@PJH, kunt ge niet gewoon het logo van 'Hartge' er af halen voor de import-keuring?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten@PJH, kunt ge niet gewoon het logo van 'Hartge' er af halen voor de import-keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenNiet dat ik de pret wil bederven maar ebay is nog altijd een veiling éh!
T zou me straf lijken als die verkoper zegt dat ge dat blok op moogt komen halen voor 1000€..
Volgens mij wacht ie gewoon op biedingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenI know, I know. Laat ons hopen dat er niet te veel zijn die dat willen. Startbod is al 1000 euro dus.
Zou het zonde vinden als ge uwe cabrio weg zou doen, één van de schoonste E30 cabrio's die ik ken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenhet is geen volledige hartge met spoilers en shit, het is gewoon een 325i met een blok er in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't zou vet zijn 170pk cab,
Maar met dien ebay motor zal't wel nutjes zijn als je hem wil kopen voor 1000€
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenIk hoop het ook!
Zou het zonde vinden als ge uwe cabrio weg zou doen, één van de schoonste E30 cabrio's die ik ken..
Comment
-
een e21 kopen EN
een 318? http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=190453510
OH CRAP, dit is een koopje :o
635CSI
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196289456
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196623146
Ik denk dat daxter zijn cab 10.000€ waard zal worden
Comment
-
Hi Daxter! Yes, the engine is installed in the car and can still be seen and heard. I live 60km away from Frankfurt. The car is parked in 35641 Schöffengrund. Greetings Christian
EDIT: even gemaild om te zeggen dat ik de bieding sowieso volg en hoop elkaar volgend weekend te zien, tenzij hij akkoord is met 1000 euro.
Subtiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichteneen gewone 325i....het blok zal dus opvallen normaal
Foto's van eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenboo, @ scudo
Fix dat ding toch.
Hopelijk heb ik tegen vanavond wat foto's van de e30's in oostrozebeke, als ik ze al vind XD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenProblemen met die motorcodes en zo denk ik dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIs ook geen groot probleem. Valt op te lossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAan de foto's te zien ziet dat er goed uit. Heeft maar 80km gelopen, en dat heeft me over de streep gehaald. Zeg nu zelf, een b25 tweedehands kopen tussen 500 en 800 euro met pakweg 100000km op. Dan is de kans reëel dat ik met miserie zit netzoals nu.Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDie van ebay is tussen 180 - 200pk
Nja, b25 met +100000km vind ik ook weer zo dom, of ik moest zéker zéker zijn dat hij in orde is. Maarja...
Een inlaatcollector opnieuw spuiten kan ik ook he.
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIs ook geen groot probleem. Valt op te lossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEn hoe weet ge dat dat blok tiptop in orde is, gaat ge dat uiteen draaien daar?
Een inlaatcollector opnieuw spuiten kan ik ook he.
Ik zou ook iemand meewillen die er iets meer van kent dan ik, dat ik op die manier wel een beetje zekerheid heb. Ik kan het blok horen en zien draaien en als ik kijk naar de feedback van zijn eerdere kopers op ebay, is hij precies wel te vertrouwen.
Natuurlijk zijn we zo ver nog niet, 'k moet eerst nog een week wachten voor ik kan bieden, maar de planning die ik nu heb:
's nachts vertrekken om daar bij het krieken van de dag aan te komen. Testen & goedkeuren. Aangezien dat op 60km van Frankfurt is, zal er wel iets te zien zijn, dus ik zou op voorhand willen afspreken om dat blok diezelfde avond mee te nemen.
Ik zou gewoon een europallet meenemen en hem daarop vastmaken in de camionette? Hier in Antwerpen heb ik een mooie stockruimte die m'n werkgever voor me huurt bij Shurguard, dus voorlopig kan ik hem ook ergens deftig zetten in afwachting tot ik iemand vind die dat voor mij wilt doen. Daartegen kijk ik wel ne keer rond op e30.be
Destijds heeft mijn stiefvader eens een m40 gaan oppikken voor mij. Die heeft nogal wat rollend materieel rondrijden, waaronder een paar vrachtwagens met laadklep. Dus dat zou natuurlijk ideaal zijn. Ik vrees alleen niet dat die mens met mij naar Frankfurt wilt bollen
Soit, als er iemand nog tips heeft voor mij, goeie raad, eender wat: please share !
Moesten er mensen zijn die mee willen (moest ik het rond krijgen), hou jullie ook vooral niet in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMoesten er mensen zijn die mee willen (moest ik het rond krijgen), hou jullie ook vooral niet in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenZeg het maar als je iemand zoekt die Duits spreekt.
Probleem is een beetje: Scudo heeft 1 + 2 zitplaatsen vooraan. De middelste zit dan nog redelijk krap.
Comment
Comment