Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil een M-tech 1 kit. (voor 4-deurs)

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Ik wil een M-tech 1 kit. (voor 4-deurs)
      Gij wilt zoveel.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• True. Gerrit gaat rap moeten beslissen wat hij gaat doen, of ik ga die E21 kopen.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dit zou het dan moeten doen op voorwaarde dat de radiator gaar is? En dan kan ik op naar de volgende brokken

Comment

True. Gerrit gaat rap moeten beslissen wat hij gaat doen, of ik ga die E21 kopen.
            Het geld groeit ergens aan de bomen in zulte zeker?

Neem je de jetta dan terug als daily?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
              Het geld groeit ergens aan de bomen in zulte zeker?
              Spijtig genoeg niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
              Neem je de jetta dan terug als daily?
              Nope, allez, toch niet als ik wil dat die ooit gerestaureerd raakt.

Momenteel ben ik mijn hoofd even zot aan het laten maken door Yaqub en zijn Volvo.

Edit: Terug naar de realiteit. 316 buiten en geen extra auto erbij!
              Last edited by Ian; 12/06/2011, 01:11.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Mailbox zat vol met mails wat de laagste prijs is en van die kut-biedingen.

Diegene die 5000+ vragen voor een e30, ik wens ze succes !

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Leeglopers !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                    http://cgi.ebay.de/BMW-No-1711117770...#ht_2837wt_977

Dit zou het dan moeten doen op voorwaarde dat de radiator gaar is? En dan kan ik op naar de volgende brokken
                    Zou mij verbazen als je met zo'n radiator zit. Ga gewoon bij zo'n autoonderdelenverkooppunt waar ze bosh en dergelijke verkopen. Vraag daar dan hoeveel zo'n radiator kost en hoeveel korting je krijgt. Normaal moet je wel een 20% kunnen krijgen, maar of ze dat direct gaan doen en voor 1 onderdeel... Maar vragen staat vrij.

Vraag ook van welk merk die radiator is.

En het is niet zeker dat dat het is é. Uw koelvloeistof peil zakt? Ligt er een plas onder de auto? Of staat die ergens nat na een rit? Ligt er koelvloeistof op die plaat die onder de radiator zit?

Comment

Spijtig genoeg niet.

Nope, allez, toch niet als ik wil dat die ooit gerestaureerd raakt.

Momenteel ben ik mijn hoofd even zot aan het laten maken door Yaqub en zijn Volvo.

Edit: Terug naar de realiteit. 316 buiten en geen extra auto erbij!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Ian stop van mij op te jagen !!

Daxter die is al een gepost geweest we hebben er toen ook eens mooi mee gelachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Zou mij verbazen als je met zo'n radiator zit. Ga gewoon bij zo'n autoonderdelenverkooppunt waar ze bosh en dergelijke verkopen. Vraag daar dan hoeveel zo'n radiator kost en hoeveel korting je krijgt. Normaal moet je wel een 20% kunnen krijgen, maar of ze dat direct gaan doen en voor 1 onderdeel... Maar vragen staat vrij.

Vraag ook van welk merk die radiator is.

En het is niet zeker dat dat het is é. Uw koelvloeistof peil zakt? Ligt er een plas onder de auto? Of staat die ergens nat na een rit? Ligt er koelvloeistof op die plaat die onder de radiator zit?
                        Ik heb gisteren bijgevuld op een wegresto langs de e17. 't Had net geregend, dus veel zag ik niet op de grond. Ik heb ook maar snel snel gekeken. Ik wou gewoon snel thuis zijn. Ik zal er sebiet eens naar kijken hoe het waterpeil nu staat en waar het zou kunnen lekken.

Anyway, als er iemand op dit ogenblik nen deftige prijs voor geeft, mag hij gaan.

Comment

• Als het radiator is:

Heeft mij 150euro gekost, maar is wel al hele tijd geleden. Standaard radiator is nog iets goedkoper, maar scheelt niet veel en hiermee heb je iets betere koeling.

Comment

• Iemand die hier met z'n e30 naar oostrozebeke gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Als het radiator is:

Heeft mij 150euro gekost, maar is wel al hele tijd geleden. Standaard radiator is nog iets goedkoper, maar scheelt niet veel en hiermee heb je iets betere koeling.
                              100% zeker dat die 324td radiator ook in die 320i cab gaat? Want ALS ik het doe, doe'k het meteen wel goed

Comment

Echt he. Ze verwachten dat ze alles voor niets krijgen..

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Ian stop van mij op te jagen !!
                                't Leven is voor de rappe he.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ziet er wel een stuk vetter uit ook met die grotere radiator.

Comment

't Leven is voor de rappe he.
                                    leg het lam,
                                    't is gelijk een nieuw lief die wagen, kan niet stoppen van er aan te denken

Comment

100% zeker dat die 324td radiator ook in die 320i cab gaat? Want ALS ik het doe, doe'k het meteen wel goed
                                      JA enige wat je 'extra' nodig hebt: voetje zoals rechts voor de radiator en je moet een 'tussenstukje' tussen je darm steken(of een andere darm kopen)

als je eerst zeker wilt zijn dat het de radiator is: ik heb -denk ik- nog een goede liggen van een 325i, kan je eerst kijken of je probleem daarmee opgelost is voor je een nieuwe koopt
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        leg het lam,
                                        't is gelijk een nieuw lief die wagen, kan niet stoppen van er aan te denken
                                        Ik gun het je wel hoor. Maar als hij tegen volgende week niet weg is, ga ik ook eens gaan kijken. Ik wil wel eens weten hoe dat rijdt.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik gun het je wel hoor. Maar als hij tegen volgende week niet weg is, ga ik ook eens gaan kijken. Ik wil wel eens weten hoe dat rijdt.
                                          Wie was dat weer die iets zij van het rijdt ook als een 30 jaar oude wagen en niet als een 20 jaar oude wagen?

Comment

Working...
                                          X