Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Mércedes dus, kloefkapper!
    Kloefkapper

@ Daxter: is dat die madam die je meehad naar het doornhammeke met haar wit kleedje aan?
    Serieus handjevol precies! (in de slechtste zin mogelijk dan wel)
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ik heb vanmiddag de Mim's eens onder de auto gezet. Ik wou een testritje doen om te bevestigen dat ze nog recht waren. Banden waren echt wel kanker plat Zonder servo was het aan 2 km/u nog sleuren terwijl normaal hij eens van zijn plaats wel erg licht stuurt. Ik naart tankstation, niet om te tanken want het is er te duur De band rechts voor stond op iets meer dan 1 Bar Toen ze allemaal op 2 bar stonden reed hij echt perfect. Niks van trillingen en ik had eindelijk wat comfort gevonden. Zalige cruisebak dat is zeker Teller afwijking is wel huge. 60 = 50 en 120 = 105 Er ligt 195/55R15 en 195/50R15 op terwijl 205/55R15 de maat zou moeten zijn.

Nu ben ik aan het twijfelen. Ik heb geen zin meer om te kloten op die Schnitzers deze zomer, ik wil fatsoenlijk rijden. Dus ik rij deze zomer op Mim's. Helaas, dat gaat niet want de banden zijn echt naar de zak. Dus ik moet nieuwe banden steken maar dan kan ik deze zomer de set tussendoor ook niet laten zandstralen en herspuiten. Help! Allez in principe gaat dat wel maar dan moet ik die banden erop laten zetten en weer eraf laten halen en dat zijn ook onnodige kosten. Of ik kan het herstellen voor deze winter houden natuurlijk. Wie of wie gaat mij zeggen wat te doen?

Comment

• Straks komen nog wat pica's, ben weer eventjes verliefd op de nieuwe setup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
          Kloefkapper

@ Daxter: is dat die madam die je meehad naar het doornhammeke met haar wit kleedje aan?
          Serieus handjevol precies! (in de slechtste zin mogelijk dan wel)
          Ze begint wel tot inkeer te komen nu. Maar wat ze heeft gedaan afgelopen week vergeet ik toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Ik heb vanmiddag de Mim's eens onder de auto gezet. Ik wou een testritje doen om te bevestigen dat ze nog recht waren. Banden waren echt wel kanker plat Zonder servo was het aan 2 km/u nog sleuren terwijl normaal hij eens van zijn plaats wel erg licht stuurt. Ik naart tankstation, niet om te tanken want het is er te duur De band rechts voor stond op iets meer dan 1 Bar Toen ze allemaal op 2 bar stonden reed hij echt perfect. Niks van trillingen en ik had eindelijk wat comfort gevonden. Zalige cruisebak dat is zeker Teller afwijking is wel huge. 60 = 50 en 120 = 105 Er ligt 195/55R15 en 195/50R15 op terwijl 205/55R15 de maat zou moeten zijn.

Nu ben ik aan het twijfelen. Ik heb geen zin meer om te kloten op die Schnitzers deze zomer, ik wil fatsoenlijk rijden. Dus ik rij deze zomer op Mim's. Helaas, dat gaat niet want de banden zijn echt naar de zak. Dus ik moet nieuwe banden steken maar dan kan ik deze zomer de set tussendoor ook niet laten zandstralen en herspuiten. Help! Allez in principe gaat dat wel maar dan moet ik die banden erop laten zetten en weer eraf laten halen en dat zijn ook onnodige kosten. Of ik kan het herstellen voor deze winter houden natuurlijk. Wie of wie gaat mij zeggen wat te doen?
            Inderdaad de druk in uw banden is belangrijk.
            Als ik HARD rem met de postkar, dan trekt het gat scheef (door verschil in druk van banden)
            Een band lost -,-

Comment

• Als je gaat tanken snel even oppompen he Wat rij jij eigenlijk? Ik mag raggen met een Kangoo. Leuke auto eigenlijk. Gebrek aan power = altijd plankgas. De versnellingsbak schakelt echt goed. De pook is kort, de schakelweg ook niet erg lang en zodus verloopt het schakelen snel. Ik amuseer mij daar echt mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Wat heb je erin gedaan Cas? Dan kan ik toch bijvullen tot hij genoeg vol zit. 5 W iets?
                10W40 Shell Helix

Is normaal dat die verminderd en zowiezo gaat die in de toekomst ook nog steeds wat verbruiken hoor. Een M20 die geen olie verbrand draaid niet goed 1l per 5000km is meer dan normaal.

Zal morgen zien of ik mijn werkmateriaal vind (nog niet gebruikt sinds verhuis) en als je dat ziet zitten om tot bij mij thuis te komen (bij kortrijk) regel ik ze wel.

Ik denk wel dat als ik u dat uitleg, je het zelf ook kan. Is niet zo'n moeilijk werkje, neemt wel wat tijd in beslag en je moet er zeker je geduld voor hebben.

Comment

Als je gaat tanken snel even oppompen he Wat rij jij eigenlijk? Ik mag raggen met een Kangoo. Leuke auto eigenlijk. Gebrek aan power = altijd plankgas. De versnellingsbak schakelt echt goed. De pook is kort, de schakelweg ook niet erg lang en zodus verloopt het schakelen snel. Ik amuseer mij daar echt mee
                  Jij mag dus met een nieuwe wagen rijden veronderstel ik, ik reed ook wel graag met die nieuwe kangoo (2500km XD)

Nu citroën berlgino oud model schakelt als een paard. werkt maar tussen 2-3000 toeren ( toch wel al 150 aangetikt)

Kango zijn versnellingsbak was aan de gort -,- logisch ook hoe dat ding trilde bij het opgeffen van koppelingspedaal.

mijn 2de week, een kerel met wagentje van 20K km de gracht in volgende dag nog eentje de gracht in -,-
                  En ik krijg dan het oudste boemelkarretje -,-

'k braak van die kar!

