Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWe zijn eraan bezig hoor Komt allemaal in ordemijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenNummerplaten : check
Verzekering: check
Tijd om te gaan rijden : fail
verzekering
Hoe lang heeft da van jou geduurd die verzekering jonas
e30 eats dust
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtengeen zorgen over maken, motorblok ziet er hetzelfde uit of dit nu een 2.0,2.55 of 2.7 is, geen mens dat dit kan zien met het blote oog
Zoals ik zei: komt allemaal goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenNummerplaten check
verzekering
Hoe lang heeft da van jou geduurd die verzekering jonas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtengeen zorgen over maken, motorblok ziet er hetzelfde uit of dit nu een 2.0,2.55 of 2.7 is, geen mens dat dit kan zien met het blote oog
Comment
-
E30 mini-Touring/grote Compact :V
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenDie zijn zo zalig!
Comment
-
-
De 320i vandaag nog eens gestart. Voor ik startte wou ik hem wat achteruitbollen maar hij wou geen cm wijken, en handrem was naar beneden. Het rempedaal voelt gespannen aan. Heb dan de startkabels eraan gehangen en hij draaide, 2500 rpm stationair, en toen heb ik er eens het blokje rond mee gereden, en toen liep hij wel redelijk mooi!
De benzine zoop er natuurlijk uit langs dat darmpje, en verbruiksmeter gaf 12 L aan ofzo, en op het eind zelfs 20L. Toen ik hem terug op de oprit reed, viel het me pas echt op dat de auto de hele tijd remt. Dus ook als ik het rempedaal niet induw. Aan wat zou dat liggen en hoe zou ik dat kunnen (evt. laten) fixen? Want ik ga geen 15km naar de oldtimerkeuring rijden, als de remmen hele tijd op staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe 320i vandaag nog eens gestart. Voor ik startte wou ik hem wat achteruitbollen maar hij wou geen cm wijken, en handrem was naar beneden. Het rempedaal voelt gespannen aan. Heb dan de startkabels eraan gehangen en hij draaide, 2500 rpm stationair, en toen heb ik er eens het blokje rond mee gereden, en toen liep hij wel redelijk mooi!
De benzine zoop er natuurlijk uit langs dat darmpje, en verbruiksmeter gaf 12 L aan ofzo, en op het eind zelfs 20L. Toen ik hem terug op de oprit reed, viel het me pas echt op dat de auto de hele tijd remt. Dus ook als ik het rempedaal niet induw. Aan wat zou dat liggen en hoe zou ik dat kunnen (evt. laten) fixen? Want ik ga geen 15km naar de oldtimerkeuring rijden, als de remmen hele tijd op staan.
je kan dat ook testen: als je een beetje snelheid hebt, rij je in de losliggende keitjes met de koppeling ingedrukt, merk je direct welk wiel er een beetje 'sleept'mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Gezien de cabrio van Novel hier ook wel bekend is, hier een fotoreeks van een behandeling van de lak:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenGezien de cabrio van Novel hier ook wel bekend is, hier een fotoreeks van een behandeling van de lak:
http://www.autoforum.be/showthread.p...83#post4649883
Comment
Comment