Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    Burnout vorige week van een kameraad
    Ik had niet verwacht dat die zo makkelijk ter plekke kon blijven staan. Was wel nice! Weer ne millimeter rubber minder op de bandjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
      Burnout vorige week van een kameraad

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Haha, was weer mooi met z'n 320. En maar beulen met die kar.

Comment

• Doen jullie dat allemaal met jullie kar?
        Of is deze persoon een uitzondering, of eenmalig eens een burnout doen.
        Maar hij kan het wel goed om eenmalig te zijn

Comment

• Ik kan dat niet denk ik Ik zou het ook niet doen, banden zijn mij te duur
          Clutchdumpkes doe ik wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Ik kan dat niet denk ik Ik zou het ook niet doen, banden zijn mij te duur
            Clutchdumpkes doe ik wel
            en een transmissie is niet duur ofwa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              en een transmissie is niet duur ofwa
              Ach dat kan daar wel tegen zeker. Zolang ik de Megane heb, 50k km, doe ik daar al clutchdumps mee en die rijdt nog Ik denk dat de motorsteunen er nog het meest van af zien.

Comment

Ach dat kan daar wel tegen zeker. Zolang ik de Megane heb, 50k km, doe ik daar al clutchdumps mee en die rijdt nog Ik denk dat de motorsteunen er nog het meest van af zien.
                Die megane is ook wel geen wagen van 25 jaar oud hé, denk ik?

Comment

• Volgens mij is clutchdumpen slechter dan burnouts, dat lijkt mij ook het meest logisch.
                  Maarja wat is niet slecht, als je er niet mee speelt hoef je ook geen e30 te kopen
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Bij een burnout moet ge toch ook een clutchdump doen alvorens ge kunt beginnen met smoren? Ben niet thuis in het burnen eigenlijk..

Comment

Bij een burnout moet ge toch ook een clutchdump doen alvorens ge kunt beginnen met smoren? Ben niet thuis in het burnen eigenlijk..
                      Best wel ja.

En een clutchdump is niet belastend voor de aandrijving ( tenzij je een clutch dump doet en de wielen hebben tractie, dan komen er wel veel krachten vrij. Maar wanneer je een clutchdump doet en de wielen spinnen dan is het enkel je koppelingsplaat die veel vlugger zal slijten )

Comment

• Gewoon trek op de koppeling geven, remmen, bandjes op temperatuur brengen en rem lossen. Done.

Comment

• *Vind ik leuk*

Comment

• Nice!

wallpapers for the BMW E30 M3 DTM , over the yaers DTM give us some of the best E30 carrs look ever, and that's the original BMW E30 DTM wal...

Heeft iemand hier een link van met foto's/wallpapers zonder die watermerken? Ik zou ze misschien afprinten in posterformaat :-)

Danke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                              Nice!

wallpapers for the BMW E30 M3 DTM , over the yaers DTM give us some of the best E30 carrs look ever, and that's the original BMW E30 DTM wal...

Heeft iemand hier een link van met foto's/wallpapers zonder die watermerken? Ik zou ze misschien afprinten in posterformaat :-)

Danke.
                              Heb je posterpapier om te printen? en a3 printen?
                              of gwn op a4'kes printen?

Comment

• lol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukken
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  lol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukken
                                  Laat da maar in 10 voud drukken (is wel 5€ waard denk ik )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    Heb je posterpapier om te printen? en a3 printen?
                                    of gwn op a4'kes printen?
                                    Posterformaat, dus op posterpapier. Ik zal dat waarschijnlijk laten afdrukken bij een particulier met een laserprinter. Heeft iemand nog zulke foto's zoals op mijn link hierboven ergens? Liefst hoge resolutie :-)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    lol, ik heb zojuist voor mayo een grote collage gemaakt daarvan om te laten drukken
                                    Je mag altijd wat foto's sharen :-)

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Da laatste zinneke

Zelfs al zou dien auto de moeite zijn, dan nog zou'k m'n geld ni aan zo'n arrogant paljaske geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        http://www.2dehands.be:80/autos/auto...l=&pc_id=&afd=

Da laatste zinneke

Zelfs al zou dien auto de moeite zijn, dan nog zou'k m'n geld ni aan zo'n arrogant paljaske geven
                                        Lelijkste e30 dak al gezien heb. matzwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Gewoon trek op de koppeling geven, remmen, bandjes op temperatuur brengen en rem lossen. Done.
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En duimke omhoog steken!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          http://www.2dehands.be:80/autos/auto...l=&pc_id=&afd=

Da laatste zinneke

Em heeft wel groot gelijk. Is nogal de mode om "och, had ik het geld ik kocht hem direct" te zeggen precies. Ook mensen die smsjes sturen, vragen voor 20 000 foto's van de auto te nemen en dan gewoon niks meer laten weten... Omdenduur steekt dat wel tegen dus kan wel begrijpen dat m zo iets zet.

Comment

Working...
                                          X