Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• e17 voor antwerpen in de file. Hopelijk werkt z'n visco
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Daxter, breng die kar naar Beervelde en ik doe dat wel voor je. En natuurlijk voor een pak minder dan de garage vraagt .

Wil ik wel nog weten, hoe lang zit de distributieriem er al op, bougies, waterpomp, anders vernieuw je die best nu als de motor er uit is.
      Zalig !

Ge bedoelt distributieriem, bougies en waterpomp op dat nieuw blok toch hè? Dat blok is gans gereviseerd en zou maar 80km hebben. Ik veronderstel dat alles dus nieuw is.
      Op de b20 zou de distributieriem er zo'n 5000km op zitten nu, bougies onlangs gedaan bij QSR, waterpomp: dunno.

Normaal zou ik de 14de naar Italië trekken, maar ik ga nu zaterdag het blok halen met de Vito. 't Zou handig zijn als ik het blok kan opladen in Duitsland, en hem laten staan en hem er pas in Beervelde uithalen. Maar dan zou het voor 14 juli moeten lukken, want 'k ga met de Vito naar Italië en dan ga'k die blok echt niet meenemen

Anders spreken we verder af via pm. Zegt gij maar wanneer ge tijd en goesting hebt, ik schik mij wel

Comment

• Raar voertuig:

Comment

• zo ne scheve pot jong

Ik heb de mijne weer gemaakt zonet Het wisselen van carburator heeft meer slecht dan goed gedaan. Hij viel stationair stil. Vandaag had ik eindelijk tijd om terug te wisselen. Dan was het nog de vraag of hij nu wel zou werken. Maar eind goed al goed, hij starte weer zoals het hoort. Hij blijft wel lichtjes onregelmatig lopen in lage toeren maar daar kunnen de bougies met 4 elektroden wel voor iets tussen zitten.

Comment

• Geen geld voor zo een kar
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Weeral een e30 gespot in grimefighters XD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Ik zou eerder zeggen correcte prijs. Gaan die auto's normaal voor meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Ik zou eerder zeggen correcte prijs. Gaan die auto's normaal voor meer?
                  't Zou er goed uitzien voor mij dan Direct heel de handel verkopen voor 8000 euro

Comment

• vanavond mini meeting aan watersportbaan zoals vorige keer (6 mei).

Hopelijk komen er enkele E30's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                      vanavond mini meeting aan watersportbaan zoals vorige keer (6 mei).

Hopelijk komen er enkele E30's?

Ik rij voorlopig niet met de e30. Koelvloeistofproblemen.

Comment

• Kom dan af met iets anders.
                        Alexis en mayo gaan normaal ook eens langskomen, maar niet met de E30's.

Om een teraske te doen hebde gene E30 nodig hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                          Kom dan af met iets anders.
                          Alexis en mayo gaan normaal ook eens langskomen, maar niet met de E30's.

Om een teraske te doen hebde gene E30 nodig hé
                          Probleem is ook dat ik in een drukke periode zit. Afsluiting van de verkoopscyclus, alles moet rond zijn, facturen opstellen, alle administratie moet rond zijn, stock tellen want morgen moet ik de nieuwe firmawagen gaan halen.

Deadline is dus vandaag en ik denk niet dat'k Gent ga halen dan... 'k Moet nu nog Antwerpen - Turnhout - Mol - Antwerpen doen dus met het nodige verkeer erbij....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                            Probleem is ook dat ik in een drukke periode zit. Afsluiting van de verkoopscyclus, alles moet rond zijn, facturen opstellen, alle administratie moet rond zijn, stock tellen want morgen moet ik de nieuwe firmawagen gaan halen.

Deadline is dus vandaag en ik denk niet dat'k Gent ga halen dan... 'k Moet nu nog Antwerpen - Turnhout - Mol - Antwerpen doen dus met het nodige verkeer erbij....
                            Holy f*
                            Waarom doe je dit geen vrijdag? de meesten moeten toch werken?
                            ik moet bijvoorbeeld om 4u op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Holy f*
                              Waarom doe je dit geen vrijdag? de meesten moeten toch werken?
                              ik moet bijvoorbeeld om 4u op
                              Waarom ik dat de vrijdag niet doe? Omdat ik daar morgen helemaal geen tijd voor heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Waarom ik dat de vrijdag niet doe? Omdat ik daar morgen helemaal geen tijd voor heb
                                Ik bedoelde de mini-meeting
                                De holy F* is het antw op al uw adressen nog te doen ^^

Daxter efkes off-topic, ik mag rondsjesen met een spiksplinternieuwe renault kangoo aan de post
                                Jammer , geen vito

Comment

• Collega! Ik begin de 7de, ook met de camionette Na vorig jaar de fiets en het jaar daarvoor de brommer te hebben gehad, dit jaar dus met de auto. chill Heb ik alvast geen last meer van regen.

Comment

Daxter efkes off-topic, ik mag rondsjesen met een spiksplinternieuwe renault kangoo aan de post
                                    Jammer , geen vito
                                    Wat maakt dat nu uit of het de donderdag of vrijdag is?
                                    Als ge om 11 uur in u bed kruipt hebde nog altijd meer dan genoeg slaap gehad
                                    het is om 20.30 hé, tis niet dat het tot stuk in de nacht gaat duren.

Comment

Jammer , geen vito
                                      Oppassen geblazen voor camioneurs en ander gespuis !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Collega! Ik begin de 7de, ook met de camionette Na vorig jaar de fiets en het jaar daarvoor de brommer te hebben gehad, dit jaar dus met de auto. chill Heb ik alvast geen last meer van regen.
                                        Vandaag eerste dag opleiding gehad.
                                        Ik laat nog weten of het wa tof is met d'n otto.
                                        kwas daarjuist in m'n bed gekropen ma ben daar zo mottig als een vis van éh -,- ('k mag da echt nie doen)

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        Oppassen geblazen voor camioneurs en ander gespuis !
                                        Binnenbaantjes ?

'k heb meer last van tracteurs ( die boeren hé hier op de vlaamse parkeerplaatsen)

Ik vraag mij wel af Daxter:

Vervanging van de motor van een personenauto of van een auto voor dubbel gebruik

1. Hoe krijgt u een attest van vervanging van de motor?

Indien uw voertuig vóór 15/06/1968 in gebruik werd genomen (zie op het inschrijvingsbewijs), moet HET ATTEST VAN VERVANGING opgemaakt worden door de persoon die de motor vervangen heeft.

Het attest moet de volgende gegevens vermelden :

merk en type van het voertuig,

chassisnummer

merk en cilinderinhoud van de nieuwe motor

brandstof van de nieuwe motor

naam en adres van de uitvoerder van het werk

en zijn handtekening.

Indien uw voertuig na 15/06/1968 in gebruik werd genomen, kan de vervanging slechts gebeuren na instemming van de mandataris van de bouwer van het voertuig. Deze mandataris moet dan een aanvraag bij het bestuur indienen. Neem dus contact op met een MANDATARIS van het MERK van uw voertuig.

Comment

• Nummerplaten : check
                                          Verzekering: check

Tijd om te gaan rijden : fail

Comment

Working...
                                          X