Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
    Dus... al die ergernissen, en posten van veel te veel advertenties, dat was... helemaal... voor niks?
    JA ?

'k koop ooit wel nog eens een e30 erbij
    mijn wrak e30 wordt eentje om mee te crossen en om op te leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      JA ?

'k koop ooit wel nog eens een e30 erbij
      mijn wrak e30 wordt eentje om mee te crossen en om op te leren
      Kom dan maar terug wanneer we aan BMW e30: 50 jaar v2 zitten.
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Ok zal ik doen Duvel

Comment

Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Morgen uitlijnen en balanceren op de Schnitzers. Dan kan ik eindelijk rustig 70 of 90 cruisen. Nu was het 60 of 100 anders voelde het niet lekker aan. Trillingen enzovoort..
            60€ achter gelaten en geen verbetering Ik ga zaterdag voor niks gaan werken.. Blijkbaar zijn 2 velgen krom Ik mag nog eens langs gaan met de MiM's om te zien of die wel alle 4 recht zijn. Een kromme set restaureren zou wat zot zijn..

Comment

• Wissel eerst eens met wielen waarvan je weet dat ze wel recht zijn...

Er zit toch nergens iets van vuil op je naven?
              1991 BMW E30 318is

Comment

Wissel eerst eens met wielen waarvan je weet dat ze wel recht zijn...

Er zit toch nergens iets van vuil op je naven?
                Hoe bedoel je? Die kerel van de bandencentrale zei dat er 2 krom waren en dat zag je ook op het balanceermachien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Hoe bedoel je? Die kerel van de bandencentrale zei dat er 2 krom waren en dat zag je ook op het balanceermachien.
                  Ah, en kan je ze niet laten rechten voor een prijsje?

Kans is groot dat ze dan ineens beter zijn dan die andere velgen die je hebt he... Of liever de MiM's?
                  1991 BMW E30 318is

Comment

Ah, en kan je ze niet laten rechten voor een prijsje?

Kans is groot dat ze dan ineens beter zijn dan die andere velgen die je hebt he... Of liever de MiM's?
                    Rechten kost volgens aluvelgrepair 35€ per stuk dus ook al weer 70€... ik zou graag volgend seizoen op MiM's rijden en de Schnitzers dan het jaar erna weer erop leggen. Tussendoor de velgen laten rechten misschien. Ze zijn natuurlijk wel niet in perfecte staat maar als het nog hun eerste lak is van '91, zoals ik vermoed, dan kan ik niet klagen.

Comment

• Sinds vandaag heb ik de e30.
                      Wreed content.
                      Behalve dat ik gezien heb dat er water in de koffer staat waar de krik zit.
                      Ook eens een subwoofer gestoken van ne maat om te zien wat het geeft ( )
                      Dat speelt goed, dus dat komt er waarschijnlijk wel eens in

Comment

• Topic met veel foto's por favor, altijd leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Sinds vandaag heb ik de e30.
                          Wreed content.
                          Toeval; hier ook toen ik hem pas had water in de koffer ontdekt, was toch even verschieten.
                          Alles schoon eruit gehaald en gedroogd en sindsdien geen water meer gezien.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Wreed content.
                            Mss oude rubbers? laat uw matten mooi drogen, zodat er zeker geen roest kan ontstaan.
                            Moet ik m'n camera meedoen e-30 filmpke maken

Comment

Wreed content.
                              Typische E30 kwaal. Heb het zowel bij de 316 als bij de 320i, bij de 320i wel minder maar voelde toch wat vochtig aan.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Wreed content.
                                Typisch probleem.

Meestal is het
                                -ofwel door afwateringssysteem van het open dak (dit kan al geen probleem zijn als je geen open dak hebt )

-ofwel langs de achterlichten als de rubber daarvan niet zo mooi meer aansluit. Kan je altijd eens de rubber demonteren en in heet water steken en eventueel daarna nog met siliconespray inspuiten. Dit helpt soms, maar als de rubber helemaal verduurd is zal er een nieuwe in moeten.

-ofwel komt het langs de kofferrubber binnen. In Geertt zijn topic zie je daar een mooi voorbeeld van.

Al bij al, proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  Mss oude rubbers? laat uw matten mooi drogen, zodat er zeker geen roest kan ontstaan.
                                  Moet ik m'n camera meedoen e-30 filmpke maken
                                  Dat mag

Comment

• Topic komt, eerst moet ik deftige foto's hebben

Comment

• En je mag er nu nog niet mee rijden of hoe zit dat?
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                        En je mag er nu nog niet mee rijden of hoe zit dat?
                                        Jawel, maar enkel met begeleider.
                                        Kmoet heel juli werken en dacht van hem begin augustus in te schrijven maar zolang kan ik niet wachten, dus gebeurt binnekort

Comment

Jawel, maar enkel met begeleider.
                                          Kmoet heel juli werken en dacht van hem begin augustus in te schrijven maar zolang kan ik niet wachten, dus gebeurt binnekort
                                          Servo?
                                          Maak een topic aan, kunnen we daar wat off-topic gaan

Comment

Working...
                                          X