Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Ja maar dat is een hele antenne.
    Ik weet. Misschien via realoem.com een serienummertje zoeken. Op die manier vind je misschien iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Daxt0r, ik vind uw sig retevet.

maakt ge mij zo eens iets met m'n wit krel?:p
      Tekst daarboven = de waarheid.
      Pak alleen een ander lettertype want dat is pas asezial.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 'k vindt mijn handtekening ook wel nice (enkel e21 eigenaars/kenners verstaan het)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Pak alleen een ander lettertype want dat is pas asezial.
          Hola pola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            'k vindt mijn handtekening ook wel nice (enkel e21 eigenaars/kenners verstaan het)
            Leg is uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Leg is uit?
              You will know when you are trapped in my car the 24 th of july

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                You will know when you are trapped in my car the 24 th of july
                Gade mij opsluiten?

Comment

Gade mij opsluiten?
                  Nee, niemand die instapt weet hoe hij/zij moet uitstappen

Comment

• @Ambi: je gaat naar de dichtsbijzijnde bmw dealer en je legt je probleem uit. De mijnheer achter de balie, helpt je met plezier verder.

Comment

• Volgens mij kan je dat gewoon bij de dealer kopen, kost 4 euro ofzo.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Asserti ging iets laten weten wanneer hij tijd had. Dit weekend of daaropvolgend weekend. Ik zit zelf ook vol ongeduld Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. En ze waren trouwens juist ne Lamborghini in de garage bij julie aan't binnen rijden

Ik heb het wel schoon op een palletje gedropt, dus ge kunt het mooi uit de weg zetten Alvast sorry voor den overlast

Is geen overlast hoor, ligt daar netjes weg, zeer mooi verzorgd blok trouwens, hopelijk is het binnenin even goed.

Ik kom morgenvroeg trouwens ook, moet nog wa aan m'n 190 werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                          Is geen overlast hoor, ligt daar netjes weg, zeer mooi verzorgd blok trouwens, hopelijk is het binnenin even goed.

Ik kom morgenvroeg trouwens ook, moet nog wa aan m'n 190 werken.
                          Laat ons inderdaad hopen, dat zou een fameuze domper zijn. Voorlopig voel ik me goed.

Ik heb in Duitsland toen ik ging kopen gevoeld aan het blok. 't Was koud, hij startte meteen, draaide mooi, 'k heb ermee gereden. Alles leek mij in orde, maar ik ben nu niet dé kenner.

Ik wacht dus nog even bang af. 'k Zie je morgenvroeg dan

Comment

• Veel succes!

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Veel succes!
                              Eerste bekommernis is het koelvloeistoflek. 'k Heb 10l gekocht, hopelijk is dat voldoende om zonder bokken in Beervelde te geraken. 't Is toch 50km.

Comment

• Ik hoop dat er veel foto's van de swap worden gemaakt of gemaakt zijn?

Comment

Gade mij opsluiten?

We will see..
                                  Last edited by ; 16/07/2011, 17:35.

Comment

• Gelieve het hier ontopic te houden beste
                                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                    Current:
                                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                    Ex:
                                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ingaahh__ Bekijk Berichten
                                      We will see..
                                      Seffes hangde aan de voorkant van mijnen auto en doek er een goe toerke mee, verstehen sie mich?

Good.

Zal ik eens een filmke posten van de eerste sleutelommedraai met de 2.7L ?

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ingaahh__ Bekijk Berichten
                                          We will see..
                                          Ik stel voor dat we het niet hier uitvechten, Inge. Laat ons het om te beginnen on-topic houden. Ik heb me druk genoeg gemaakt... Je mag me altijd PM sturen.

Dus. Eindelijk wakker! Gisteren rond half 10 aan begonnen zeker? Was rond half 3 's ochtens klaar. Ik heb wat fotomateriaal, maar de bluetooth op mijn computer is niet al te best om over te zetten.

Auto startte redelijk vlot, in't begin wat problemen met de koeling, omdat hij te weinig water in het systeem had. Kleppen tikken wel zeer duidelijk en moeten dus gesteld worden.

Het rijden: fe-no-me-naal ! Ik blijf onder de 3000rpm (nieuw blok + kleppen die niet 100% staan) en voelt zeer duidelijk meer punch. Als je -met het regenweer van gisteren- alles opentrekt tot 3000rpm, blijft hij wheelspinnen tot 3de. Ik schrok zelfs toen ik in 2de stond, gas lossen, voorzichitg weer gas geven en toch trok 'ie weer scheef Zijn dan ook wel kutbanden, eerlijkheidshalve

Cas & Asserti hebben gereden en goedgekeurd. Ik zou de mannen ook nog ne keer zeer hartelijk in de bloemetjes willen zetten voor wat ze gedaan hebben!
                                          En Inge: gelukkige verjaardag

Zo, dat is het zeker. Hopelijk kunnen we nu gezellig ouwehoeren

Comment

Working...
                                          X