Comment

• Die Berlingo's schijnen wel sneller te zijn ja. 2.0hdi? Aan 3000 toeren is het bij elke diesel gedaan hoor Ik sleur hem wel tot aan de 5000 hoor

Comment

Die Berlingo's schijnen wel sneller te zijn ja. 2.0hdi? Aan 3000 toeren is het bij elke diesel gedaan hoor Ik sleur hem wel tot aan de 5000 hoor
                      Ik ook anders kan ik ook geen 150 aantikken XD (kweet nog aaltijd niet hoe ik het gedaan heb)
                      't is cirmineel, aan 120 - 130 door de binnenbaan, vlieg een halve meter omhoog van mijn stoel ^^

Euh niet met mijn pug. 406 daar stopt het aan 4500€

Comment

• Een kameraad heeft ook al 150 gehaald met zijn Berlingo. Ik kom niet op grote wegen waar ik zo hard kan rijden. Ik ben nog altijd aan het proberen de 100 op teller te krijgen
                        Die kameraad had vandaag nog veel geluk gehad. Zaterdag werd een probleem gemeld met zijn auto maar niemand heeft die auto effectief aan de kant gezet dus gisteren en vandaag reed hij daarmee. Vandaag hoort hij opeens iets van onder de auto vallen. De remblokken van de linkerkant, 4 stuks, er van onder uit Nu was er gelukkig niets gebeurd maar het kan een stuk erger zijn..

Comment

Een kameraad heeft ook al 150 gehaald met zijn Berlingo. Ik kom niet op grote wegen waar ik zo hard kan rijden. Ik ben nog altijd aan het proberen de 100 op teller te krijgen
                          Die kameraad had vandaag nog veel geluk gehad. Zaterdag werd een probleem gemeld met zijn auto maar niemand heeft die auto effectief aan de kant gezet dus gisteren en vandaag reed hij daarmee. Vandaag hoort hij opeens iets van onder de auto vallen. De remblokken van de linkerkant, 4 stuks, er van onder uit Nu was er gelukkig niets gebeurd maar het kan een stuk erger zijn..
                          Volledige linkerkant weg geen remmen?

Nineeleven kom je naar de zomermeeting?
                          Ja dus ^^ jjij moet de maandag dan ook terug vroeg deruit
                          Last edited by ; 19/07/2011, 19:10.

Comment

• Maat die autotechnieken studeert raadt het mij af om zelf m'n kleppen te regelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Maat die autotechnieken studeert raadt het mij af om zelf m'n kleppen te regelen
                              En welke reden geeft hij daarvoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                En welke reden geeft hij daarvoor?
                                Daj da al keer moe gedaan hebben, om te voelen hoe dat moe spannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  10W40 Shell Helix

Is normaal dat die verminderd en zowiezo gaat die in de toekomst ook nog steeds wat verbruiken hoor. Een M20 die geen olie verbrand draaid niet goed 1l per 5000km is meer dan normaal.

Zal morgen zien of ik mijn werkmateriaal vind (nog niet gebruikt sinds verhuis) en als je dat ziet zitten om tot bij mij thuis te komen (bij kortrijk) regel ik ze wel.

Ik denk wel dat als ik u dat uitleg, je het zelf ook kan. Is niet zo'n moeilijk werkje, neemt wel wat tijd in beslag en je moet er zeker je geduld voor hebben.
                                  Okay, 'k ga er morgen om gaan.
                                  Als je eens tijd hebt, dan zeg je het maar. Dan doe'k eens een toertje tot daar. Dan kan ik misschien nadien nog bij Ian passeren ofzo...

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Die Berlingo's schijnen wel sneller te zijn ja. 2.0hdi? Aan 3000 toeren is het bij elke diesel gedaan hoor Ik sleur hem wel tot aan de 5000 hoor
                                  Gasten met camionetten hè

Comment

Daj da al keer moe gedaan hebben, om te voelen hoe dat moe spannen.
                                    Onzin.

Gewoon voelermaatjes ertussen om de juiste afstand te verkrijgen, en dan draaien tot je voelt dat het raakt, maar niet geklemd zit.

Slechter dan niet-afgestelde stoters ga je normaalgezien niet kunnen afstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Onzin.

Gewoon voelermaatjes ertussen om de juiste afstand te verkrijgen, en dan draaien tot je voelt dat het raakt, maar niet geklemd zit.

Slechter dan niet-afgestelde stoters ga je normaalgezien niet kunnen afstellen.
                                      Dat lijkt inderdaad nog mee te vallen. Dat moet ik wel kunnen

Comment

Volledige linkerkant weg geen remmen?

Nineeleven kom je naar de zomermeeting?
                                        Ja dus ^^ jjij moet de maandag dan ook terug vroeg deruit
                                        Ik kom inderdaad kabaal maken op de zomermeeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Dat lijkt inderdaad nog mee te vallen. Dat moet ik wel kunnen
                                          Je mag wel niet vergeten aan uw motor te draaien zodat uw kleppen dicht zijn -,- per cylinder dus al min. 6 keer verzetten en dan iedere keer afstellen
                                          en moet dit ook in een bepaalde volgorde?
                                          Ik ken er eignelijk niets van maar ben ook geen dommekloot (in momenten)

Comment

Working...
                                          X