Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenMijn vetheidsradar stond ook op springen. Zo heerlijk.
?
Ben tevens op zoek naar een M-tech 1 kit voor mijn 4-door 320i. Als iemand iets weet liggen ofzo.. :V
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk BerichtenMocht Gerrit er geen wegdoen:ik heb er ook nog enkele liggen...
Hoe doen we dat dan qua verzending?
Aalter is nogal ver voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVraagprijs? Eventueel PM.
Hoe doen we dat dan qua verzending?
Aalter is nogal ver voor mij
'k doe ze dan evenuteel vrijdag mee naar kortrijk, en rij vaneerste keer door naar u. ( gratis levering dus )
en anders zal het voor volgende week donderdag zijn.
en dan is er nog ergens een dag dat ik in kortrijk moet zijn maar weet niet juist wanneer ( daz binnen 3 weken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k pm u wel nog over de prijs.
'k doe ze dan evenuteel vrijdag mee naar kortrijk, en rij vaneerste keer door naar u. ( gratis levering dus )
en anders zal het voor volgende week donderdag zijn.
en dan is er nog ergens een dag dat ik in kortrijk moet zijn maar weet niet juist wanneer ( daz binnen 3 weken )
Indien voor 5u, oke.
Erna moet ik gaan werken
Maar Pm eerst maar eens de prijs
Comment
-
http://www.autozone.be/bmw_3-reeks_b...0&locale=nl_BE
Deze wagens staan niet op autoscout24 ? (maar appart op classiczone?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNice!!
Da's nu eens echt geld waard, een waarvan ge weet dat hij volledig roestvrij is + (hopelijk) technisch ok!
Halen die handel en de mistlampen aan mij verkopen.
Ben ooit naar een 320i gaan zien die volledig herspoten was, op foto's blonk die echt dat het geen naam had. Toen ik toe kwam echter, zag je van ver het stof al in de verf...
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Als de binnenkant van die bak niet in f*cking traanplaat was, en er niet van die cheap-ass bars op stonden, was het misschien nog deftig geweest.
Die baren dienen volgens mij ook ter versteviging van de kas. Een E30 cabrio is reeds versterkt en is nog altijd zwak en heb zelf ooit eens het dak van een E30 gehaald, en de flex die je dan hebt is echt niet normaal. Die mannen moeten dat ergens met opvangen en dat is nu eenmaal de gemakkelijkste oplossing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Die traanplaat is voor een pickup gewoon enorm handig. Ik begrijp dat velen dat lelijk vinden, maar het is gewoon super stevig... En dat verwacht je toch van een pick up? Of heb je liever een mooie plaat alu die dan na een jaar vol builen staat?
Die baren dienen volgens mij ook ter versteviging van de kas. Een E30 cabrio is reeds versterkt en is nog altijd zwak en heb zelf ooit eens het dak van een E30 gehaald, en de flex die je dan hebt is echt niet normaal. Die mannen moeten dat ergens met opvangen en dat is nu eenmaal de gemakkelijkste oplossing.
Meeste sjonnies gebruiken traanplaat en om het helemaal erg te maken doen ze het interieur meestal ook nog eens zo. Door al die tjoeners die VW Caddy pick-ups op die manier verpesten heb ik een afkeer gekregen van traanplaat.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDaarnet 110 op teller gehaald in 2de. Zou ik geen begrenzer meer hebben misschien?
Ik durf hem niet echt volledig doorduwen. Een toerenteller zou handig zijn natuurlijk. Begrenzer komt er normaal tussen op 6200 toeren.
een liedje over e30
+ YouTube Video
gusheshe betekent e30 in zuid afrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDaarnet 110 op teller gehaald in 2de. Zou ik geen begrenzer meer hebben misschien?
Ik durf hem niet echt volledig doorduwen. Een toerenteller zou handig zijn natuurlijk. Begrenzer komt er normaal tussen op 6200 toeren.
Waren toch 3 knappe E30's deze avond! Ooit..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenAargh maar goed dan dat we niet gesprint hebben Volgende keer komen we hopelijk wel een rood licht tegen. Stomme dingen, altijd rood wanneer ze groen moeten zijn en andersom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJe komt toch ook mee naar de e30 meeting in holland (dicht bij eindhoven) zeker? 27 augustus meen ik, zo'n 250 auto's
Is daar meer info over? Link naar een website ofzo misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenAargh maar goed dan dat we niet gesprint hebben Volgende keer komen we hopelijk wel een rood licht tegen. Stomme dingen, altijd rood wanneer ze groen moeten zijn en andersom
Waren toch 3 knappe E30's deze avond! Ooit..Last edited by philippe6; 15/06/2011, 00:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenFotooooooo's!!
Puike ketel Michael, ongelofelijk dikke bang for buck!
En nog eentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGeeft wel echt een leuk gevoel, zo met een paar E30's samen rijden. Veel draaiende hoofden toch wel; dan wordt dat meer gezien als 'oldtimer' en liefhebbersobject.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk vond dat rood licht aan de frituur wel goed uitkomen anders.
Comment
Comment