Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    t Zijn dan niet allemaal kakkers met hemdjes van dit en polokes van dat, er zit zo nu en dan al eens een extra DT-fout in de tekst; maar allemaal top-kerels. Altijd zeer goede real-life ervaringen mee gehad.
    Mooi omschreven
    Voor technische vragen ben je inderdaad beter af of het E30.be forum dan hier.
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Allez zie, ik heb mij nu nogmaals een tellerbak aangeschaft, zij het deze keer via eBay, dus een pak meer vertrouwen in dat hij deze keer wél toekomt.

Comment

• Proficiat jonas 316i powah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Proficiat jonas 316i powah!
          Aangenaam verast eigelijk.
          Benieuwd hoelang dat zal duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
            Aangenaam verast eigelijk.
            Benieuwd hoelang dat zal duren
            Voordeel aan zo'n E30 is dat je sowieso al een snelheidsgevoel hebt. En geef toe, 102pk is ook al niet _niks_ meer.

Comment

Yup!

't Zijn dan niet allemaal kakkers met hemdjes van dit en polokes van dat, er zit zo nu en dan al eens een extra DT-fout in de tekst; maar allemaal top-kerels. Altijd zeer goede real-life ervaringen mee gehad.
              Dat is waar, als je een vraag stelt wordt er altijd sneller en vollediger over geantwoord.
              Die mannen weten waarover ze spreken.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Dat is waar, als je een vraag stelt wordt er altijd sneller en vollediger over geantwoord.
                Die mannen weten waarover ze spreken.
                mijn vragen over de m10 werden wel amper beantwoord. Op e30forum.nl ben je beter af.

Comment

Aangenaam verrast eigenlijk

Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

mijn vragen over de m10 werden wel amper beantwoord. Op e30forum.nl ben je beter af.
                    Da's omdat er op E30.be meer liefhebbers zitten die dus ook meer waarde hechten aan een deftig blok.

groetjes!

*loopt weg*

Comment

• Nine eleven, nu beide E30's alive and kicking zijn moeten we eens afspreken tussen bree en hechtel he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                        Voordeel aan zo'n E30 is dat je sowieso al een snelheidsgevoel hebt. En geef toe, 102pk is ook al niet _niks_ meer.
                        Trijd gewoon leuk. En da's het belangrijkste

Comment

Trijd gewoon leuk. En da's het belangrijkste
                          Tell me about it.

Comment

• Binnekort iets doen aan de sound en da komt in orde

Comment

Binnekort iets doen aan de sound en da komt in orde
                              Hoe gaat ge dat aanpakken?

Comment

Tot ge eens echt iets moet weten qua techniek. Dan komt ge er wel achter wat het kloteforum is.
                                ²

Maar soms wordt er ook wel traag gereageerd.
                                Is gewoon een minder actief forum, dan hier.

Proficiat Jonass.

Ik heb een rode 316i in afbraak liggen (ofja staan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                  Hoe gaat ge dat aanpakken?
                                  Gaatjes boren in z'n lucht filter en uitlaatcollector

Comment

Nine eleven, nu beide E30's alive and kicking zijn moeten we eens afspreken tussen bree en hechtel he!
                                    Ik ga hem vandaag volgooien en wassen dus zeg maar iets

Comment

Ik ga hem vandaag volgooien en wassen dus zeg maar iets
                                      Ik zeg 1.7€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Maar soms wordt er ook wel traag gereageerd.
                                        Is gewoon een minder actief forum, dan hier.
                                        Deze thread is hier soms iets te actief om te kunnen volgen
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Hm ik heb morgenavond een examen van iets (en heb intussen al veel te lang geforumd ), zal niet lukken... In de week 's avonds eens ergens?

Comment

Working...
                                          X