Oorspronkelijk geplaatst door Jonass
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAllez, zo vijandig. 't Is in het begin idd wat vervelend dat je paar posts moet hebben om bepaalde dingen te zien (zeker als je meer leest dan post), maar 't zijn daar ook nog vriendelijke mensen.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je gewoon een auto moet voorstellen...
Maar het blijft een klootforum.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk heb een e30 !
Zeer sympathieke kerel.
Is dus van 1991, heeft 181k km, staat echt goed. Komt van een echte liefhebber ( heb nog meer dan een uur staan praten over bmw ) Heb er de verlaging ( vooraan complete veerpoten met verlaginsveren op, achteraan veren + dempers ), origineel stuur, originele radio, 2 achterlichten, 2 draagarmen bij gekregen voor 1700€.
Geen misse koop gedaan denk ik
Als we ons rijbewijs hebben zullen we eens gaan cruisen he2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenSta ik op uw negeerlijst ofzo ?
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je gewoon een auto moet voorstellen...
Maar het blijft een klootforum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDat is toch gene waar ze. Ik had mijn auto voorgesteld en moest wachten tot 25 posts voor ik het verkoopsgedeelte kon bekijken.
Totdat ik er niet meer in moest zijn want ik had een e30 gevonden en voorgesteld.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDan is dat veranderd want ik zat hier ook maar te klagen dat ik het verkoopsgedeelte niet binnen kon.
Totdat ik er niet meer in moest zijn want ik had een e30 gevonden en voorgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk heb een e30 !
Zeer sympathieke kerel.
Is dus van 1991, heeft 181k km, staat echt goed. Komt van een echte liefhebber ( heb nog meer dan een uur staan praten over bmw ) Heb er de verlaging ( vooraan complete veerpoten met verlaginsveren op, achteraan veren + dempers ), origineel stuur, originele radio, 2 achterlichten, 2 draagarmen bij gekregen voor 1700€.
Geen misse koop gedaan denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDexter, vanop E30:
600 EURO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDat is toch gene waar ze. Ik had mijn auto voorgesteld en moest wachten tot 25 posts voor ik het verkoopsgedeelte kon bekijken.
Nuja, snap het wel aan de ene kant want je hebt ook van die mensen die enkel registreren om hun waar aan te prijzen daar.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMaar het blijft een klootforum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIdd. En dan nog eens 50 of 75 posts voor je zelf iets mag verkopen zeker?
Nuja, snap het wel aan de ene kant want je hebt ook van die mensen die enkel registreren om hun waar aan te prijzen daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIdd. En dan nog eens 50 of 75 posts voor je zelf iets mag verkopen zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenTot ge eens echt iets moet weten qua techniek. Dan komt ge er wel achter wat het kloteforum is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenPff ik vind bij mijn verzekering niets over oldtimer verzekeringen. -,-
Iemand van julie die oldtimer verzekerd is?
JA er is vanalles te vinden op dit forum over oldtimerverzekeringen maar bij iedere verzekeraar is dit toch anders?
Moet je wel een maximum aantal km's opgeven dat je ongeveer zal rijden.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenJa de onze is als classic verzekerd.
Moet je wel een maximum aantal km's opgeven dat je ongeveer zal rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenKunt ge eens laten weten bij welke maatschappij?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenIdd.
Idd, veel mannen met kennis van zaken ginds.
't Zijn dan niet allemaal kakkers met hemdjes van dit en polokes van dat, er zit zo nu en dan al eens een extra DT-fout in de tekst; maar allemaal top-kerels. Altijd zeer goede real-life ervaringen mee gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenYup!
't Zijn dan niet allemaal kakkers met hemdjes van dit en polokes van dat, er zit zo nu en dan al eens een extra DT-fout in de tekst; maar allemaal top-kerels. Altijd zeer goede real-life ervaringen mee gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenKBC
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenProficiat !!!
Als we ons rijbewijs hebben zullen we eens gaan cruisen he
Veel werken heeft zijn voor en nadelen, ik heb die wagen volledig zelf gekocht en alle kosten zijn voor mij, maar ik kan het betalen.
Zal wel niet zo veel tijd hebben om ermee te rijden, maarja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDan maakte u lid op e30 en dan moeten ze dat eerst nog manueel gaan goedkeuren hoor
Hier was dat toch niet zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDuurt niet zo lang.
Die kerel van die m20b25 waarnaar ik mailde van 2dehands zei me dat ik hem inderdaad niet kon testen. Ik heb toen vriendelijk afgehaakt.
Oke, is geen probleem, motor liep goed, moet niet weg , indien hij binnen de weken niet weg is bouw ik hem verder om tot 2.7 voor mijn rally project. mvg
Tuurlijk da
Comment
Comment