Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:
Jonas heeft een E30: Proficiat!
Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!
Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken
Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje
Ik ben drie dagen weg en ik kom hier terug kijken:
Jonas heeft een E30: Proficiat!
Veel gepraat over E30's: Dat wil ik lezen se.
Gerrit spamt het topic vol: Niet zo geweldig
Geertt diende een aanvraag in: Proficiat!
Begint hier de laatste tijd meer op het "Grote Gerrit Buggenhout-topic" te lijken
Trouwens NineEleven, nu uw ketel rijdend is laat maar iets weten voor een sprintje
Ik wil vanavond of donderdagavond afspreken. Geert moet maar iets laten weten en jij ook natuurlijk
Geen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?
Geen idee, was al aan't denken wie nog kon mee gaan... Matertos en roox zijn werken, en als het donderdagavond goed weer is ben ik waarsch aan't werken. Dusja.
Zullen straks mini rondritje doen ofzo? Ander plan wat àltijd leuk is; afspraak in Bocholt en van daaruit kan'k wel een zalig toerke richting maaskant verzinnen, thorn, spaanjerd enz. Maar dat hangt van nine-eleven af. Om het topic niet langer te bevuilen kunnen we door te voeren wijzigingen misschien vastleggen via PM?
Comment