Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Heb zo eens iets soortgelijks gezien.

'Racing green' met beige leder en groene 'buisjes' als randen op de zetels. Was een zéér mooie cabrio. Is van een ietwat oudere man. 'k Zie hem altijd in Wilrijk.

Comment

• 50 is echt te oud Geert

Ik merk juist dat een van mijn 'nieuwe' banden plat staat. Terug opgepompt en meteen de bandencentrale gecontacteerd. Ik mag van de week langs gaan om te zien wat er scheelt. Kaka

Comment

• Net olie bijgevuld.

Komt mijn lieve buurman aan in zijn Multipla. 't Is de eerste generatie met nu 240000km op. Lekker praatje gemaakt over de E30 en dat hij anders ook een cabrio zou hebben moest hij zijn familie niet hebben.
        Zo kwamen we op zijn Fiat en mijn ex-Scudo. Hij is werkelijk vol lof over zijn Italiaan. Onlangs vbak laten vervangen voor maar 700 euro, verder geen noemenswaardige kosten.

Soit, we nemen afscheid en hij zegt nog: "pas op als je je motorkap dicht doet, je gsm ligt hier tussen. Anders voel je misschien wat rammeltjes tijdens het rijden."
        - "Héla, ik rijd ni met ne Fiat hoor."
        - "Da's waar. Als het bij mij niet meer rammelt, is er pas iets mis. Waarschijnlijk motorblok eronderuit ofzo."

Comment

• Pffff. Bijna de E30 kwijt voor de rest van het weekend.

Lekker een stukje gaan eten in het oude stadscentrum. Morgen is het de Iron Man en er stonden overal verbodsborden voor te parkeren.
          Ik zei nog bij mezelf 'ach, op ne zaterdagavond gaan ze echt niet de riolen komen kuisen hoor', nog niet wetende dat het morgen een manifestatie is.

Na het restaurantje nog getwijfeld om in Cocktails at Nine een cocktail te gaan drinken. Uiteindelijk toch maar meteen naar de auto. Zie ik 2 auto's achter mij allemaal vrachtwagens van Depannage 2000 staan die alle auto's aan het verwijderen waren.

Ik zweer u, dat was de sprint van m'n leven. En 't doet niet goed aan m'n digestion nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Pffff. Bijna de E30 kwijt voor de rest van het weekend.

Lekker een stukje gaan eten in het oude stadscentrum. Morgen is het de Iron Man en er stonden overal verbodsborden voor te parkeren.
            Ik zei nog bij mezelf 'ach, op ne zaterdagavond gaan ze echt niet de riolen komen kuisen hoor', nog niet wetende dat het morgen een manifestatie is.

Na het restaurantje nog getwijfeld om in Cocktails at Nine een cocktail te gaan drinken. Uiteindelijk toch maar meteen naar de auto. Zie ik 2 auto's achter mij allemaal vrachtwagens van Depannage 2000 staan die alle auto's aan het verwijderen waren.

Ik zweer u, dat was de sprint van m'n leven. En 't doet niet goed aan m'n digestion nu
            daarom dat de mensen een BMW een 'sportieve' auto vinden hé
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Comment

• Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Denk dat ik mijn setje dan toch maar bijhoudt. Desnoods ergens opbergen tegen dat hij verlaagt kan worden en ondertussen met de 15" BBSen rondrijden.

Comment

• OF! Ge blijft met uw alpina's rondrijden en ge verkoopt uw 15" BBS'en aan mij voor ne goeie prijs?

BMW E30 318iS '89
                    BMW E28 520i '84
                    BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                      OF! Ge blijft met uw alpina's rondrijden en ge verkoopt uw 15" BBS'en aan mij voor ne goeie prijs?
                      Ian heeft mij dat voorstel al genoeg gedaan. Die BBSen blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Pffff. Bijna de E30 kwijt voor de rest van het weekend.

Chanceke! NIe alleen E30 kwijt voor tweekend, ook nog eens 250 euries zeker?
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                          Chanceke! NIe alleen E30 kwijt voor tweekend, ook nog eens 250 euries zeker?
                          Zoiets ja. En dan al die miserie nog erbij. Eerst naar de politie voor papieren te ondertekenen en aan te tonen dat het weldegelijk jouw wagen is. Met die papieren mag je dan je auto gaan oppikken bij de depanneur.

Veel geluk gehad dus

Comment

• http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-bm...s-56554098.htm

Precies die van 911 nineeleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Als die erop lijkt, lijkt de mijne er nog beter op.

Want das een tweedeurs.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Als die erop lijkt, lijkt de mijne er nog beter op.

Want das een tweedeurs.
                                d'oh 'khebt nooit gecheckt, kdacht mim's velgjes en zwart zijn

Comment

d'oh 'khebt nooit gecheckt, kdacht mim's velgjes en zwart zijn
                                  't Zijn 14" Hartges.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    't Zijn 14" Hartges.
                                    meuh, ken ik hier niet iedereen zijn kar vanbuiten z

enige dat ik zou herkennen is de foorbak van Daxter

Comment

• De mijne eens gewassen vandaag

Gisteren avond ook de sleutels van appartement + garage gaan halen, dus binnenkort slaapt hij binnen.

Deze week ook eens de oliewissel + filter wissels doen, is alweer een klein jaartje geleden (ofte 8.000 km's), hoog tijd dus

Vanavond ook eens de Z4 checken, want volgende week roadtripke van 3000+ km's door duitsland + stelvio.

Comment

meuh, ken ik hier niet iedereen zijn kar vanbuiten z

enige dat ik zou herkennen is de foorbak van Daxter
                                        Let is wat op je woorden! Ga je mond spoelen!

Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                                        De mijne eens gewassen vandaag

Gisteren avond ook de sleutels van appartement + garage gaan halen, dus binnenkort slaapt hij binnen.

Deze week ook eens de oliewissel + filter wissels doen, is alweer een klein jaartje geleden (ofte 8.000 km's), hoog tijd dus

Vanavond ook eens de Z4 checken, want volgende week roadtripke van 3000+ km's door duitsland + stelvio.
                                        Good job

Comment

Working...
                                        X