Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe mod in aantocht: verroest sleepoog vooraan. Ik heb vorige week met sleepoog rondgereden en eigenlijk vind ik dat wel leuk staan. Daarom laat ik de mijne nu roesten zodat hij wat ratlook krijgt. *loopt weg*
Nieuwe mod in aantocht: verroest sleepoog vooraan. Ik heb vorige week met sleepoog rondgereden en eigenlijk vind ik dat wel leuk staan. Daarom laat ik de mijne nu roesten zodat hij wat ratlook krijgt. *loopt weg*
Nja, kan wel vet zijn hoor, maar dan moet ge meer accentjes RAT maken
RAT look ? wacht kga een foto gaan trekken brb
onderdelen staan alreeds een beetje in de roest.
owh lol, daar zit nog een vijs die normaal in het achterlicht moet blijven XD
Comment