Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenspill the beans about the car!!!!
Comment
-
gio is just fucking with us :/Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengio is just fucking with us :/
Ik ben iemand met veel blabla maar er komt wel iets van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDaaaamn frustraties ofzo? Wat verwacht jij van een M20 blok met +- 260.000km op de teller? Denk je dat dat nieuw is dan? Ge kunt een pakske overdrijven....
Maar als ik die filmpjes van u bekijk... Ge hebt er het zwijn mee uitgehangen Kurt zegt ook niet zomaar: "aah, da's die man dat geen water en zeep kende?"
Veel liefde heeft het bakje nooit gekregen bij jou, meer zeg ik ook niet.
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenTopic hier blijft leuk om mee te lezen! Zeg maar euh Daxter, wordt het niet eens tijd voor u eigen realityshow ipv uw privédingen op het forum te gooien? I'd watch the show
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenE30 345i turboCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenE30 345i turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenah, da spel da's idd een vet spel...maar krijg je da ooit op baan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNeen, helemaal niet hoor. Ik zeg niet dat al die kosten door uw rijstijl komen hè. Per slot van rekening, hoe lang is hij al weg bij jou? Ik weet ook wel dat dat kàn op die kilometerstanden.
Maar als ik die filmpjes van u bekijk... Ge hebt er het zwijn mee uitgehangen Kurt zegt ook niet zomaar: "aah, da's die man dat geen water en zeep kende?"
Veel liefde heeft het bakje nooit gekregen bij jou, meer zeg ik ook niet.
Comment
-
gij meent dat echt?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ga hier best niet op in gaanOorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengij meent dat echt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenAh, staat die niet al heel lang te koop? Motor uit een 7, nee?
Is idd een blok uit een 7 serie....zijn ervoor bekend nogal hard te tunen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengij meent dat echt?
Kar kreeg een volledige detail bij mij. Alle remmen vervangen (schijven en blokken rondom), kreeg om de 5000km olie en oliefilter, toen ik hem kocht alles vervangen van filters en bougies. Tot zelfs de olie van boite en diff. En blijkbaar is dat geen liefde geven? Dan zijn we idd uitgepraat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenYep!
Kar kreeg een volledige detail bij mij. Alle remmen vervangen (schijven en blokken rondom), kreeg om de 5000km olie en oliefilter, toen ik hem kocht alles vervangen van filters en bougies. Tot zelfs de olie van boite en diff. En blijkbaar is dat geen liefde geven? Dan zijn we idd uitgepraat
Zolang ge der maar niet mee reed
Alle schijven en blokken romdom vervangen zei je. Waar is die letterlijke post: "haha, schijven en blokken rondom nog geen 100 euro "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk moest mijn sig aanpassen van W3N omdat het te groot was. Er stond voordien int klein nog 2011 Vito en 1991 E30 bij.
Ze had beter die Inge meteen geband. Ben uiteindelijk toch net klacht gaan indienen voor stalking. Die laat mij langs geen kanten gerust, doet 'oneerbare' voorstellen om het zo te zeggen, ... Logbook uit de gsm getrokken. Op piekmomenten 143 gemiste oproepen op net geen uur tijd, om nog maar te zwijgen over de sms'en. Ik moet dagelijks mijn Blackberry leegmaken omdat hij helemaal vol staat.
Ergste van al: ik reageer nooit !
Derstraks toen ik bij die flik zat, liet ze mij langs geen kanten gerust natuurlijk. Dien inspecteur neemt op en ineens was't een pak minder Ondertussen is ze wel weer bezig...
Pfff
E30 topic aka 'On the coach with Dr. Phill'
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZij is begonnen met het uit te smeren hier
Anywaay.. ik wil met de 320i rijden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHier zegt ge het hè.
Zolang ge der maar niet mee reed
Alle schijven en blokken romdom vervangen zei je. Waar is die letterlijke post: "haha, schijven en blokken rondom nog geen 100 euro "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWTF. Dat had ik nu echt niet verwacht van haar, maar ik ken ze ook niet natuurlijk. Wat zijn die 'oneerbare' voorstellen dan? Als ik dat mag vragen.
Heb precies veel gemist.
Je kan je wel voorstellen wat die voorstellen zijn hè. Ze heeft een meer dan gezonde sexdrive... Maar daar zijde vet mee als ze voor de rest toch alleen maar je kloten aftrekt. (figuurlijk dan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWTF. Dat had ik nu echt niet verwacht van haar, maar ik ken ze ook niet natuurlijk. Wat zijn die 'oneerbare' voorstellen dan? Als ik dat mag vragen.
Heb precies veel gemist.
Juist weest gaan rijden met de 320/6
Een beetje rubber achtergelaten ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk heb ook precies iets gemist, en ik iets missen ? daar klopt ook iets niet aan.
Juist weest gaan rijden met de 320/6
Een beetje rubber achtergelaten ^^
Fak, denkt er juist aan dat zijn kleppen nog gesteld moeten worden. Cas?
Comment
Comment