Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
gij draait af en toe wel wat door jaCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenTrouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenMet zo'n hondeweer?
Comment
-
hell yeaCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, wodka-orange, baco, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...
dat staat in schril contrast met uw
luckytjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Trouwens, ik drink geen pintjes... Malibu-ananas, wodka-orange, baco, champagne-redbull, zoete witte wijntjes, ...
Lust je de smaak gewoon niet ?
Bier
Het is moeilijk om er 2 weken vanaf te blijven tijdens die examens al is het maar een stom pintje2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenSinds Ambi alcohol meekrijgt in de nachtwinkel is er een heel nieuwe wereld voor hem open gegaan.
Alé ja mijne pa is ook liefhebber dus...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGewone pintjes, das fijn als er niks anders is of om zat te worden. Echt goed bier, dat is hoegaarden, grimbergen, tongerlo, karmeliet. Eigenlijk zo goed als alles dat geen gewone pils is. Meestal is dat niet zo lekker
Van al de die zwaardere bieren die je opnoemt vind ik alles buiten de karmeliet minder goed.
En een goeie getapte frisse pils kan toch soms zo smaken
Maar op 1 bij mij nog altijd sint bernardus 12 en chimay blauw.
soit nu terug on topic ! :
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
mudflaps zijn geil :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtensoit nu terug on topic ! :
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenLeuke, unieke velgjes
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenmudflaps zijn geil :o
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
20 voor 7, Daxter is thuis aangekomen en eigenlijk bitter weinig alcohol in het bloed, maar 't was gezellig !
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb iedereen ook toegevoegd
Net terug van een toerke. 40km probleemloos gedaan. Soundfile is opgenomen. Ik heb gereden op steelies met 0 grip (ondanks nog dik 6 mm profiel). In eerste aan de lichten doen slippen, hop naar 2 en nog steeds geen grip Daarna in 2de een keer geplankt en toen ging hij ook een stapje opzij. Toch maar rap die schnitzers eronder steken. K&N echt dikke sound
Gisteravond ook, het viel me op hoe snel de cab wheelspin aan de lichten had toen het nat lag. Ge moest er echt nog niet te gek voor doen... 't Was zowat de eerste keer dat hij buiten kwam in regenweer dus
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenik draai door op droog wegdek met mijn 1900cc dieselstoof -,- in 2de versnelling
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenZalige oplijsting van wijvendrank
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
dat staat in schril contrast met uw
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMeen je dat ?
Lust je de smaak gewoon niet ?
Bier
Het is moeilijk om er 2 weken vanaf te blijven tijdens die examens al is het maar een stom pintje
EDIT: ik vergeet nog kriek lindemans & hoegaarde rosé
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGewone pintjes, das fijn als er niks anders is of om zat te worden. Echt goed bier, dat is hoegaarden, grimbergen, tongerlo, karmeliet. Eigenlijk zo goed als alles dat geen gewone pils is. Meestal is dat niet zo lekker
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
soit nu terug on topic !
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenLeuke, unieke velgjes
Comment
-
Ziet die uitgestoken lucky er niet verleidelijk uit neen
kriek etc. nog meer wijvendrank
Mazout... ik doe da in mijn peugeot =/
't is geedit om 5:40 hoe kan je dan om 6u40 thuis zijn
't was hier ook een gezellige avond (lang geleden dak nog zo gelachen heb)
Vanmiddag gaan kijken naar:
ipv naar de e21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't is geedit om 5:40 hoe kan je dan om 6u40 thuis zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenGMT+1
Comment
Comment