Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
    wel als CAS er niets op tegen zal hebben kom ik ook af...
    Ik ben er redelijk zeker van dat hij dat niet erg vindt hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Ik ben er redelijk zeker van dat hij dat niet erg vindt hoor

[hintmodus aan]zolang je wa te drinken meehebt....[hintmodus uit]
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        [hintmodus aan]zolang je wa te drinken meehebt....[hintmodus uit]
        Ik heb nog 2 trays chocovit in mijn koffer staan die ik vanochtend ben gaan oppikken bij ne klant. Ze zien er wel uit alsof ze al 10 jaar over datum zijn. Waarschijnlijk te lang in de zon gestaan bij de centrale van Delhaize

Comment

Ik heb nog 2 trays chocovit in mijn koffer staan die ik vanochtend ben gaan oppikken bij ne klant. Ze zien er wel uit alsof ze al 10 jaar over datum zijn. Waarschijnlijk te lang in de zon gestaan bij de centrale van Delhaize
          Waar is dat juist CAS ?
          Ik woon ook niet zo heel ver vandaan denk ik dan een 30 km ( en heb zin in een cruise met de eéé21)

en nu ik er aan denk mijn kleppen moeten ook geregeld worden of ik denk het..

Comment

• Zal adres PM'en. Brengt dan allemaal werkhandschoenen mee, want kheb hier nog wat werk ook

Comment

• Was een fijn dagje. Eigenlijk een beetje een mini-meet met Novel, Gerrit, CAS en mezelf. All credits to CAS voor het op punt zetten van het blokje

Comment

• De buurman niet vergeten Idd een fijn dagje! En ondertussen is het spel bijna gerodeerd ook. Trekt nu in ieder geval al goed, en voor mij klinkt die toch goed ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  De buurman niet vergeten Idd een fijn dagje! En ondertussen is het spel bijna gerodeerd ook. Trekt nu in ieder geval al goed, en voor mij klinkt die toch goed ook.
                  Die buurman
                  Ik vond het zo vetjes dat jij aan het stuur zat toen hij weer langs kwam

In het naar huis rijden een Dodge Ram aan't pesten geweest. Vbak gewoon in 5 gelaten en ik kon hem met gemak aan. En iedere keer tot ik hem liet terugkomen tot naast mij, reed ik er vlotjes van weg. Na 3 keer vond hij dat niet meer zo grappig aan zijn gezicht te zien
                  Aan 160 gewoon gaspedaal ten einde duwen en hem toch zeer duidelijk nog voelen versnellen. Zeer vetjes !

Even later nog naast een E46 Touring (angel-eyes, dikke uitlaat, geblindeerde ruiten, grote velgjes, ...) gestaan die er ook niet meteen aan te pas kwam. Was een diesel, weet niet precies 320d of 318d, er stond niets op (licht eerder stond ik erachter).
                  Last edited by ; 26/07/2011, 21:25.

Comment

• CAS, weet jij iets van vastzittende remmen/kabels? En mijn blokje tikt ook wat.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Vet kleur!

Comment

Die buurman
                        Ik vond het zo vetjes dat jij aan het stuur zat toen hij weer langs kwam

In het naar huis rijden een Dodge Ram aan't pesten geweest. Vbak gewoon in 5 gelaten en ik kon hem met gemak aan. En iedere keer tot ik hem liet terugkomen tot naast mij, reed ik er vlotjes van weg. Na 3 keer vond hij dat niet meer zo grappig aan zijn gezicht te zien
                        Aan 160 gewoon gaspedaal ten einde duwen en hem toch zeer duidelijk nog voelen versnellen. Zeer vetjes !

Even later nog naast een E46 Touring (angel-eyes, dikke uitlaat, geblindeerde ruiten, grote velgjes, ...) gestaan die er ook niet meteen aan te pas kwam. Was een diesel, weet niet precies 320d of 318d, er stond niets op (licht eerder stond ik erachter).
                        Lekker dat CAS reed X'D

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        De buurman niet vergeten Idd een fijn dagje! En ondertussen is het spel bijna gerodeerd ook. Trekt nu in ieder geval al goed, en voor mij klinkt die toch goed ook.
                        Nog iets gehoord van de buurman
                        Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Vet kleur!
                        Staat zo eentje te koop op e30.be een 325
                        Doet hem weg omdat m het niet kan betalen =/ wel een beetje vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Staat zo eentje te koop op e30.be een 325
                          Doet hem weg omdat m het niet kan betalen =/ wel een beetje vreemd.
                          Nope, dit is neongrün.

Die die te koop staat is Lagunengrün.
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik ben duchtig aan het nadenken over de diamantzwarte Touring die bij Rob in den hof staat. Is zonder motor maar zou een b20 zijn.
                            Eigenlijk zou ik graag een 316i hebben, omdat ik in de cabrio al een 6cilinder heb.

Of een E34 Touring

Of misschien eerst de cabrio tip-top zetten

Comment

Ik ben duchtig aan het nadenken over de diamantzwarte Touring die bij Rob in den hof staat. Is zonder motor maar zou een b20 zijn.
                              Eigenlijk zou ik graag een 316i hebben, omdat ik in de cabrio al een 6cilinder heb.

Of een E34 Touring

Of misschien eerst de cabrio tip-top zetten
                              Kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Kopen?
                                Enerzijds zou'k graag die van Rob hebben omdat die niet zo overdreven duur zal zijn. Als ik zelf een 316i zou gaan kopen, moet hij voldoen aan leder & automaat.
                                Nadien een Styling 10 of BBS 15".

Achja, toekomstmuziek waarschijnlijk...

Comment

Enerzijds zou'k graag die van Rob hebben omdat die niet zo overdreven duur zal zijn. Als ik zelf een 316i zou gaan kopen, moet hij voldoen aan leder & automaat.
                                  Nadien een Styling 10 of BBS 15".

Achja, toekomstmuziek waarschijnlijk...
                                  Automaat en x16i zou ik écht niet doen

Comment

• Cab first

Ik zou eerder een e60 touring némen vind ik mooier den de e34

Maar als je er nog een wagen bijneemt dan word de investering voor de cab ook minder aangezien je alweer meer zal betalen aan verzekering en tax ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Ik zou eerder een e60 touring némen vind ik mooier den de e34

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        e60 m5 touring, nr1 wagen op nr 2 een "gewone" m5 e60

Comment

• Is geen geld en ziet er op die foto's nog schappelijk uit

Comment

Working...
                                          X