Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDaxt0r, ik vind uw sig retevet.
maakt ge mij zo eens iets met m'n wit krel?:p
Tekst daarboven = de waarheid.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenPak alleen een ander lettertype want dat is pas asezial.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k vindt mijn handtekening ook wel nice (enkel e21 eigenaars/kenners verstaan het)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenLeg is uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenYou will know when you are trapped in my car the 24 th of july
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGade mij opsluiten?
Comment
-
Volgens mij kan je dat gewoon bij de dealer kopen, kost 4 euro ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAsserti ging iets laten weten wanneer hij tijd had. Dit weekend of daaropvolgend weekend. Ik zit zelf ook vol ongeduld Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. En ze waren trouwens juist ne Lamborghini in de garage bij julie aan't binnen rijden
Ik heb het wel schoon op een palletje gedropt, dus ge kunt het mooi uit de weg zetten Alvast sorry voor den overlast
Is geen overlast hoor, ligt daar netjes weg, zeer mooi verzorgd blok trouwens, hopelijk is het binnenin even goed.
Ik kom morgenvroeg trouwens ook, moet nog wa aan m'n 190 werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIs geen overlast hoor, ligt daar netjes weg, zeer mooi verzorgd blok trouwens, hopelijk is het binnenin even goed.
Ik kom morgenvroeg trouwens ook, moet nog wa aan m'n 190 werken.
Ik heb in Duitsland toen ik ging kopen gevoeld aan het blok. 't Was koud, hij startte meteen, draaide mooi, 'k heb ermee gereden. Alles leek mij in orde, maar ik ben nu niet dé kenner.
Ik wacht dus nog even bang af. 'k Zie je morgenvroeg dan
Comment
-
Veel succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVeel succes!
Comment
-
-
Gelieve het hier ontopic te houden besteIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingaahh__ Bekijk BerichtenWe will see..
Good.
Zal ik eens een filmke posten van de eerste sleutelommedraai met de 2.7L ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingaahh__ Bekijk BerichtenWe will see..
Dus. Eindelijk wakker! Gisteren rond half 10 aan begonnen zeker? Was rond half 3 's ochtens klaar. Ik heb wat fotomateriaal, maar de bluetooth op mijn computer is niet al te best om over te zetten.
Auto startte redelijk vlot, in't begin wat problemen met de koeling, omdat hij te weinig water in het systeem had. Kleppen tikken wel zeer duidelijk en moeten dus gesteld worden.
Het rijden: fe-no-me-naal ! Ik blijf onder de 3000rpm (nieuw blok + kleppen die niet 100% staan) en voelt zeer duidelijk meer punch. Als je -met het regenweer van gisteren- alles opentrekt tot 3000rpm, blijft hij wheelspinnen tot 3de. Ik schrok zelfs toen ik in 2de stond, gas lossen, voorzichitg weer gas geven en toch trok 'ie weer scheef Zijn dan ook wel kutbanden, eerlijkheidshalve
Cas & Asserti hebben gereden en goedgekeurd. Ik zou de mannen ook nog ne keer zeer hartelijk in de bloemetjes willen zetten voor wat ze gedaan hebben!
En Inge: gelukkige verjaardag
Zo, dat is het zeker. Hopelijk kunnen we nu gezellig ouwehoeren
Comment
Comment