Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pjh Bekijk Berichtenpussy :dCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Te koop op E30.be:
-316i
-sterlingzilver
-Edition stuur
-Gekeurd voor verkoop (enigste opmerking is dat standlichtje niet werkt, fix van 1,5€)
-180dkm
-14" BBS
-Kofferspoiler (geen fan van, maar ik denk dat Asserti wel nog een sterlingzilver kofferdeksel met Is-lipje op heeft liggen)
-...
1700€.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichtenhttp://e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=12355
Te koop op E30.be:
-316i
-sterlingzilver
-Edition stuur
-Gekeurd voor verkoop (enigste opmerking is dat standlichtje niet werkt, fix van 1,5€)
-180dkm
-14" BBS
-Kofferspoiler (geen fan van, maar ik denk dat Asserti wel nog een sterlingzilver kofferdeksel met Is-lipje op heeft liggen)
-...
1700€.
Maar blijft een goede koop, zou al lang weg moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichtenhttp://e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=12355
Te koop op E30.be:
-316i
-sterlingzilver
-Edition stuur
-180dkm
-14" BBS
-...
1700€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIk denk dat Jonass zijn oog daar op heeft laten vallen.
Maar blijft een goede koop, zou al lang weg moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenDat Jonass hem maar snel gaat halen dan! Ziet er idd eerlijke propere kar uit.
Ik heb het geld, ben er verliefd op.
Kmoet gewoon zien dak er maandag geraak.
Momenteel heb ik daar helaas niet zo'n goed oog op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenHoeveel kostten die BMW kapkes voor op mijn centercaps nu weer bij de dealer?
Denk ik.
Edit: verkeerd gelezen, never mind
Edit 2:
4 kost €8 ex BTW
5 kost €3 " "Last edited by Wouterr; 09/06/2011, 18:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIs 4 dan standaard uitgerust met een logo, of moet je 5 erbij kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenAllez dan, dan zijn we 38,70 euro kwijt binnenkort voor BMW logotjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls je jouw plastiekskes nog niet allemaal kwijt bent kan je alleen die logotjes kopen ook, die kosten 4euro.
Comment
Comment