Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
    Topic hier blijft leuk om mee te lezen! Zeg maar euh Daxter, wordt het niet eens tijd voor u eigen realityshow ipv uw privédingen op het forum te gooien? I'd watch the show
    ²

Live met Antwerpeeeuhh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      spill the beans about the car!!!!
      Dit, ik vind 'm niet direct...

Comment

• gio is just fucking with us :/
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

gio is just fucking with us :/
          Hier noemen we dat iemand met veel blabla.
          Ik ben iemand met veel blabla maar er komt wel iets van

Comment

• E30 345i turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Daaaamn frustraties ofzo? Wat verwacht jij van een M20 blok met +- 260.000km op de teller? Denk je dat dat nieuw is dan? Ge kunt een pakske overdrijven....
              Neen, helemaal niet hoor. Ik zeg niet dat al die kosten door uw rijstijl komen hè. Per slot van rekening, hoe lang is hij al weg bij jou? Ik weet ook wel dat dat kàn op die kilometerstanden.
              Maar als ik die filmpjes van u bekijk... Ge hebt er het zwijn mee uitgehangen Kurt zegt ook niet zomaar: "aah, da's die man dat geen water en zeep kende?"

Veel liefde heeft het bakje nooit gekregen bij jou, meer zeg ik ook niet.

Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
              Topic hier blijft leuk om mee te lezen! Zeg maar euh Daxter, wordt het niet eens tijd voor u eigen realityshow ipv uw privédingen op het forum te gooien? I'd watch the show
              Zij is begonnen met het uit te smeren hier

Comment

E30 345i turbo
                ah, da spel da's idd een vet spel...maar krijg je da ooit op baan?
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Comment

E30 345i turbo
                  Ah, staat die niet al heel lang te koop? Motor uit een 7, nee?

Comment

ah, da spel da's idd een vet spel...maar krijg je da ooit op baan?
                    Mss wel, mss niet....zullen we nog zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Neen, helemaal niet hoor. Ik zeg niet dat al die kosten door uw rijstijl komen hè. Per slot van rekening, hoe lang is hij al weg bij jou? Ik weet ook wel dat dat kàn op die kilometerstanden.
                      Maar als ik die filmpjes van u bekijk... Ge hebt er het zwijn mee uitgehangen Kurt zegt ook niet zomaar: "aah, da's die man dat geen water en zeep kende?"

Veel liefde heeft het bakje nooit gekregen bij jou, meer zeg ik ook niet.
                      Ik ga hier best niet op in gaan

Comment

• gij meent dat echt?
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

Ik ga hier best niet op in gaan
                          Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          gij meent dat echt?
                          Pussay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                            Ah, staat die niet al heel lang te koop? Motor uit een 7, nee?
                            Klopt! Staat al ff te koop...heb die nog online weten komen. Keuring schrikt iedereen af wss daarmee lang te koop?

Is idd een blok uit een 7 serie....zijn ervoor bekend nogal hard te tunen zijn.

Comment

gij meent dat echt?
                              Yep!

Kar kreeg een volledige detail bij mij. Alle remmen vervangen (schijven en blokken rondom), kreeg om de 5000km olie en oliefilter, toen ik hem kocht alles vervangen van filters en bougies. Tot zelfs de olie van boite en diff. En blijkbaar is dat geen liefde geven? Dan zijn we idd uitgepraat

Comment

Yep!

Kar kreeg een volledige detail bij mij. Alle remmen vervangen (schijven en blokken rondom), kreeg om de 5000km olie en oliefilter, toen ik hem kocht alles vervangen van filters en bougies. Tot zelfs de olie van boite en diff. En blijkbaar is dat geen liefde geven? Dan zijn we idd uitgepraat
                                Hier zegt ge het hè.
                                Zolang ge der maar niet mee reed

Alle schijven en blokken romdom vervangen zei je. Waar is die letterlijke post: "haha, schijven en blokken rondom nog geen 100 euro "

Comment

Ik moest mijn sig aanpassen van W3N omdat het te groot was. Er stond voordien int klein nog 2011 Vito en 1991 E30 bij.
                                  Ze had beter die Inge meteen geband. Ben uiteindelijk toch net klacht gaan indienen voor stalking. Die laat mij langs geen kanten gerust, doet 'oneerbare' voorstellen om het zo te zeggen, ... Logbook uit de gsm getrokken. Op piekmomenten 143 gemiste oproepen op net geen uur tijd, om nog maar te zwijgen over de sms'en. Ik moet dagelijks mijn Blackberry leegmaken omdat hij helemaal vol staat.
                                  Ergste van al: ik reageer nooit !

Derstraks toen ik bij die flik zat, liet ze mij langs geen kanten gerust natuurlijk. Dien inspecteur neemt op en ineens was't een pak minder Ondertussen is ze wel weer bezig...

Pfff
                                  WTF. Dat had ik nu echt niet verwacht van haar, maar ik ken ze ook niet natuurlijk. Wat zijn die 'oneerbare' voorstellen dan? Als ik dat mag vragen.

E30 topic aka 'On the coach with Dr. Phill'

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Zij is begonnen met het uit te smeren hier
                                  Heb precies veel gemist.

Anywaay.. ik wil met de 320i rijden.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Hier zegt ge het hè.
                                    Zolang ge der maar niet mee reed

Alle schijven en blokken romdom vervangen zei je. Waar is die letterlijke post: "haha, schijven en blokken rondom nog geen 100 euro "
                                    Dat is het voordeel voor een E30, kost allemaal geen drol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      WTF. Dat had ik nu echt niet verwacht van haar, maar ik ken ze ook niet natuurlijk. Wat zijn die 'oneerbare' voorstellen dan? Als ik dat mag vragen.

Heb precies veel gemist.

Aantal pagina's terug, terwijl wij aan't swappen waren de zaterdag, heeft mevrouw hier haar komen registreren.
                                      Je kan je wel voorstellen wat die voorstellen zijn hè. Ze heeft een meer dan gezonde sexdrive... Maar daar zijde vet mee als ze voor de rest toch alleen maar je kloten aftrekt. (figuurlijk dan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Heb precies veel gemist.

Ik heb ook precies iets gemist, en ik iets missen ? daar klopt ook iets niet aan.

Juist weest gaan rijden met de 320/6

Een beetje rubber achtergelaten ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Ik heb ook precies iets gemist, en ik iets missen ? daar klopt ook iets niet aan.

Juist weest gaan rijden met de 320/6

Een beetje rubber achtergelaten ^^
                                          Ik ga vanavond ook een toerke doen. Naar Mol. 58km enkel. En dan is er nog een keer 50km mee naar huis gereden na de swap. Dus ik kom ruimschoots over de 100km. Vanaf morgen kan er dus al iets feller mee gerede worden. Tegen zondag mag het kot open

Fak, denkt er juist aan dat zijn kleppen nog gesteld moeten worden. Cas?

Comment

Working...
                                          X