Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook. Ook al gezien trouwens. Daar zou ik m'n 316 nog voor durven ruilen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Doen jullie dat allemaal met jullie kar?
Of is deze persoon een uitzondering, of eenmalig eens een burnout doen.
Maar hij kan het wel goed om eenmalig te zijn
In Duffel aan de post en in Dessel kortbij Graspop heb ik telkens een E30 te koop zien staan. Had alleen geen tijd om te stoppen en even een fotootje te nemen.
Geen 318is, die zie je - helaas - niet zo vaak meer. Moest ik er ergens een zien staan zal ik het hier laten weten Hoe verloopt de zoektocht bij u eigenlijk? Het moet een is'je zijn?
Zo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hi! On July 2 is okay. If you make it come most immediately by 8 clock in the morning. Christian Greeting
- nebuntk
Yeah
Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
Benzfreak kan niet mee, NineEleven ook niet omdat het een zaterdag is. Moesten er mensen zin hebben, er is nog 1 plaatsje vrij. Uiteraard zéker geen verplichting Misschien is't tof voor de petrolheads
Zo, daarnet even m'n voorste banden achteraan gestoken en omgekeerd, op de 316, zaten nogal veel trillingen op het stuur boven de 70km/u, wat vrij irritant is. Nu is het toch iets beter. Zou ze eigenlijk moeten laten uitlijnen maar ga niet teveel kosten meer doen aan de E30, behalve nog die nieuwe silentblock zodat de carburateur geen valse lucht meer trekt.
Als ik zo vrij mag zijn: wat heeft een silentbloc met valse lucht trekken te maken?
Comment