Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet dat ik de pret wil bederven maar ebay is nog altijd een veiling éh!
T zou me straf lijken als die verkoper zegt dat ge dat blok op moogt komen halen voor 1000€..
Volgens mij wacht ie gewoon op biedingen.
I know, I know. Laat ons hopen dat er niet te veel zijn die dat willen. Startbod is al 1000 euro dus.
Hi Daxter! Yes, the engine is installed in the car and can still be seen and heard. I live 60km away from Frankfurt. The car is parked in 35641 Schöffengrund. Greetings Christian
EDIT: even gemaild om te zeggen dat ik de bieding sowieso volg en hoop elkaar volgend weekend te zien, tenzij hij akkoord is met 1000 euro.
Subtiel
een gewone 325i....het blok zal dus opvallen normaal
Volgens mij juist niet. En als het een 325i is is de kans enorm groot dat het geen Hartge is maar gewoon zelfde specs. Wat dus betekend dat het onderblok zelfde is en dus zelfde motorcode... Dus op de keuring lukt dat zowiezo, maar die wagen moet langs bornem zeker? En daar gaan ze er mss over vallen.
Aan de foto's te zien ziet dat er goed uit. Heeft maar 80km gelopen, en dat heeft me over de streep gehaald. Zeg nu zelf, een b25 tweedehands kopen tussen 500 en 800 euro met pakweg 100000km op. Dan is de kans reëel dat ik met miserie zit netzoals nu.
En hoe weet ge dat dat blok tiptop in orde is, gaat ge dat uiteen draaien daar?
Een inlaatcollector opnieuw spuiten kan ik ook he.
Ge hebt een punt hoor, zeker wel. Maar toen ze jou zeiden dat alle dichtingen vernieuwd waren, moest je ook eerst zien en dan geloven.
Ik zou ook iemand meewillen die er iets meer van kent dan ik, dat ik op die manier wel een beetje zekerheid heb. Ik kan het blok horen en zien draaien en als ik kijk naar de feedback van zijn eerdere kopers op ebay, is hij precies wel te vertrouwen.
Natuurlijk zijn we zo ver nog niet, 'k moet eerst nog een week wachten voor ik kan bieden, maar de planning die ik nu heb:
's nachts vertrekken om daar bij het krieken van de dag aan te komen. Testen & goedkeuren. Aangezien dat op 60km van Frankfurt is, zal er wel iets te zien zijn, dus ik zou op voorhand willen afspreken om dat blok diezelfde avond mee te nemen.
Ik zou gewoon een europallet meenemen en hem daarop vastmaken in de camionette? Hier in Antwerpen heb ik een mooie stockruimte die m'n werkgever voor me huurt bij Shurguard, dus voorlopig kan ik hem ook ergens deftig zetten in afwachting tot ik iemand vind die dat voor mij wilt doen. Daartegen kijk ik wel ne keer rond op e30.be
Destijds heeft mijn stiefvader eens een m40 gaan oppikken voor mij. Die heeft nogal wat rollend materieel rondrijden, waaronder een paar vrachtwagens met laadklep. Dus dat zou natuurlijk ideaal zijn. Ik vrees alleen niet dat die mens met mij naar Frankfurt wilt bollen
Soit, als er iemand nog tips heeft voor mij, goeie raad, eender wat: please share !
Moesten er mensen zijn die mee willen (moest ik het rond krijgen), hou jullie ook vooral niet in
Comment