Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van die stickers? Plakt ge dat dan gewoon over die plastiek? Staat nu BBS dinges op. Ben 1 van die kapkes kwijt, maar zou de kost wel drukken natuurlijk. Moet wel proper zijn.
Hij is vandaag blanco gekeurd voor verkoop !
Ik heb het geld, ben er verliefd op.
Kmoet gewoon zien dak er maandag geraak.
Momenteel heb ik daar helaas niet zo'n goed oog op
Ik ben thuis, en heb een wagen
Vanwaar ben je juist?
Waar de motor vroeger (lees eer-gisteren) stil viel als hij warm was bleef hij nu gewoon draaien. Verder weinig opmerkingen. Hij schokt wat als je hem constant op 2000 toeren houd maar enkel als je stil staat, tijdens het rijden geen last van. Misschien de carburator nog eens schoon maken want dat is bij het wisselen niet gebeurd.
Ik ben dus content Morgen nog een grotere toerke doen en dan kunnen we met bijna zekerheid zeggen dat hij weer in orde is.
Mijn pa werkt halftijds en ik ben nu thuis omdat de stage gedaan is en ik heb geen exames. => bmw tijd
'k Was in eerste instantie aan't denken om morgen met de e30 mijn klanten te gaan bezoeken. Maar 'k rijd morgen naar Lanaken, Opgrimbie, Diepenbeek, Zepperen, ...
Als'k zie wat de naft kost, pak ik den diesel wel van het werk met tankpas De baantjes daar vallen wel mee, maar 'k moet wel een hele trek autosnelweg doen eerst.
Comment