Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Maar wat als er zo nog 10 anderen zitten te wachten. 1 andere bieder is eigenlijk al genoeg om de prijs in de hoogte te jagen.
't Ziet er goed uit, maar toch nog bang afwachten hoor.
Maar wat als er zo nog 10 anderen zitten te wachten. 1 andere bieder is eigenlijk al genoeg om de prijs in de hoogte te jagen.
't Ziet er goed uit, maar toch nog bang afwachten hoor.
Stel dat er niemand biedt, dan heb jij dat blok voor 1000eur?
Ik ga onderdeel 7 van beide carburators wisselen. De carb die erop zat liep goed in toeren maar viel stationair stil door dat onderdeel (weet nog altijd niet hoe het echt noemt ) Die nieuwe 2dehands carb loopt niet zo mooi in lage toeren maar blijft stationair wel draaien. Dus ga ik proberen 1 goede carb te maken
Ik ga onderdeel 7 van beide carburators wisselen. De carb die erop zat liep goed in toeren maar viel stationair stil door dat onderdeel (weet nog altijd niet hoe het echt noemt ) Die nieuwe 2dehands carb loopt niet zo mooi in lage toeren maar blijft stationair wel draaien. Dus ga ik proberen 1 goede carb te maken
Had ik maar de zin, kennis en plaats om aan de mijne te sleutelen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als ik nu eens 1000 euro bied, dan zie ik of ik word overboden en weet ik over mogelijks sniper-software op staat van andere bieders. Dan kan ik mijn 1500 plaatsen op de laatste seconde via autobod.
Als ik nu eens 1000 euro bied, dan zie ik of ik word overboden en weet ik over mogelijks sniper-software op staat van andere bieders. Dan kan ik mijn 1500 plaatsen op de laatste seconde via autobod.
Strak plan?
Meh, ik zou wachten tot het einde. Nu geef je weg dat er een geinteresseerde zit.
En zowiezo direct 1500 ingeven met autobod. Gaat toch maar 1000 zijn. Als er dan één op hetzelfde moment 1200 zet heb je het voor 1201 ofzo. Anders ben je mogelijks al te laat en ga je het misschien zelfs aan je neus voorbij zien gaan voor 1001 euro...
En niet vergeten dat je na bieden ook nog op wat andere dingen moet klikken, dus best pagina met veilig en pagina waar je bod al hebt ingegeven klaar houden.
En zowiezo direct 1500 ingeven met autobod. Gaat toch maar 1000 zijn. Als er dan één op hetzelfde moment 1200 zet heb je het voor 1201 ofzo. Anders ben je mogelijks al te laat en ga je het misschien zelfs aan je neus voorbij zien gaan voor 1001 euro...
Jup, dat was inderdaad het plan dan. Thanks anyway
Comment