Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik geraak niet binnen, is altijd bezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
      Ik geraak niet binnen, is altijd bezet
      Zou best kunnen, ze belt onophoudend, nu weer...
      En ondertussen smst ze nog ook. Zot zijn doet gene zeer zekers? Denkt die nu echt dat ik ga terugkomen, puur uit medelijde? Sorry, maar ik zou niemand willen dat bij mij blijft/terugkomt uit medelijde

En ze kan nochtans wel wat manvolk krijgen met haar figuurtje, ik snap dus echt niet wat er schort. 't Zal vast en zeker mijn cabrio zijn hè

Comment

• Zend eens een foto, kan ze me nie meer voor de geest halen van op die meeting daar in Gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
          Zend eens een foto, kan ze me nie meer voor de geest halen van op die meeting daar in Gent.
          Was jij daar dan? Aan de watersportbaan was ik niet in elk geval. Ik was aan die e30-meet aan het Doornhammeke. Foto's niet op deze computer, en mejuffrouw heeft geen facebook. Vandaar dat ik dat ook niet mocht

Comment

• Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

We zullen maar eens lachen met de situatie zekers...

Comment

• Kerel toch, wat een gedoe met dat vrouwmens...hopelijk komt alles in orde man, leuk is anders.
                1984 BMW M635CSi F u n
                1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                  Kerel toch, wat een gedoe met dat vrouwmens...hopelijk komt alles in orde man, leuk is anders.
                  1000smsen liggen smeken "mag ik bellen, ik zie je graag, blablabla". Uiteindelijk geef ik ze de kans, en dan schijt ze me uit als'k oppak. Iedere keer opnieuw, juist hetzelfde. Dus, nu neem ik ook niet meer op >> Nog meer en nog zottere smsen ! Faaak

Comment

• Effe contact opnemen met gsm provider en die shit laten blokkeren, of gewoon uw nummer veranderen ?

En dan verschieten ze er van dat mensen soms rare dingen doen...ge zou voor minder zot worden.
                    1984 BMW M635CSi F u n
                    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                      Effe contact opnemen met gsm provider en die shit laten blokkeren, of gewoon uw nummer veranderen ?

En dan verschieten ze er van dat mensen soms rare dingen doen...ge zou voor minder zot worden.
                      Wou ik laten doen.

Die laatste zin is de nagel op de kop man:

Derstraks bij de wijkagent:
                      - ja, ik wil die laten schrappen
                      - aahja, die heeft een half uurtje geleden gebeld
                      - dus?
                      - zij zegt dat gij ze buiten hebt gezet
                      - we zijn zelf overeen gekomen dat ik ze naar Ieper zou doen, en zou helpen met de verhuis (leugentje om bestwil )
                      - ja, ik zal de procedure opstarten, maar dat duurt 3 maanden, dus wettelijk gezien moet je haar binnen laten. En ge moet eerst naar de gemeente papieren laten invullen en die naar hier brengen. Maar ik zie dat die nu net gesloten zijn.
                      - en wat als ik ze niet binnen laat?
                      - dan kan zij onze diensten daarvoor oproepen
                      - en als ik niet thuis ben?
                      - op haar kosten met de slotenmaken
                      - en als mijn appartement dan leeg is?
                      - ja maar meneer, da's diefstal eh
                      - da weet ik ook wel, maar da's mooi woord tegen woord, want haar domicilie staat er toch? Als ze zegt dat die goederen van haar zijn, dan zijn we uitgepraat eh
                      - jah, ik kan mijn tentje ni voor uw deur zetten eh
                      - en dan verschieten ze ervan dat er ongelukken gebeuren en dat vrouwen van den trap vallen

Plots keken al die bureau's raar op naar mij

- bon, ik wil graag klacht neerleggen voor stalking *laat gsm zien, terwijl hij blijft bibberen*
                      - aah, da's bij de collega's hier beneden

Grrrrr !
                      Last edited by ; 19/07/2011, 01:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        En ze kan nochtans wel wat manvolk krijgen met haar figuurtje, ik snap dus echt niet wat er schort. 't Zal vast en zeker mijn cabrio zijn hè
                        Poidh!

