Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je zoekt dus iemand die duits spreekt en E30-kenner is
e30-kenner is veel gezegd. Iemand dat mij kan zeggen: "dat blok is zijn geld waard." is al voldoende. Snap je?
En uiteraard is Duits handig, maar met Engels en een beetje moeite, moet dat haalbaar zijn
Al zou een Duits sprekende e30-kenner mooi meegenomen zijn
Ik ken iemand die ze ooit zijn komen controleren en dat is zijn redding geweest.. Was wel geen E30. Gewoon voorzichtig uitslijpen en dan in 1 slag de nieuwe erin slaan overspuiten. En goed 'uitnevelen' en klaar
Wat mij enorm dwars zit nu, is: stel dat ik hier in de omgeving een b25 koop voor 700 euro, zoals hier aangegeven. Dan vind ik die 327i die ik voor 1000 euro kan scoren interessanter. En oké, da's een bieding en we zullen dan wel zien hoe dat verloopt.
Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.
Ik begin te begrijpen waarom alexis zoveel heeft betaald voor mayo zijn kar...dat was gewoon de op één na properste E30 die ik ooit heb gezien.
Exactly. Ik geef liever in één keer meer geld uit voor een kar waarvan ik de geschiedenis ken, die van een liefhebber komt, waar op geen cent gekeken is voor onderhoud, waar ongeveer alles op zit dat ik kan wensen voor een E30, die optisch en mechanisch quasi perfect staat. Dan voor een kar die misschien de helft kost maar waar je in totaal meer aan gaat uitgeven om hem in dezelfde staat te krijgen. Zo'n auto's komen niet vaak te koop, omdat er weinig mensen hun 'oude' auto zo goed verzorgen + perfecte mix van OEM-heid + subtiele 'tuning' om hem beter te maken (ophangingsrubbers, ophanging, E36 stuurhuis, chip, ...)
Ik heb voor deze met 2 andere E30's gereden en er in totaal zes gehad, en weet dus wat zo'n kar in zo'n staat voor mij persoonlijk waard is. Het 'peace of mind' aspect, dat je weet dat je op die kar kan vertrouwen in goed of slecht weer, dat je zonder zorgen even 3000km kan gaan rijden zonder problemen, dat vind ik ook waardevol.
Verslag, dien e30 mtech is gaar, is vanalles mis mee.
Maar denk dat ik verliefd geworden ben op die e21. Zit een groote mogelijkheid in dat ik deze koop
En m'n pa ziet het ook zitten.
Zal wel op oldtimer plak komen.
Oldtimer plaat ga je beklagen. Schrijf dat ding gewoon in als daily.
Wat mij enorm dwars zit nu, is: stel dat ik hier in de omgeving een b25 koop voor 700 euro, zoals hier aangegeven. Dan vind ik die 327i die ik voor 1000 euro kan scoren interessanter. En oké, da's een bieding en we zullen dan wel zien hoe dat verloopt.
Maar ik denk toch dat dat een betere koop is prijs-kwaliteit.
Denk dat je voor een motor toch beter bent op het e-30.be forum
700 EURO voor een gedemonteerd blok? gelijk het er daar staat? Da's er een beetje over lijkt me.
op e30.de staan ook heel regelmatig b27's te koop. Tijd terug nog volledig opgemaakt blok met om en bij de 210 a 220 pk voor 1200 euro.
Comment