Een 327i Hartge voor amper 3000 euro? If it is to good to be true it probably ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenhmmmm...twijfels.
OF ik ga om een 318is, dan heb ik:
- 136pk, wat niet zooooo veel is maar doenbaar
- een coupé, wat ik het mooiste vind
- 3500 euro minder, maar wel lagere taxen/enz
- een auto in een kleur die niet mijn favoriet is
- lage kmstand. (relatief)
OF ik ga om een 327i hartge touring die binnenkort tekoop komt, dan heb ik:
- een auto op NL papieren, wat mss een probleem zal zijn gezien de motor
- een touring :/
- 210pk :-]
- een zeer goeie kas (beweerde de verkoper)
- 3000 euro, maar wel duurder in verbruik/tax/onderhoud.
Dus nu is de keuze: het totaal pakket, of de motor...twijfels :o
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenBlij dat er nog zo iemand over denkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIS !! Waarom zou jij een touring nodig hebben. 't mag dan nog een sleeper zijn.
da ISje heeft een kortere wielbasis zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenJa, per 2 cilinders scheelt het algauw 10 cm.
Is er eigenlijk verschil in rijgedrag bij een touring of een 2deurs/4deurs?
heb nog niet met een touring gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Swap die handel en haal uw Advertentie offline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZiet er wel properkes uit
Swap die handel en haal uw Advertentie offline
Daarin wil ik nu nog wel investeren. Hij heeft verdorie 80km gelopen. Motorische problemen zou'k dan normaal de eerste jaren niet meer mogen hebben
Kloterij is dat je moet bieden. 1000 euro wil ik geven, maar da's wel zowat het maximum. Dus als iemand overbied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten1000 euro is een hoop geld en dan reken ik nog zo'n 500 euro aan plaatsing en extra's? Gaan halen is geen probleem in elk geval.
Daarin wil ik nu nog wel investeren. Hij heeft verdorie 80km gelopen. Motorische problemen zou'k dan normaal de eerste jaren niet meer mogen hebben
Kloterij is dat je moet bieden. 1000 euro wil ik geven, maar da's wel zowat het maximum. Dus als iemand overbied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtensnipesoftware
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEn hoeveel mensen willen nu persé zo'n motor kopen voor hun e30
AAhja iedereen
Ma niet iedereen wil zomaar 1000€ neerleggen voor een moteurken' éh
Zie het als een goedkope nieuwe e30
Comment
-
Op E30 is er een b25 te koop...!
M20b25 mag mischien weg, motor compleet gedemoteerd, alle aanbouwdelen zijn erbij. richtprijs 600 euro
Link; http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=16&t=12448
(waar gij eig niet veel aan hebt..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenOp E30 is er een b25 te koop...!
M20b25 mag mischien weg, motor compleet gedemoteerd, alle aanbouwdelen zijn erbij. richtprijs 600 euro
Link; http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=16&t=12448
(waar gij eig niet veel aan hebt..)
En hoeveel kilomter staat erop? Stel dat ik die bovenstaande 327i kan scoren voor 400 euro meer en maar 80km gelopen, dan is de keuze snel gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWat is die touring op papier?
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenEen 327i Hartge voor amper 3000 euro? If it is to good to be true it probably ...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Dat is een omgebouwde 325e, de keuring ziet dat niet en is eigenlijk superdemax
Roadtripje dus !
Oja, de ad's zijn verwijderd... Dit is de laatste poging die ik onderneem. 't Gaat me een centje kosten, hopelijk brengt het op! Freude am Fahren
Comment
-
als dienen blok goe is gade daar wel fun aan hebben kunt u dan parkeren naast een niets vermoedende M3 cabrio...
die blokken zijn meestal trouwens wel "goed" omdat de 325e een traagdraaiende motor was, meestal gekoppeld aan een automaat die graag schakelde. Die blokken hebben dus eigenlijk nooit afgezien...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenals dienen blok goe is gade daar wel fun aan hebben kunt u dan parkeren naast een niets vermoedende M3 cabrio...
Comment
-
Niet dat ik de pret wil bederven maar ebay is nog altijd een veiling éh!
T zou me straf lijken als die verkoper zegt dat ge dat blok op moogt komen halen voor 1000€..
Volgens mij wacht ie gewoon op biedingen.
Comment
Comment