Voor diegenen die het gelezen hebben: de platte band is vervangen, hij had een lek in de flank en ik heb een nieuwe in de plaats gekregen. Gratis wat niet meer dan juist is natuurlijk. Hij kan al weer naar de meeting gelukkig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVoor diegenen die het gelezen hebben: de platte band is vervangen, hij had een lek in de flank en ik heb een nieuwe in de plaats gekregen. Gratis wat niet meer dan juist is natuurlijk. Hij kan al weer naar de meeting gelukkig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNee ik ben daar niet geweest vandaag Is hij gekeurd ja?
Vandaag naar Bornem gegaan en daarna ineens door naar Eksel voor technische keuring. Alles goed verlopen. Nu nog verzekere en nummerplaat hale en ik kan rondsjeeze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenHmm. Daar in de buurt toch een E30 gezien en aangezien gij daar ergens woont dacht ik.. Maar mijn nonkel was aant rijden en ik was wa aant dromen dus heb em niet goed kunnen zien. Hij faarde wel naar ons.
Vandaag naar Bornem gegaan en daarna ineens door naar Eksel voor technische keuring. Alles goed verlopen. Nu nog verzekere en nummerplaat hale en ik kan rondsjeeze.
'k wil een ritje in een IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenHmm. Daar in de buurt toch een E30 gezien en aangezien gij daar ergens woont dacht ik.. Maar mijn nonkel was aant rijden en ik was wa aant dromen dus heb em niet goed kunnen zien. Hij faarde wel naar ons.
Comment
-
Godverdomme, nu weet ik wat men altijd bedoelt met: "Dit is E30 weer."
Net een anderhalf uurtje gaan rijden en 'k zou nu nog 500km rodage moeten doen. 't Is gewoon fenomenaal om met die cab te rijden (en dankzij de motor) ook in regenweer
Ik ben totaal geen drifter, maar plots wordt het toch wel heel erg makkelijk en leuk
Pics to come !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenBlijkbaar is dit hier zeer populair om die kopsteunen zo onpraktisch mogelijk te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenBlijkbaar is dit hier zeer populair om die kopsteunen zo onpraktisch mogelijk te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten10W40 Shell Helix
Is normaal dat die verminderd en zowiezo gaat die in de toekomst ook nog steeds wat verbruiken hoor. Een M20 die geen olie verbrand draaid niet goed 1l per 5000km is meer dan normaal.
Zal morgen zien of ik mijn werkmateriaal vind (nog niet gebruikt sinds verhuis) en als je dat ziet zitten om tot bij mij thuis te komen (bij kortrijk) regel ik ze wel.
Ik denk wel dat als ik u dat uitleg, je het zelf ook kan. Is niet zo'n moeilijk werkje, neemt wel wat tijd in beslag en je moet er zeker je geduld voor hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenBlijkbaar is dit hier zeer populair om die kopsteunen zo cool mogelijk te zettenOorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtennu je het zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenAls je de kleppen zou regelen, zou ik daar mogen bij zijn om te zien hoe je dat doet? Ik ben van Dadizele is nie zo ver..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk ben om 3uur bij CAS voor de kleppen
Comment
Comment