Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk zo'n beetje stil in mijn hoofd dat ik meer dan waarschijnlijk de Alpina's ga wegdoen als'k er nog iets deftig voor terug krijg.
    Terug BBS'en eronder en dan kijken voor adapters met M3 e36 velgen.

Maar dus eerst van die Alpina's af geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      'k Was in eerste instantie aan't denken om morgen met de e30 mijn klanten te gaan bezoeken. Maar 'k rijd morgen naar Lanaken, Opgrimbie, Diepenbeek, Zepperen, ...
      Als'k zie wat de naft kost, pak ik den diesel wel van het werk met tankpas De baantjes daar vallen wel mee, maar 'k moet wel een hele trek autosnelweg doen eerst.
      Jup 't is ix van een 284 km, harelbeke heen en terug aan 7L/100km is da ong. 25€ mazout

@Daxter lekker warm rijden aan 90km/u en dan opentrekken op die "baantjes"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Jup 't is ix van een 284 km, harelbeke heen en terug aan 7L/100km is da ong. 25€ mazout

@Daxter lekker warm rijden aan 90km/u en dan opentrekken op die "baantjes"
        Warmrijden?! Zijde gij zot jongeh!

Toch niet met die Scudo zeker

Comment

Ik denk zo'n beetje stil in mijn hoofd dat ik meer dan waarschijnlijk de Alpina's ga wegdoen als'k er nog iets deftig voor terug krijg.

Samson

"Wah lap zeg Gertje"
          "Gert? Gertje? Gertje!!!" (als Gert druk bezig is en Samson hem nodig heeft)
          "Er klopt iemand op de deur."
          "Ik denk zo stil in mijn hoofd hè."

Ik bedoelde uw e30 warmrijden ^^ op de autosnelweg aan 90 ofzo

Comment

Ik denk zo'n beetje stil in mijn hoofd dat ik meer dan waarschijnlijk de Alpina's ga wegdoen als'k er nog iets deftig voor terug krijg.

kies hier maar een setje uit. ga voor iets specialers M3 is 17" zeker? Dat is echt wel groot he. 16" is perfect op een e30.

Comment

• Na mijn grote zoektoch naar e30 kom ik terecht bij e21

Comment

• http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-ve...y-55546251.htm

Comment

Na mijn grote zoektoch naar e30 kom ik terecht bij e21
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Ge verdient karma voor dien reply evodirk.

Maar nog even over dat rally filmpje, op hoeveel minuten bedoel je welke mensen?

Comment

Ge verdient karma voor dien reply evodirk.

Maar nog even over dat rally filmpje, op hoeveel minuten bedoel je welke mensen?
                      Weet niet juist wanneer, maar ik zag toch enkele keren dat een been maar op enkele cm's gemist werd.

Over die E21 btw, ga eens kijken naar die zwarte waar Metaphore ook naar is gaan kijken. Daar kan je zeker van zijn dat hij in orde is! Wat is je budget trouwens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                        Weet niet juist wanneer, maar ik zag toch enkele keren dat een been maar op enkele cm's gemist werd.

Over die E21 btw, ga eens kijken naar die zwarte waar Metaphore ook naar is gaan kijken. Daar kan je zeker van zijn dat hij in orde is! Wat is je budget trouwens?
                        "EvO@d1rk.be heeft nog geen vrienden gemaakt"
                        'k dacht zo metaphore z'n profiel te vinden -,-

http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=85&t=11510
                        Heb die op't oog, kunj mij een link bezorgen naar die van metaphore ofzo

Comment

"EvO@d1rk.be heeft nog geen vrienden gemaakt"
                          'k dacht zo metaphore z'n profiel te vinden -,-

Heb die op't oog, kunj mij een link bezorgen naar die van metaphore ofzo
                          Ik zal er eens achter zoeken, second

Edit: ik kan dat topic op E30 niet zien, heb niet genoeg posts. Die van metaphore was full black en hij vroeg er 4k voor.

Comment

• het is den dienen...heb er ook al zitten naar kijken
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              het is den dienen...heb er ook al zitten naar kijken
                              Dacht het al wel Pracht exemplaar. Is die ook ergens publiek te bezichtigen op het net?

Comment

Dacht het al wel Pracht exemplaar. Is die ook ergens publiek te bezichtigen op het net?
                                Nu wel

morgen 's babbelen met padré

Comment

Nu wel

morgen 's babbelen met padré
                                  Zo knap
                                  full specs?

Comment

Zo knap
                                    full specs?
                                    inderdaad, tzal knap zijn als em in m'n garage staat, want met al dat getreuzel hier voel ik hem door mijn handen slippen.

Comment

• Net toerke aan't rijden in buurtgemeente, alwaar ik afsla op een kruispunt waar tegenover ons een auto staat te wachten om daarna door te rijden. Net toen ik er voor door draaide begon dieje daar te burnen.

Ook een witte E30. WTF

Snel teruggedraaid om hem een zespitter te laten ruiken, en een paar honderd meter was hij al rondpuntjes aan't 'driften'. Zotte boel; 't was weer een E30.

Op zich jammer, van die nozems zorgen dus voor het bad imago van die karretjes, dat wel...

Comment

• Dit zegt Alexis (=metaphore) over die kar:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Jup, staat heel mooi op enkele mini plekjes na.
                                        Prachtkleur ook (orientblau). Interieur ook perfect in orde.

Weet enkel niet wat ik er mee zou aanvangen. Heb de IS al als daily, om een E21 als oldtimer erbij te hebben vind ik niet interessant omdat die dan enkel voor speciale gelegenheden buiten mag komen. En om die erbij als daily in te schrijven is niet interessant voor mijn portemonnee.
                                        Vind het een heel mooie auto om naar te kijken, maar het rijdt natuurlijk ook wel als een 30 jaar oude auto.

Comment

Dit zegt Alexis (=metaphore) over die kar:
                                          30 jaar oude auto

'K dacht al , Alexis ... metaphore XD
                                          Ma khad dan vergeten vragen

edit: wagen blijft dan ook op het forum hé

Comment

Working...
                                          X