Oorspronkelijk geplaatst door Novel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk ben er redelijk zeker van dat hij dat niet erg vindt hoor
[hintmodus aan]zolang je wa te drinken meehebt....[hintmodus uit]mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten[hintmodus aan]zolang je wa te drinken meehebt....[hintmodus uit]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk heb nog 2 trays chocovit in mijn koffer staan die ik vanochtend ben gaan oppikken bij ne klant. Ze zien er wel uit alsof ze al 10 jaar over datum zijn. Waarschijnlijk te lang in de zon gestaan bij de centrale van Delhaize
Ik woon ook niet zo heel ver vandaan denk ik dan een 30 km ( en heb zin in een cruise met de eéé21)
en nu ik er aan denk mijn kleppen moeten ook geregeld worden of ik denk het..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDe buurman niet vergeten Idd een fijn dagje! En ondertussen is het spel bijna gerodeerd ook. Trekt nu in ieder geval al goed, en voor mij klinkt die toch goed ook.
Ik vond het zo vetjes dat jij aan het stuur zat toen hij weer langs kwam
In het naar huis rijden een Dodge Ram aan't pesten geweest. Vbak gewoon in 5 gelaten en ik kon hem met gemak aan. En iedere keer tot ik hem liet terugkomen tot naast mij, reed ik er vlotjes van weg. Na 3 keer vond hij dat niet meer zo grappig aan zijn gezicht te zien
Aan 160 gewoon gaspedaal ten einde duwen en hem toch zeer duidelijk nog voelen versnellen. Zeer vetjes !
Even later nog naast een E46 Touring (angel-eyes, dikke uitlaat, geblindeerde ruiten, grote velgjes, ...) gestaan die er ook niet meteen aan te pas kwam. Was een diesel, weet niet precies 320d of 318d, er stond niets op (licht eerder stond ik erachter).
Comment
-
CAS, weet jij iets van vastzittende remmen/kabels? En mijn blokje tikt ook wat.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDie buurman
Ik vond het zo vetjes dat jij aan het stuur zat toen hij weer langs kwam
In het naar huis rijden een Dodge Ram aan't pesten geweest. Vbak gewoon in 5 gelaten en ik kon hem met gemak aan. En iedere keer tot ik hem liet terugkomen tot naast mij, reed ik er vlotjes van weg. Na 3 keer vond hij dat niet meer zo grappig aan zijn gezicht te zien
Aan 160 gewoon gaspedaal ten einde duwen en hem toch zeer duidelijk nog voelen versnellen. Zeer vetjes !
Even later nog naast een E46 Touring (angel-eyes, dikke uitlaat, geblindeerde ruiten, grote velgjes, ...) gestaan die er ook niet meteen aan te pas kwam. Was een diesel, weet niet precies 320d of 318d, er stond niets op (licht eerder stond ik erachter).
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDe buurman niet vergeten Idd een fijn dagje! En ondertussen is het spel bijna gerodeerd ook. Trekt nu in ieder geval al goed, en voor mij klinkt die toch goed ook.
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Vet kleur!
Doet hem weg omdat m het niet kan betalen =/ wel een beetje vreemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Staat zo eentje te koop op e30.be een 325
Doet hem weg omdat m het niet kan betalen =/ wel een beetje vreemd.
Die die te koop staat is Lagunengrün.
Comment
-
Ik ben duchtig aan het nadenken over de diamantzwarte Touring die bij Rob in den hof staat. Is zonder motor maar zou een b20 zijn.
Eigenlijk zou ik graag een 316i hebben, omdat ik in de cabrio al een 6cilinder heb.
Of een E34 Touring
Of misschien eerst de cabrio tip-top zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk ben duchtig aan het nadenken over de diamantzwarte Touring die bij Rob in den hof staat. Is zonder motor maar zou een b20 zijn.
Eigenlijk zou ik graag een 316i hebben, omdat ik in de cabrio al een 6cilinder heb.
Of een E34 Touring
Of misschien eerst de cabrio tip-top zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenKopen?
Nadien een Styling 10 of BBS 15".
Achja, toekomstmuziek waarschijnlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEnerzijds zou'k graag die van Rob hebben omdat die niet zo overdreven duur zal zijn. Als ik zelf een 316i zou gaan kopen, moet hij voldoen aan leder & automaat.
Nadien een Styling 10 of BBS 15".
Achja, toekomstmuziek waarschijnlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Ik zou eerder een e60 touring némen vind ik mooier den de e34
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Comment
-
Is geen geld en ziet er op die foto's nog schappelijk uit
Comment
Comment