Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Ik kom niet veel e30's tegen, doe ook niet veel de baan
    Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
    In Kortrijk rijden er nochtans genoeg
    Ik doe redelijk wat km's (vooral binnen Limburg en geregeld tot Antwerpen-Mechelen) en ik kom daar toch genoeg E30's tegen! Wel niet allemaal in goeie staat, maar toch. Kortrijk is wat ver voor mij

Comment

• Toch maar zeer weinig e30's in Limburg vind ik ze.
      Af en toe zo eens een "brakke" 316.
      Maar nooit eentje die mint staat
      Buiten de mijne
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Rij ook zoveel niet rond in kortrijk, ik zit daar om te studeren hé, niet om te dieselen

over diesel gesproken, ik kon gisteren maar max 75€ tanken ( toch genoeg geld op rekening ik dacht van niet, staat zelfs nog niet aangerekend )
        'k heb een tank van 80 liter en kheb maar 50 liter kunnen tanken ofzo =/

van e30 naar ronnykar met de spuitbus
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by ; 10/06/2011, 12:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
          Neen. Is toch een feestdag??
          Huh feestdag?
          Nuja, tot 22 juni is sowieso no go. Int hoger kennen we geen feestdagen
          Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          m'n dieselstoof stookt ong. 8L/100km vandaag getankt aan 1,335€/Liter
          Bij mij is dat aan 1,70. Denk ik, let er eigenlijk niet meer op sinds het over de 1,50 gegaan is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
            Huh feestdag?
            Nuja, tot 22 juni is sowieso no go. Int hoger kennen we geen feestdagen

Bij mij is dat aan 1,70. Denk ik, let er eigenlijk niet meer op sinds het over de 1,50 gegaan is
            Denk dak gisteren in kortrijk bij g&v 1.6 zag staan voor de naft
            (sorry voor off-topic)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Denk dak gisteren in kortrijk bij g&v 1.6 zag staan voor de naft
              (sorry voor off-topic)
              95 is waarschijnlijk 1,63.
              I don't use 95.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                95 is waarschijnlijk 1,63.
                I don't use 95.
                geen prijs gezien van 98 ( maakt dat echt zoveel ? ) kga eens 't verschil opzoeken

Comment

• Maandag is Pinksteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                    Maandag is Pinksteren.
                    Zondag is Pinksteren, maandag is Pinkstermaandag.

[/muggenziftmodus]

Comment

• Wisenose

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                        Zondag is Pinksteren, maandag is Pinkstermaandag.

[/muggenziftmodus]
                        Maar Pinksterweekend!

Comment

• filterke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

filterke
                            en nu een videoke met nieuw geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                              Gewoon doen kerel. Of regel iets met de verkoper, geef hem een voorschot ofzo. Klinkt als een heel redelijke mens die zeker zal wachten tot je tijd hebt om er om te komen. Hij wil ook dat zijn auto naar een E30-liefhebber gaat, stond enkel nog op E30.be te koop
                              Maandag ga ik kijken !
                              Hopelijk terug keren met een e30 !
                              Maar ben er vrij zeker van van wel.
                              Der staan nu echt veel foto's in het topic en ik vind nie direct iets die mij niet aanstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=152080

kies hier maar een setje uit. ga voor iets specialers M3 is 17" zeker? Dat is echt wel groot he. 16" is perfect op een e30.
                                We zien nog wel, maar 'k moet eerst die alpina's eens online smijten. Niemand van hier zal die willen dusja

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Nu wel

morgen 's babbelen met padré
                                Zoals ik al eerder zei: ik vind dat een vree wijs bakske, maar voor mij persoonlijk iets te oud om écht fun aan te hebben denk ik...

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                30 jaar oude auto's zijn cool en leuk om naar te kijken, maar rijden bijlange niet zo strak als twintig jaar oude auto's.
                                Exact !

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

En da gade samen plaatsen met uw Z3 stuur zeker?
                                Moet van een E30 geen E36 willen maken hé! Maar ieder zijn ding natuurlijk
                                MtechII stuur is vandaag verzonden vanuit Duitsland Ik vond dat Z3 stuur nu toevallig mooi, maar eigenlijk gaat dat inderdaad niet in een e30.
                                Die M e36 velgen zijn ook mooi, en die passen écht wel op een e30. Ik kan de foto alleen nergens meer vinden.
                                En 't is toch echt niet dat ik er een e36 van wil maken hoor, dan had ik er wel een gekocht. Trouwens, iemand die een M3 interieur van een e36 in een e30 steekt is dan vet als je sommige reacties leest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

30 jaar oude auto's zijn cool en leuk om naar te kijken, maar rijden bijlange niet zo strak als twintig jaar oude auto's.
                                  Is het dan echt zo 'erg'? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij rijdt. Maar die E21 staat op sportvering, en mijn E30 niet, dus ik weet niet wat er dan beter is.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Die M e36 velgen zijn ook mooi, en die passen écht wel op een e30. Ik kan de foto alleen nergens meer vinden.
                                    Hier:

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                    E30 325i Cabrio op E36 M3-velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Hier:
                                      Zou toch vet zijn met dat mauritiusblauw !

EDIT: ik zie dat dat 4-gaats velgen zijn? Replica's dan ofzo?

Comment

• Jep, zijn replica's.

Zou het wel eens willen zien op mauritiusblauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                          Jep, zijn replica's.

Zou het wel eens willen zien op mauritiusblauw.
                                          Gerrit kan dat vast wel shoppen !

Subtieliteit

Comment

Working...
                                          X