Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Die set is volgens mij samengesteld uit reservewielvelgen. Dat bandenprofiel heb ik al veel gezien op een reservewiel...

Indien 't zo is zullen die banden wsl wel nog voldoende profiel hebben voor de keuring maar geen zak grip omdat ze verduurd zijn.

Vraag eens aan de verkoper of er een DOTNR op de banden staat: ziet er zo uit DOT### of DOT####. Indien 3 cijfers slaan de eerste 2 cijfers op de productieweek en het laatste cijfer op het productiejaar: 199#. Indien 4 cijfers eerste 2 cijfers productieweek en laatste 2 cijfers productiejaar: 20##.
    Die DOT-Nummer lautet: DOT XTBX XKNW 021<

Staat in de ad. Dat zou dan de tweede week van 1991 zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Ge doet uw bod, en ge gaat kijken. Is't niks, dan zijn er geen potten gebroken. Nadeel is wel dat het in Duitsland is.
      Banden kunde trouwens toch zomaar niet laten verzenden.

Enja, ik wil wel
      432km enkele reis vanuit Zulte.

Mja, als het klopt wat Mayo zegt, laat ik ze wel voor wat het is, liefst van de eerste keer goeie velgen met goeie banden op, anders blijven ze ook maar liggen en komt het er nooit van.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        432km enkele reis vanuit Zulte.

Mja, als het klopt wat Mayo zegt, laat ik ze wel voor wat het is, liefst van de eerste keer goeie velgen met goeie banden op, anders blijven ze ook maar liggen en komt het er nooit van.
        Da's een feit !
        Maar op eBay zie ik geregeld van die propere setjes staan.

Comment

• Just 100 meter met mijn nieuw mtech2-stuurtje gereden. Ligt lekker in de hand

EDIT: als er iemand interesse moest hebben in dat andere stuurtje van me: 30 euro!

Comment

• Ik zoek zo'n adapterstukje voor tussen de LMM en mijn sportluchtfilter.
            Moest er mij iemand een link kunnen geven van een webshop waar ik dat kan bestellen, ik zou u zeer dankbaar zijn !

Comment

• Als iemand ne 316i zoekte, zéker gaan zien!
              Die verkoper had paar maande gelede ne zilvere 318iS te koop staan waar ik ben naar gaan zien.
              En deze 316i stond er langs. Man die ziet er proper uit!! Heb hem toen nog gevraagd als em die ni verkocht. Blijkbaar nu dus wel. Als ik me goed meen te herinneren en als ie het interieur der ni uit heeft gehaald, zit er een lederen sportinterieur in!

BMW E30 318iS '89
              BMW E28 520i '84
              BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                Ik zoek zo'n adapterstukje voor tussen de LMM en mijn sportluchtfilter.
                Moest er mij iemand een link kunnen geven van een webshop waar ik dat kan bestellen, ik zou u zeer dankbaar zijn !
                Geertt kan je helpen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                  Als iemand ne 316i zoekte, zéker gaan zien!
                  Die verkoper had paar maande gelede ne zilvere 318iS te koop staan waar ik ben naar gaan zien.
                  En deze 316i stond er langs. Man die ziet er proper uit!! Heb hem toen nog gevraagd als em die ni verkocht. Blijkbaar nu dus wel. Als ik me goed meen te herinneren en als ie het interieur der ni uit heeft gehaald, zit er een lederen sportinterieur in!
                  Ziet er idd erg proper uit.

Comment

• Heb nog een foto gevonden en ingescand van mijn broer zijn E30 vroeger (ong 15 jaar geleden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                      Heb nog een foto gevonden en ingescand van mijn broer zijn E30 vroeger (ong 15 jaar geleden )

typische 90's foto stijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        typische 90's foto stijl
                        Hahah, klopt
                        Ik DENK dat er iets van Zender op zat..weet het niet meer precies.
                        Hier nog eentje: http://i56.tinypic.com/2090uae.jpg

Comment

• Weet iemand hoe ik de spiegels kan losmaken? Onderaan zit zo'n klepje en dacht dat daarachter een vijs zat, maar was niet zo.

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                          Heb nog een foto gevonden en ingescand van mijn broer zijn E30 vroeger (ong 15 jaar geleden )

Zag er wel een vet karretje uit ondanks de chromen wielbogen!

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                            62l om precies te zijn, maar de latere 4cilinders hadden dit allemaal...

Mijn 316i had ABS, 51mm veerpoten, 62l benzinetank, kleine OBC, toerenteller ... Zoals Beau al aangaf, die rode zone is het enigste dat verschilt.

@NineEleven: Heb het al eens gevraagd, maar weet niet of er dan antwoord op was. Op één van de foto's zie je dat je kabelboom over de motor hangt en met tape samen hangt. Is dit zo gekocht? Want zou er niet van schrikken als daar ook ergens het probleem zit.
                            Nee die is het laatste zelfs opengehaald en terug toegeplakt. Om dus te kijken naar die metershizzle..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Weet iemand hoe ik de spiegels kan losmaken? Onderaan zit zo'n klepje en dacht dat daarachter een vijs zat, maar was niet zo.

Zag er wel een vet karretje uit ondanks de chromen wielbogen!

Spiegels worden gelost met 3 bouten.
                              vanaan de binnenkant van de deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                Die set is volgens mij samengesteld uit reservewielvelgen. Dat bandenprofiel heb ik al veel gezien op een reservewiel...

Indien 't zo is zullen die banden wsl wel nog voldoende profiel hebben voor de keuring maar geen zak grip omdat ze verduurd zijn.

Vraag eens aan de verkoper of er een DOTNR op de banden staat: ziet er zo uit DOT### of DOT####. Indien 3 cijfers slaan de eerste 2 cijfers op de productieweek en het laatste cijfer op het productiejaar: 199#. Indien 4 cijfers eerste 2 cijfers productieweek en laatste 2 cijfers productiejaar: 20##.
                                Oude verduurde/verstorven banden zijn fun

Maar heb de mijne 2 jaar geleden toch ook maar vervangen door verse, was niet te houden bij nat weer... Kon geen enkel rondpunt uit accelereren zonder scheef te gaan... Leuk, maar gevaarlijk op sommige momenten
                                Die banden waren toen 11 jaar oud... Profiel zat

Comment

• Damnn

Stevige prijs wel.

E30;de just aan't afsnuffelen voor een diff. Zoveel m20b25's dat ik daar ben tegen gekomen, miljaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Damnn

Stevige prijs wel.

E30;de just aan't afsnuffelen voor een diff. Zoveel m20b25's dat ik daar ben tegen gekomen, miljaar.
                                    Dit aanbod werd beëindigd door de verkoper omdat het object is niet meer beschikbaar
                                    -,- oops
                                    Last edited by ; 18/06/2011, 17:30.

Comment

• Koopje denk ik !
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        -,- oops
                                        Nou dat had ik nog niet gezien.

Comment

• zou dit vet zijn onder mijn mauritiusblauwe cab?

EDIT: in dit opzicht kan ik misschien wel het spoilertje zwart houden, alsook de stootlijstjes...

Comment

Working...
                                          X