Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenIk had niet verwacht dat die zo makkelijk ter plekke kon blijven staan. Was wel nice! Weer ne millimeter rubber minder op de bandjes
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHaha, was weer mooi met z'n 320. En maar beulen met die kar.
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDoen jullie dat allemaal met jullie kar?
Of is deze persoon een uitzondering, of eenmalig eens een burnout doen.
Maar hij kan het wel goed om eenmalig te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenGing inderdaad vlotjes wist ook eerst niet dat dat ging met een 320 met 17'ers..
..mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
zit er een 318is bij? anders ga ik kijkenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenzit er een 318is bij? anders ga ik kijken
Comment
-
ik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.
ik had een 'isje gevonden, maar die is verkocht van voor mijn neus -> geen tijd om er om te gaan door examensCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.
ik had een 'isje gevonden, maar die is verkocht van voor mijn neus -> geen tijd om er om te gaan door examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.
ik had een 'isje gevonden, maar die is verkocht van voor mijn neus -> geen tijd om er om te gaan door examens
Maar nu heb je tijd hé pjh
Comment
-
Zo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Hi! On July 2 is okay. If you make it come most immediately by 8 clock in the morning. Christian Greeting
- nebuntk
Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenYeah
Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenWerchter! Leuke dingen vallen altijd samen e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenBenzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenHelaas, 'k zit dan al in Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKomt ne keer langs
Succes ermee in ieder geval!
Comment
Comment