zoveel plannen met de E30, kan niet wachten om ze uit te voeren! als ik dit weekend deze zag rijden kreeg ik alleen maar meer zin om eraan te beginnen !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenzoveel plannen met de E30, kan niet wachten om ze uit te voeren! als ik dit weekend deze zag rijden kreeg ik alleen maar meer zin om eraan te beginnen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVanochtend om 20 over 7 toen ik me was aan't klaarmaken in de badkamer stond de koerier van DHL aan de deur.
Maar sinds mijn accidenté, draag ik geen zonnebril meer. (verandert precies het dieptezicht naar mijn gedacht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVet, zelfs met die gespoten stootlijstjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenStandaard-uitrusting zonnebril en kauwgum Is bij mij ook zo
Maar sinds mijn accidenté, draag ik geen zonnebril meer. (verandert precies het dieptezicht naar mijn gedacht)
Rare zonnebril wat gij hebt ze2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenStandaard-uitrusting zonnebril en kauwgum Is bij mij ook zo
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie heeft een Mtech II pakket, die heeft andere bumpers en zijlijsten... (en std volledig gespoten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk zei toch alleen maar dat gespoten stootlijstjes vet zijn, of dat nu standaard is of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJamaja
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie heeft een Mtech II pakket, die heeft andere bumpers en zijlijsten... (en std volledig gespoten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk vind er niets veel aan in ieder geval. Veeel te veel wit, nergens zwart wat het geheel breekt... En daar dan nog de chromeline op. Needanku.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk vind er niets veel aan in ieder geval. Veeel te veel wit, nergens zwart wat het geheel breekt... En daar dan nog de chromeline op. Needanku.
Comment
Comment