Comment

• Precies op't eerste zicht al geen olielek. Olie zal inderdaad wat rondgepompt zijn oid.
                          Vanmiddag achter 5 liter 10w40, dat zal het wel doen

Cas of Asserti, als er iemand zich geroepen voelt om de klepjes eens te stellen. Ge zegt maar hoeveel het is

Comment

Precies op't eerste zicht al geen olielek. Olie zal inderdaad wat rondgepompt zijn oid.
                            Vanmiddag achter 5 liter 10w40, dat zal het wel doen

Cas of Asserti, als er iemand zich geroepen voelt om de klepjes eens te stellen. Ge zegt maar hoeveel het is
                            'k ga ook keer aan iemand voelerkes moeten vragen om de kleppen te regelen, of laten regelen door maat -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              'k ga ook keer aan iemand voelerkes moeten vragen om de kleppen te regelen, of laten regelen door maat -
                              Is da eigenlijk moeilijk, kleppen regelen? We komen de zondag toch allemaal samen hè

Comment

Is da eigenlijk moeilijk, kleppen regelen? We komen de zondag toch allemaal samen hè
                                'valt mee'

Ik heb het de eerste keer laten doen door een bevriend mechaniekend forumlid en heb het gevolgd. Mits de juiste manual (had hij ook nodig) is het doenbaar, al was ik blij dat hij het gedaan had. Bestel alvast een nieuwe pakking voor de kleppendeksel.

Comment

• DJU toch. Ben net eens vijf minuten onder de auto gaan liggen en heb aan 1 steekas alvast bijna alle bouten los (denk dat ik vorig jaar 2 uur ben bezig geweest aan 1 steekas ofzo, ze waren in geen jaren meer los geweest).
                                  Die bijna slaat op de ene bout waarvan ik de kop heb 'dol' gedraaid. Verdomme, NEST. Nu hopen dat het met een vise-grip wel lukt, anders is hier iemand hard gescheten.
                                  Vervelend is ook dat met iets of door iemand constant de wielen moeten geblokkeerd worden. Normaal gezien zet je hem in versnelling en dan blokkeert dat z'n eigen; nu dat pont kapot is heeft dat allemaal geen zin meer...

Comment

• Daarnet nog eens E30 gereden, wel met de 316. Was alweer ruim een week geleden. Ik wou eigenlijk rijden tot het benzine lampje ging branden (meter stond in het rood), maar toen het maar niet ging branden heb ik toch maar getankt, stel dat het niet werkt.. Heb zo al eens in panne gevallen met de Jetta.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      DJU toch. Ben net eens vijf minuten onder de auto gaan liggen en heb aan 1 steekas alvast bijna alle bouten los (denk dat ik vorig jaar 2 uur ben bezig geweest aan 1 steekas ofzo, ze waren in geen jaren meer los geweest).
                                      Die bijna slaat op de ene bout waarvan ik de kop heb 'dol' gedraaid. Verdomme, NEST. Nu hopen dat het met een vise-grip wel lukt, anders is hier iemand hard gescheten.
                                      Vervelend is ook dat met iets of door iemand constant de wielen moeten geblokkeerd worden. Normaal gezien zet je hem in versnelling en dan blokkeert dat z'n eigen; nu dat pont kapot is heeft dat allemaal geen zin meer...
                                      Handrem?
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik denk dat ik dat onbewust genegeerd heb omdat die voor zoiets niet straf genoeg zal pakken DENK ik. Toch eens proberen en alvast dank voor de tip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          'valt mee'

Ik heb het de eerste keer laten doen door een bevriend mechaniekend forumlid en heb het gevolgd. Mits de juiste manual (had hij ook nodig) is het doenbaar, al was ik blij dat hij het gedaan had. Bestel alvast een nieuwe pakking voor de kleppendeksel.
                                          Goeie tip

Is zo'n gel uit een tube ook goed om als pakking daarvoor te gebruiken?

Comment

Working...
                                          X