Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Wat is er eigenlijk met je 2 andere ketels gebeurd dan?
    Eerste was quasi in orde, buiten het feit dat die te laag lag en 75 692 keer de carter eronder uit gereden op 1 zomer tijd.
    De tweede: ophangingsgewrichten, olielek, viel stil tijdens het rijden, ... Wanneer alles zowat in orde was (dacht ik toch), heeft er zich een oostblokker in geparkeerd en veel schoot er niet van over. Daar heb ik nog altijd geen cent van gezien en dat blijft maar aanslepen.
    En deze heeft ook het ene kwaaltje na het andere, waarin ik geld blijf steken en het niet loont. Als ik dan zie wat een Z4 'maar' gaat. En dan zijn meteen de ongemakken van nen oude otto verdwenen, ik kan nog steeds cabrio-cruisen, verbruik ligt lager dan een b25 en waarschijnlijk ook betere specs.

Comment

• Die auto heeft ook wel heel wat meegemaakt als ik mij die filmpkes herinner...
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Die auto heeft ook wel heel wat meegemaakt als ik mij die filmpkes herinner...
        Nee, serieus? Echt ofwa?
        Dat hield mij énorm tegen bij de aankoop. Maar hey, zo'n blok kan daar wel tegen zei iedereen. Met die filmpjes weet je tenminste dat het gebeurd. Anders weet je van niets...

Zo zei men

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Eerste was quasi in orde, buiten het feit dat die te laag lag en 75 692 keer de carter eronder uit gereden op 1 zomer tijd.
          De tweede: ophangingsgewrichten, olielek, viel stil tijdens het rijden, ... Wanneer alles zowat in orde was (dacht ik toch), heeft er zich een oostblokker in geparkeerd en veel schoot er niet van over. Daar heb ik nog altijd geen cent van gezien en dat blijft maar aanslepen.
          En deze heeft ook het ene kwaaltje na het andere, waarin ik geld blijf steken en het niet loont. Als ik dan zie wat een Z4 'maar' gaat. En dan zijn meteen de ongemakken van nen oude otto verdwenen, ik kan nog steeds cabrio-cruisen, verbruik ligt lager dan een b25 en waarschijnlijk ook betere specs.

1 tip dan: Blijf enkel en alleen met je Scudo rijden.
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
            1 tip dan: Blijf enkel en alleen met je Scudo rijden.
            En best full leasing dat afloopt na 1 jaar

Comment

• en nog een ondersturende Z4:
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Verdorie een uur 'n half gereden, verschrikkelijk veel automateriaal gezien. maar geen e30 wel e30 m3 onderweg tegengekomen

Comment

• Daxter zijn kar is al ontdekt op e30.be

http://www.e30.be/forum/viewtopic.ph...197502#p197502

Comment

• m3 tje
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Daxter zijn kar is al ontdekt op e30.be

http://www.e30.be/forum/viewtopic.ph...197502#p197502
                      spijtig dat ik dat niet kan zien

Comment

spijtig dat ik dat niet kan zien
                        En ook pas als je 50 of 75 berichten post kan je er pas op reageren dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          En ook pas als je 50 of 75 berichten post kan je er pas op reageren dacht ik
                          Reden te meer dat da een kutforum is.

Comment

• Ik heb het hier al gezegd, maar als je, je auto voorstelt dan mag je ook in dat gedeelte
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Ik wil dat

EDIT: allé, enkel die motor dan eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                Ik heb het hier al gezegd, maar als je, je auto voorstelt dan mag je ook in dat gedeelte
                                Da's wel zuur voor de mensen die geen auto hebben en op zoek zijn naar...

Kutforum dus.

Comment

• hmmmm...twijfels.

OF ik ga om een 318is, dan heb ik:
                                  - 136pk, wat niet zooooo veel is maar doenbaar
                                  - een coupé, wat ik het mooiste vind
                                  - 3500 euro minder, maar wel lagere taxen/enz
                                  - een auto in een kleur die niet mijn favoriet is
                                  - lage kmstand. (relatief)

OF ik ga om een 327i hartge touring die binnenkort tekoop komt, dan heb ik:
                                  - een auto op NL papieren, wat mss een probleem zal zijn gezien de motor
                                  - een touring :/
                                  - 210pk :-]
                                  - een zeer goeie kas (beweerde de verkoper)
                                  - 3000 euro, maar wel duurder in verbruik/tax/onderhoud.

Dus nu is de keuze: het totaal pakket, of de motor...twijfels :o
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Die kerel waar ik zijn e21 van ga kopen is ook bezig met e36 m3 project ^^ blijkbaar is dit in trek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      hmmmm...twijfels.

OF ik ga om een 318is, dan heb ik:
                                      - 136pk, wat niet zooooo veel is maar doenbaar
                                      - een coupé, wat ik het mooiste vind
                                      - 3500 euro minder, maar wel lagere taxen/enz
                                      - een auto in een kleur die niet mijn favoriet is
                                      - lage kmstand. (relatief)

OF ik ga om een 327i hartge touring die binnenkort tekoop komt, dan heb ik:
                                      - een auto op NL papieren, wat mss een probleem zal zijn gezien de motor
                                      - een touring :/
                                      - 210pk :-]
                                      - een zeer goeie kas (beweerde de verkoper)
                                      - 3000 euro, maar wel duurder in verbruik/tax/onderhoud.

Dus nu is de keuze: het totaal pakket, of de motor...twijfels :o
                                      Wat is die touring op papier?

Comment

• Ik zou voor die 318is gaan, minder hassle, en naar wat ik hoor vrij goed in orde.

Comment

Da's wel zuur voor de mensen die geen auto hebben en op zoek zijn naar...

Kutforum dus.
                                          Blij dat er nog zo iemand over denkt.
                                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Working...
                                          X