Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga vanavond ook een toerke doen. Naar Mol. 58km enkel. En dan is er nog een keer 50km mee naar huis gereden na de swap. Dus ik kom ruimschoots over de 100km. Vanaf morgen kan er dus al iets feller mee gerede worden. Tegen zondag mag het kot open
Fak, denkt er juist aan dat zijn kleppen nog gesteld moeten worden. Cas?
Dus jij denkt dat je per 100km gereden 100 toeren meer mag
CAS mag anders ook gerust eens langskomen om mijn E30 320i (mechanisch) in orde te zetten als hij zin heeft.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
... dat zou zeer fijn zijn. Ge moet maar ne keer laten weten wanneer je kan.
Ik ben trouwens net naar Mol gereden. Heen zonder dak. Heerlijk weertje nog. Op de terugweg ging het lampje op de checkbox branden "motoröl". In Ranst gestopt op de snelwegparking. Olie stond net tot aan het laatste bolletje.
Wat heb je erin gedaan Cas? Dan kan ik toch bijvullen tot hij genoeg vol zit. 5 W iets?
Kan zijn dat de motor alles rondgedraait heeft nadat ge erwat mee gereden hebt, heb ik ook als ik niet vol genoeg doe (dus Ok als hij stil staat maar eens hij draait dat het niveau dermate daalt) maar kan ook een lek ergens zijn.
Kan zijn dat de motor alles rondgedraait heeft nadat ge erwat mee gereden hebt, heb ik ook als ik niet vol genoeg doe (dus Ok als hij stil staat maar eens hij draait dat het niveau dermate daalt) maar kan ook een lek ergens zijn.
Dacht inderdaad ook aan zoiets. Aan het laatste dacht ik niet. Laat ons hopen, want pfff
Ik wou derjuist komende van Mol, e313 richting Antwerpen en weer eraf in Lier, om zo binnendoor naar Antwerpen te rijden. Oliepeil dacht er anders over. Kut !
Wa dacht je nu zoal? Die heeft mij zo het bloed van onder de nagels gehaald. Ze heeft er een andere tactiek op nagehouden sinds zaterdag. 'k Heb vandaag klacht ingediend voor stalking. En believe it or not, die gsm blijft bibberen van haar smsen.
Dat gaat nog zuur worden als je het mij vraagt
Comment