Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je mag wel niet vergeten aan uw motor te draaien zodat uw kleppen dicht zijn -,- per cylinder dus al min. 6 keer verzetten en dan iedere keer afstellen
en moet dit ook in een bepaalde volgorde?
Ik ken er eignelijk niets van maar ben ook geen dommekloot (in momenten)
Welja, da's zeker iets dat ik zou overwegen. Probleem is dat ik een benzine wil en vind maar eens een 190 naft in degelijke staat...
@ Asserti: mij gaat het om de kosten, moest ik een 325i hebben zou ik er maar al te graag veel geld in steken, dit is een M40 blok en naar mijn inziens echt niet de moeite waard om er 900 euro in te steken om op orde te zetten...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Welja, da's zeker iets dat ik zou overwegen. Probleem is dat ik een benzine wil en vind maar eens een 190 naft in degelijke staat...
@ Asserti: mij gaat het om de kosten, moest ik een 325i hebben zou ik er maar al te graag veel geld in steken, dit is een M40 blok en naar mijn inziens echt niet de moeite waard om er 900 euro in te steken om op orde te zetten...
190 naft in degelijke staat is toch niet moeilijker te vinden dan een E30 naft in degelijke staat?
Oke, je gaat dan wel meer moeten betalen natuurlijk, maar tis ook een betere auto
190 naft in degelijke staat is toch niet moeilijker te vinden dan een E30 naft in degelijke staat?
Oke, je gaat dan wel meer moeten betalen natuurlijk, maar tis ook een betere auto
Ze hadden hem alleen in cabrio moeten maken...
190 cabrio, een gemiste opportuniteit eigenlijk.
E30 naft is standaard, een E30 diesel is echt een unicum bijna. Een 190D is veel couranter. Als ik een 190 zou kopen zou het toch tenminste een 2.0 moeten zijn.
Comment