is en die evt wil halen voor me? Dan kan ik een van dees eens tot ginder komen als er wat meer tijd is.

thanks trouwens mayo

Comment

• Mailtje verstuurd.

Comment

• Ik zit nu in kortrijk... maar vanavond ga ik dan naar huis, diksmuide.

Comment

• Da's n vriendelijk voorstel, maar ik vrees dat het zo snel niet geregeld zal zijn.

Comment

• zijn Doornikse mensen geen rappe, om dingen te verkopen?
              'k kan er eventueel vnvd achtergaan

't sta een nummer bij bellen ga rap
              Last edited by ; 09/06/2011, 11:23.

Comment

• Is dat eigenlijk gewoon plug & play zo mistfaren? Komt er sowieso bij mij ook wel eens in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                  Is dat eigenlijk gewoon plug & play zo mistfaren? Komt er sowieso bij mij ook wel eens in.
                  Denk niet dat de elektriek ervoor ligt?
                  Anders ik heb nog een 316 met mistlichten
                  maar zonder de rest XD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Denk niet dat de elektriek ervoor ligt?
                    Anders ik heb nog een 316 met mistlichten
                    maar zonder de rest XD
                    't Is dat dat ik mij afvraag, want de knop is op het dashboard wel aanwezig.

Comment

zijn Doornikse mensen geen rappe, om dingen te verkopen?
                      'k kan er eventueel vnvd achtergaan

't sta een nummer bij bellen ga rap
                      Normallement ils sont vendu.

Super vriendelijke kerel wel. Hij laat me volgende donderdag weten of het effectief is afgehaald, anders heb ik de mogelijkheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Bon, is er iemand die van de kanten van doornik is en die evt wil halen voor me? Dan kan ik een van dees eens tot ginder komen als er wat meer tijd is.

thanks trouwens mayo
                        In 't weekend zit ik daar 20min van. Wel weinig tot geen tijd de laatste tijd in't weekend..

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                        Is dat eigenlijk gewoon plug & play zo mistfaren? Komt er sowieso bij mij ook wel eens in.
                        'k ben het niet zeker, maar de bekabeling tot daar zou al moeten liggen. Je hebt wel een schakelaartje nodig met voor en achtermistlampen gescheiden dan. Nu is dat 1 grote knop bij jou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                          't Is dat dat ik mij afvraag, want de knop is op het dashboard wel aanwezig.
                          Als de knop er zitten zullen de kabels er ook wel liggen?

@ Geertt ik wil anders ook wel eens bellen hoor vnvd (zal die verschieten van m'n harig frans XD)

Comment

• Merci gerrit, maar volgende week weten we meer. Alvast bedankt allen voor de hulpvaardigheid!

Comment

'k ben het niet zeker, maar de bekabeling tot daar zou al moeten liggen. Je hebt wel een schakelaartje nodig met voor en achtermistlampen gescheiden dan. Nu is dat 1 grote knop bij jou.
                              Idd, merci, 'k zie op 't moment dan wel.

Comment

• Iemand die weet hoe je kan checken of mistlichten nog werken
                                Zonder dat ze aan de auto gekoppeld zijn, of als batterij plat is XD

Comment

• Spanning opzetten zeker.

Comment

Iemand die weet hoe je kan checken of mistlichten nog werken
                                    Zonder dat ze aan de auto gekoppeld zijn, of als batterij plat is XD
                                    Je kan die lampjes eruit halen hé. 't is niet dat zo een volledige lichtblok kapot is wanneer ze niet meer werken.

Comment

Je kan die lampjes eruit halen hé. 't is niet dat zo een volledige lichtblok kapot is wanneer ze niet meer werken.

Comment

• dat grijskleurig onderdeel, dat aan de oranje kap hangt is waarschijnlijk te oorzaak van het stilvallen. Steeds als de motor warm is begint hij slecht te functioneren en eens in lage toeren start hij dan niet meer. vanmiddag volgt een update of het dat onderdeel ook werkelijk is. Toch handig zo'n 2de blok waar ge het er maar vanaf moet vijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                          Alles samen dus 300km (wat speling meegerekend)?
                                          Dat is al een serieuze roadtrip
                                          pussy
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X