Ik kijk al uit naar zondag Mijn zuurverdiende centjes opzuipen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk ga vanavond ook een toerke doen. Naar Mol. 58km enkel. En dan is er nog een keer 50km mee naar huis gereden na de swap. Dus ik kom ruimschoots over de 100km. Vanaf morgen kan er dus al iets feller mee gerede worden. Tegen zondag mag het kot open
Fak, denkt er juist aan dat zijn kleppen nog gesteld moeten worden. Cas?
Comment
-
CAS mag anders ook gerust eens langskomen om mijn E30 320i (mechanisch) in orde te zetten als hij zin heeft.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Fak, denkt er juist aan dat zijn kleppen nog gesteld moeten worden. Cas?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKlopt! Staat al ff te koop...heb die nog online weten komen. Keuring schrikt iedereen af wss daarmee lang te koop?
Is idd een blok uit een 7 serie....zijn ervoor bekend nogal hard te tunen zijn.
Hard als in moeilijk of als in je-kan-zeer-ver-gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGrrrr!
Mer-ceeeeeee-des en ni mèrcèdès ofzoiets
Mércedes dus, kloefkapper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDus jij denkt dat je per 100km gereden 100 toeren meer mag
Nee, ik moet nu nog 800km doen (iets minder) en dan staat er 1000 op. Normaal moet dat goedkomen voor zondag, MAAR...
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZal maar eens zoeken naar m'n voelermaatjes
Ik ben trouwens net naar Mol gereden. Heen zonder dak. Heerlijk weertje nog. Op de terugweg ging het lampje op de checkbox branden "motoröl". In Ranst gestopt op de snelwegparking. Olie stond net tot aan het laatste bolletje.
Wat heb je erin gedaan Cas? Dan kan ik toch bijvullen tot hij genoeg vol zit. 5 W iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenKan zijn dat de motor alles rondgedraait heeft nadat ge erwat mee gereden hebt, heb ik ook als ik niet vol genoeg doe (dus Ok als hij stil staat maar eens hij draait dat het niveau dermate daalt) maar kan ook een lek ergens zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNe goeien bok stinkt hé
EDIT: en nu komen er flauwe mopkes dat'k nen deftige auto had moeten kopen zekers...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk vrees dat ik even niet volg...
EDIT: en nu komen er flauwe mopkes dat'k nen deftige auto had moeten kopen zekers...?
Dat ne goeie moteur zijn territorium wel eens afbakend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNah, ik lach niet met een ander zijn miserie.
Gast !!
Ik wou derjuist komende van Mol, e313 richting Antwerpen en weer eraf in Lier, om zo binnendoor naar Antwerpen te rijden. Oliepeil dacht er anders over. Kut !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNe goeien bok stinkt hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDat ne goeie moteur zijn territorium wel eens afbakend.
Goeike
EDIT: ik denk ineens aan iets: mijne auto heeft vandaag voor den eerste keer op den oprit gestaan van mijn "nieuwe schoonouders".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenOla, ons Inge mag het het helemaal vergeten?
Dat gaat nog zuur worden als je het mij vraagt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMag ik ze overrijden? Pwetty pwease?
gewoon omdat het zelfs mij begon te irriteren dat je gsm om de 2 seconden af ging
0496 83 22 11
Comment
Comment