Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zoveel plannen met de E30, kan niet wachten om ze uit te voeren! als ik dit weekend deze zag rijden kreeg ik alleen maar meer zin om eraan te beginnen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      zoveel plannen met de E30, kan niet wachten om ze uit te voeren! als ik dit weekend deze zag rijden kreeg ik alleen maar meer zin om eraan te beginnen !
      Ga je er een shooting break van maken?
      Honda S2000 2002
      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• neen, dat net niet

Comment

• Comment

• Comment

• Vanochtend om 20 over 7 toen ik me was aan't klaarmaken in de badkamer stond de koerier van DHL aan de deur.

Comment

Vet, zelfs met die gespoten stootlijstjes

Comment

• Ow, die witte hollandse 325 is vet
                  325i m-sport denk ik ?
                  Hebben ze een België zeker nooit geleverd ? had standaard een sper
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                    Vanochtend om 20 over 7 toen ik me was aan't klaarmaken in de badkamer stond de koerier van DHL aan de deur.

Standaard-uitrusting zonnebril en kauwgum Is bij mij ook zo
                    Maar sinds mijn accidenté, draag ik geen zonnebril meer. (verandert precies het dieptezicht naar mijn gedacht)

Comment

Vet, zelfs met die gespoten stootlijstjes
                      Die heeft een Mtech II pakket, die heeft andere bumpers en zijlijsten... (en std volledig gespoten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Maar sinds mijn accidenté, draag ik geen zonnebril meer. (verandert precies het dieptezicht naar mijn gedacht)
                        Man, man wat een uitvlucht
                        Rare zonnebril wat gij hebt ze
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          Die gum is niet zomaar gum hè Da's wel Mentos Pure Freshmint

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Die heeft een Mtech II pakket, die heeft andere bumpers en zijlijsten... (en std volledig gespoten)
                          Ik zei toch alleen maar dat gespoten stootlijstjes vet zijn, of dat nu standaard is of niet

Comment

Ik zei toch alleen maar dat gespoten stootlijstjes vet zijn, of dat nu standaard is of niet
                            Jamaja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              Jamaja
                              Ik weet dat gij dat niet leuk vindt als ik mijn stootlijstjes zou spuiten ja

Comment

Comment

• De gelijkenis is treffend Jakob.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Ik vind er niets veel aan in ieder geval. Veeel te veel wit, nergens zwart wat het geheel breekt... En daar dan nog de chromeline op. Needanku.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Ik vind er niets veel aan in ieder geval. Veeel te veel wit, nergens zwart wat het geheel breekt... En daar dan nog de chromeline op. Needanku.
                                      Normaal kwam M-Technic steeds met shadowline, als ik me niet vergis.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Ik heb op facebook nog oude foto's gezien zonder BBS erop. miljaar dat trekt eigenlijk op niets

Comment

• Iemand die weet hoe je die dingen verwijdert?

Comment

Working...
                                          X