Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Knudde, ik heb geen tijd de komende weken, anders graag.
    Spijtig

Comment

• Moesten er mensen nieuwsgierig zijn ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Engels gaat uiteraard wel denk ik, maar Duits zou o zooo handig zijn!

Probleem is een beetje: Scudo heeft 1 + 2 zitplaatsen vooraan. De middelste zit dan nog redelijk krap.
        Je zoekt dus iemand die duits spreekt en E30-kenner is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Je zoekt dus iemand die duits spreekt en E30-kenner is
          e30-kenner is veel gezegd. Iemand dat mij kan zeggen: "dat blok is zijn geld waard." is al voldoende. Snap je?
          En uiteraard is Duits handig, maar met Engels en een beetje moeite, moet dat haalbaar zijn

Al zou een Duits sprekende e30-kenner mooi meegenomen zijn

Comment

• Ik kan enkel met het Duits-sprekend aspect helpen, dus vermoedelijk is een E30-kenner wat belangrijker.
            Last edited by Daan; 13/06/2011, 12:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              En hoe weet ge dat dat blok tiptop in orde is, gaat ge dat uiteen draaien daar?
              Een inlaatcollector opnieuw spuiten kan ik ook he.

Vertel!
              Nummer uitslijpen, en dat van je 2.0 erin kloppen. Niemand die dan nog weet dat het een 25i is. Ik zou dit natuurlijk nooit doen, want het mag niet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Ik kan enkel met het Duits-sprekend aspect helpen, dus vermoedelijk is een E30-kenner wat belangrijker.
                Thanks anyway !
                We zien wel waar ik kom, 'k heb hem nog niet hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  Nummer uitslijpen, en dat van je 2.0 erin kloppen. Niemand die dan nog weet dat het een 25i is. Ik zou dit natuurlijk nooit doen, want het mag niet !
                  En da's onzichtbaar achteraf?
                  Is wel handig voor de lefgozers die een blok durven swappen en daarna nog hun auto willen verkopen!

edit zegt dat ik gehoord heb dat er slechts 1 nummer verschil in zit en dat ge dan just dat moet veranderen.

Comment

• Ik ken iemand die ze ooit zijn komen controleren en dat is zijn redding geweest.. Was wel geen E30. Gewoon voorzichtig uitslijpen en dan in 1 slag de nieuwe erin slaan overspuiten. En goed 'uitnevelen' en klaar

Comment

• Serieus? Wat was de aanleiding der controle?

Comment

• 't wordt hier intressant?
                        Ach schrijf hem in als oldie, en je mag alles doen wat je wil.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

'k Heb eens gemaild voor de kilometerstand, maar die is precies al gedemonteerd dus dat vind ik dan wel minder.

Comment

• je ziet toch direct dat je die niet wil hebben :p
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              je ziet toch direct dat je die niet wil hebben :p
                              Wat mij enorm dwars zit nu, is: stel dat ik hier in de omgeving een b25 koop voor 700 euro, zoals hier aangegeven. Dan vind ik die 327i die ik voor 1000 euro kan scoren interessanter. En oké, da's een bieding en we zullen dan wel zien hoe dat verloopt.
                              Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                Ik begin te begrijpen waarom alexis zoveel heeft betaald voor mayo zijn kar...dat was gewoon de op één na properste E30 die ik ooit heb gezien.
                                Exactly. Ik geef liever in één keer meer geld uit voor een kar waarvan ik de geschiedenis ken, die van een liefhebber komt, waar op geen cent gekeken is voor onderhoud, waar ongeveer alles op zit dat ik kan wensen voor een E30, die optisch en mechanisch quasi perfect staat. Dan voor een kar die misschien de helft kost maar waar je in totaal meer aan gaat uitgeven om hem in dezelfde staat te krijgen. Zo'n auto's komen niet vaak te koop, omdat er weinig mensen hun 'oude' auto zo goed verzorgen + perfecte mix van OEM-heid + subtiele 'tuning' om hem beter te maken (ophangingsrubbers, ophanging, E36 stuurhuis, chip, ...)

Ik heb voor deze met 2 andere E30's gereden en er in totaal zes gehad, en weet dus wat zo'n kar in zo'n staat voor mij persoonlijk waard is. Het 'peace of mind' aspect, dat je weet dat je op die kar kan vertrouwen in goed of slecht weer, dat je zonder zorgen even 3000km kan gaan rijden zonder problemen, dat vind ik ook waardevol.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Als je dat niet weet dan ben je een EI

Verslag, dien e30 mtech is gaar, is vanalles mis mee.

Maar denk dat ik verliefd geworden ben op die e21. Zit een groote mogelijkheid in dat ik deze koop

En m'n pa ziet het ook zitten.
                                Zal wel op oldtimer plak komen.
                                Oldtimer plaat ga je beklagen. Schrijf dat ding gewoon in als daily.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                Toch niet mis hé zo'n rode 318is?

Wie was dat weer die iets zij van het rijdt ook als een 30 jaar oude wagen en niet als een 20 jaar oude wagen?
                                Ik

IS !! Waarom zou jij een touring nodig hebben. 't mag dan nog een sleeper zijn.
                                da ISje heeft een kortere wielbasis zeker?
                                Als ik mij niet vergis is de wielbasis van 2-deurs en touring dezelfde?
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• dat zal wel zijn, zeker als je al van dat amateuristisch spuitwerk ziet enz blijf daar mooi van af
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Wat mij enorm dwars zit nu, is: stel dat ik hier in de omgeving een b25 koop voor 700 euro, zoals hier aangegeven. Dan vind ik die 327i die ik voor 1000 euro kan scoren interessanter. En oké, da's een bieding en we zullen dan wel zien hoe dat verloopt.
                                    Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.
                                    Denk dat je voor een motor toch beter bent op het e-30.be forum

Comment

• 700 EURO voor een gedemonteerd blok? gelijk het er daar staat? Da's er een beetje over lijkt me.
                                      op e30.de staan ook heel regelmatig b27's te koop. Tijd terug nog volledig opgemaakt blok met om en bij de 210 a 220 pk voor 1200 euro.

da's m'n doel nog ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Denk dat je voor een motor toch beter bent op het e-30.be forum
                                        .DE, daar staan er 10 keer meer op

Comment

• Pff ik vind bij mijn verzekering niets over oldtimer verzekeringen. -,-

Iemand van julie die oldtimer verzekerd is?

JA er is vanalles te vinden op dit forum over oldtimerverzekeringen maar bij iedere verzekeraar is dit toch anders?
                                          Last edited by ; 13/06/2011, 13:11.

Comment

Working...
                                          X