Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
    Ik zou zoiets best zien zitten om met te rijden

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196643549
    Ik ook. Ook al gezien trouwens. Daar zou ik m'n 316 nog voor durven ruilen.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
      Ik had niet verwacht dat die zo makkelijk ter plekke kon blijven staan. Was wel nice! Weer ne millimeter rubber minder op de bandjes
      Ging inderdaad vlotjes wist ook eerst niet dat dat ging met een 320 met 17'ers..

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Haha, was weer mooi met z'n 320. En maar beulen met die kar.
      Beulen beulen..die kan daar tegen toch Komt gij ook eens uw handteking zetten in bocholt

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Doen jullie dat allemaal met jullie kar?
      Of is deze persoon een uitzondering, of eenmalig eens een burnout doen.
      Maar hij kan het wel goed om eenmalig te zijn
      Haha, om de paar maanden ofzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
        Ging inderdaad vlotjes wist ook eerst niet dat dat ging met een 320 met 17'ers..

..
        Als 't goedekope bandjes zijn, dan gaat dat in iedere maat, diameter van de velg verandert niks aan het hebben van grip
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Hij maakt plofjes

Comment

• In Duffel aan de post en in Dessel kortbij Graspop heb ik telkens een E30 te koop zien staan. Had alleen geen tijd om te stoppen en even een fotootje te nemen.

Comment

• zit er een 318is bij? anders ga ik kijken
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                zit er een 318is bij? anders ga ik kijken
                Geen 318is, die zie je - helaas - niet zo vaak meer. Moest ik er ergens een zien staan zal ik het hier laten weten Hoe verloopt de zoektocht bij u eigenlijk? Het moet een is'je zijn?

Comment

• ik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.

ik had een 'isje gevonden, maar die is verkocht van voor mijn neus -> geen tijd om er om te gaan door examens
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Balen zeg Waar examens al niet voor kunnen zorgen...
                    Succes nog met de zoektocht in ieder geval!

Comment

ik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.

ik had een 'isje gevonden, maar die is verkocht van voor mijn neus -> geen tijd om er om te gaan door examens
                      De Duitser? Had je toch gezegd dat je er om moest gaan!
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

ik DENK dat het 'isje moet zijn, maar ben het nog altijd niet zeker. Zou kunnen dat het een 325 mag zijn ook.

'k heb mijn kar gaan halen midden in de examens
                        Maar nu heb je tijd hé pjh

Comment

• Zo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Balanceren zeker Maar die trillingen kunnen ook te wijten zijn aan één of meer kromme velg(en).

Comment

• Hi! On July 2 is okay. If you make it come most immediately by 8 clock in the morning. Christian Greeting

- nebuntk
                              Yeah

Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Yeah

Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
                                Werchter! Leuke dingen vallen altijd samen e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                  Werchter! Leuke dingen vallen altijd samen e.
                                  No prob 't Zal voor mij al een belevenis op zich zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Zo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.
                                    Als ik zo vrij mag zijn: wat heeft een silentbloc met valse lucht trekken te maken?

Comment

Helaas, 'k zit dan al in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                        Helaas, 'k zit dan al in Duitsland.
                                        Komt ne keer langs

Comment

Komt ne keer langs
                                          Dat zal niet lukken.

Succes ermee in ieder geval!

Comment

Working...
                                          X