Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De 320i vandaag nog eens gestart. Voor ik startte wou ik hem wat achteruitbollen maar hij wou geen cm wijken, en handrem was naar beneden. Het rempedaal voelt gespannen aan. Heb dan de startkabels eraan gehangen en hij draaide, 2500 rpm stationair, en toen heb ik er eens het blokje rond mee gereden, en toen liep hij wel redelijk mooi!
De benzine zoop er natuurlijk uit langs dat darmpje, en verbruiksmeter gaf 12 L aan ofzo, en op het eind zelfs 20L. Toen ik hem terug op de oprit reed, viel het me pas echt op dat de auto de hele tijd remt. Dus ook als ik het rempedaal niet induw. Aan wat zou dat liggen en hoe zou ik dat kunnen (evt. laten) fixen? Want ik ga geen 15km naar de oldtimerkeuring rijden, als de remmen hele tijd op staan.
De 320i vandaag nog eens gestart. Voor ik startte wou ik hem wat achteruitbollen maar hij wou geen cm wijken, en handrem was naar beneden. Het rempedaal voelt gespannen aan. Heb dan de startkabels eraan gehangen en hij draaide, 2500 rpm stationair, en toen heb ik er eens het blokje rond mee gereden, en toen liep hij wel redelijk mooi!
De benzine zoop er natuurlijk uit langs dat darmpje, en verbruiksmeter gaf 12 L aan ofzo, en op het eind zelfs 20L. Toen ik hem terug op de oprit reed, viel het me pas echt op dat de auto de hele tijd remt. Dus ook als ik het rempedaal niet induw. Aan wat zou dat liggen en hoe zou ik dat kunnen (evt. laten) fixen? Want ik ga geen 15km naar de oldtimerkeuring rijden, als de remmen hele tijd op staan.
waarschijnlijk zit er een trommelrem vast(handrem) kan je voelen: als je ff gereden hebt wordt dat warm in het midden van de velg
je kan dat ook testen: als je een beetje snelheid hebt, rij je in de losliggende keitjes met de koppeling ingedrukt, merk je direct welk wiel er een beetje 'sleept'
Comment